۱۰۲۰۸۶۳
۱۲ نظر
۵۰۱۱
۱۲ نظر
۵۰۱۱
پ

مجری جنجالی شبکه یک برکنار شد؟

بر اساس خبری که رسیده است، امیراحمدی مجری برنامه سلام صبح بخیر شبکه یک سیما، توسط مدیریت این شبکه، کنار گذاشته شد.

فوتبالی: بر اساس خبری که به فوتبالی رسیده است، امیراحمدی مجری برنامه سلام صبح بخیر شبکه یک سیما، توسط مدیریت این شبکه، کنار گذاشته شد.

بنا بر شنیده ها و خبرهایی که به خبرگزاری فوتبالی رسیده است، عبدالرضا امیراحمدی، مجری برنامه سلام صبح بخیر شبکه یک سیما که از دیروز با اظهارنظر جنجالی اش در قهرمانی پرسپولیس و استفاده از ترکیب "بابا مسعود" در صدر اخبار قرار گرفته بود، پس از آنکه با فشار مدیران شبکه اول، در فضای مجازی یک ویدیوی تقریبا دو دقیقه ای پر کرد، قرار شد که امروز صبح هم در همین برنامه عذرخواهی کند تا از دل هواداران پرسپولیس دربیاورد اما او در خلال عذرخواهی اش، روی قیمت دلار و سکه و تورم و اینها مانور داد و در پایان عذرخواهی اش کنایه ای به گالیله زد تا به نوعی نشان دهد که مثل گالیله، مجبور شده بگوید زمین گرد نیست و عذرخواهی اش با فشار بوده است.

مجری جنجالی شبکه یک برکنار شد؟

این موضع گیری نشان داد که او همچنان روی مواضعش ایستاده و کلا به حرفهایی که دیروز در برنامه گفته بود، اصرار دارد. شنیده شده که این ماجراها باعث شده مدیران شبکه یک، عذر او را بخواهند و از شبکه یک سیما و برنامه سلام صبح بخیر، کنار گذاشته شود.

دیروز کار امیراحمدی باعث شد تا سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس به برنامه فوتبال برتر نرود و همین عوامل این برنامه و مدیران شبکه سه را هم حسابی عصبانی کرده بود تا جایی که وقتی روابط عمومی شبکه یک رسما یک بیانیه عذرخواهی منتشر کرد با سید جلال حسینی تماس گرفته می شود که او به برنامه فوتبال برتر شبکه سه برود اما باشگاه پرسپولیس چون خواهان عذرخواهی تلویزیونی مجری برنامه در همان برنامه سلام صبح بخیر بوده، اجازه حضور سیدجلال حسینی در برنامه فوتبال برتر داده نمی شود و دست میثاقی خالی می ماند. به همین دلیل بود که دیشب میثاقی دقایقی به شدت از کل کل های هواداری و واکنش های برخی مجریان تلویزیون انتقاد کرده بود. در واقع دود کاری که در شبکه یک انجام شد، به چشم شبکه سه هم رفت!

در هر حال به نظر می رسید فشارهایی که روی شبکه یک و عبدالرضا امیراحمدی وجود داشت منجر به برکناری او شود و این مجری توسط مدیران شبکه یک، کنار گذاشته شد. باید دید این خبر به صورت رسمی کی از سوی مدیران شبکه یک اعلام می شود اما فردا صبح به احتمال زیاد دیگر امیراحمدی را در قاب شبکه یک نخواهیم دید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جیکا

      حرف حق زد باید هم بر کنار بشه چون حقیقت تاوان داره
      هشتک بابا مسعود یادت نره لنگی نون یه خانواده رو بریدین بخاطر حرف حق که چهار بار بابا مسعود جام اسنپی تحویل لنگیها داد برترینها نچاپی مدیونی

      پاسخ ها

      • صادق

        سوزش دارین
        پماد بزنین

    • رهام

      حرف حق نمیشه زد. اینو میگن تا ابد

    • زرگر

      مجریه بی ادبی کرده

    • بدون نام

      مجری بی سواد

    • بدون نام

      باید صدا و سیما این مجری را برکنار کنه تا درس عبرتی باشه برای دیگران که فرافکنی نکنند

    • بیتا پرسپولیسی

      مردک کم عقل الکی الکی نون خودش برید

    • مجید دلجویی

      چیه مگه دروغ گفته !!!هرکی رلساش راجع به اینا بگه عاقبتش همینه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا اینجا مشخص شد که هرچه در باره وزیر ورزش پرسپولیس می گفتند راست بود مگه مجرای لنگی در استقلال حرف نزدن چه شون کردن ۰

    • شهاب

      لنگ هولوکاست ایرانه .خدا رحمت کنه گالیله رو

    • استقلال دلاور

      نگاه آقا حقیقت تلخه شما به باشگاه پرسپولیس توهین کردید باید توانش هم بدین چرا بهتون گفتن معذرت بخواهید جلو دوربین نخواستید ۰

    • بدون نام

      احسنت وآفرین به جناب عبدالرضا امیر احمدی ،که حرف حق را زده ، ایشان یک جنتلمن و آقا می‌باشند ، چه گناهی کرده که باید اورا کنار بذارن ،چرا علی ضیا را کنار نداشتن ، فوقش هم کنار بذارن ،فدای سرش ، او از فساد وزیر وفدراسیون فوتبال گفته،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج