۱۰۲۰۷۹۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رونمایی از تصمیم قطعی کوتینیو برای فصل آینده

کیا جوابچیان، مدیر برنامه فیلیپ کوتینیو می گوید این بازیکن قصد دارد فصل آینده به یک تیم حاضر در لیگ برتر انگلیس بپیوندد.

ورزش سه: فیلیپ کوتینیو در تابستان سال ۲۰۱۸ با یک حرکت نقل و انتقالاتی ۱۴۲ میلیون پوندی از لیورپول به بارسلونا پیوست تا یک دوره فوق العاده پنج ساله را در آنفیلد به پایان رسانده باشد. اگرچه ستاره برزیلی در اولین فصل حضور خود با لباس بارسا به مقام قهرمانی لالیگا دست یافت اما با وجود قرار گرفتن زیر سایه بازیکنانی نظیر لیونل مسی و لوئیس سوارز، او نتوانست قابلیت‌های خود را به نمایش بگذارد.

سرانجام و بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل نسبتاً بد در بارسلونا، کوتینیو در نقل و انتقالات تابستانی گذشته به بایرن مونیخ پیوست. اگرچه ستاره برزیلی عملکرد نسبتا خوبی را در جمع باواریایی‌ها ارائه داده اما به نظر می رسد که این موضوع برای باشگاه آلمانی کافی نبوده و او در پایان فصل جاری از این تیم جدا خواهد شد.

شایعات زیادی درباره آینده کوتینیو مطرح می شود و به نظر می رسد که تیم بعدی او یک باشگاه لیگ برتری خواهد بود؛ موضوعی که حالا توسط مدیر برنامه‌های این بازیکن نیز تایید شده است. کیا جورابچیان، ایجنت ایرانی‌الاصل کوتینیو در این باره گفت: " اگرچه هنوز کوتینیو از بازگشت به بارسلونا چشم‌پوشی نکرده اما در صورت ترک نیوکمپ او از بازگشت به لیگ برتر انگلیس استقبال خواهد کرد.

از آنجا که رقابت های لیگ قهرمانان اروپا تا ۲۳ آگوست ادامه خواهد داشت بنابراین نقل و انتقالات پیش از آن زمان برای بازیکنانی مثل کوتینیو بسیار دشوار خواهد بود. ما این راز را مخفی نمی کنیم که او در صورت امکان دوست دارد به لیگ برتر انگلیس بازگردد. با این وجود کوتینیو هنوز مخالفتی برای بازگشت به بارسلونا نیز نشان نداده و همه چیز روشن است."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج