جاباما
۱۰۲۰۹۲۹
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

آلومینیوم اراک نقره داغ شدند

تیم فوتبال آلومینیوم اراک و اعضای آن به‌دلیل انجام تخلفات انضباطی به جریمه نقدی به علاوه محرومیت محکوم شدند.

خبرگزاری ایلنا: احکام انظباطی دیدار جنجالی تیم‌های هوادار تهران و آلومینیوم اراک در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور که با درگیری اعضای تیم آلومینیوم اراک با ماموران نیروی انتظامی همراه بود از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به شرح ذیل اعلام شد:

رسول خطیبی سرمربی تیم آلومینیوم اراک به‌علت فحاشی و بروز رفتار غیرورزشی یک جلسه از همراهی تیمش محروم و مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی شد.

حسین عبدی مربی این تیم به‌دلیل اعتراض به داور دیدار همراه با فحاشی به پرداخت پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی و محرومیت از حضور در دو مسابقه تیمش محکوم شد.

محسن اسلامیان و محمود خرمزی مربیان تیم آلومینیوم اراک به‌علت اعتراض و اهانت به داور مسابقه پس از اتمام بازی توبیخ کتبی و به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

میثم مجیدی، محمد آشتیانی و محمدرضا قویدل بازیکنان آلومینیوم اراک به‌دلیل بروز رفتار غیرورزشی رای توبیخ کتبی و پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی دریافت کردند.

رضا فرهمند سرپرست آلومینیوم اراک به‌علت رفتار غیرورزشی یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

میثم آقایی بازیکن این تیم به‌دلیل رفتار غیرورزشی و اهانت دو بازی از حضور در ترکیب تیمش محروم و به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

امیر خطیبی از اعضای تیم آلومینیوم اراک به‌دلیل ایراد صدمه بدنی به مامور نیروی انتظامی، فحاشی و حمله به داور مسابقه و ایراد خسارت به رختکن ورزشگاه شهدای اسلامشهر به‌مدت شش ماه از حضور در استادیوم‌های ورزشی محروم شد.

ضمنا نماینده لیگ یکی استان مرکزی به‌علت سوء رفتار تیمی به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی نیز محکوم شد.

کمیته انضباطی امروز رای خود را در مورد تخلفات تیم آلومینیوم اراک و اعضای آن در دیدار مقابل قشقایی شیراز در هفته بیست و هشتم لیگ آزادگان اعلام کرد که بر این اساس تیم آلومینیوم اراک به‌دلیل عدم رعایت قانون مربوط به عدم حضور هواداران در محل بازی به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی شد.

همچنین رضا فرهمند سرپرست این تیم به‌خاطر اهانت به داور این دیدار توبیخ کتبی و به پرداخت ۵۰ میلیون ریال محکوم شد. محمد علی‌نژاد بازیکن آلومینیوم اراک نیز به‌دلیل بروز رفتار غیرورزشی رای توبیخ کتبی و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه دریافت کرد.

آلومینیوم اراک نقره داغ شدند

آلومینیوم اراک نقره داغ شدند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • چهله

      وبدین ترتیب با رای کمیته انظباطی یکساعته، فدراسیون فوتبال پول یک ماه از نیروهای خود را بدست آورد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج