۱۰۲۰۹۳۳
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

احتمال برگزاری بازی بارسا - ناپولی خارج از نوکمپ

شروع موج جدید شیوع کرونا در اسپانیا سبب شده است که مقامات برگزارکننده مسابقات لیگ قهرمانان اروپا درباره برگزاری بازی برگشت تیم‌های فوتبال بارسلونا و ناپولی در کاتالونیا نگران باشند.

خبرگزاری تسنیم: اِوِلینا کریستیلین عضو هیئت رئیسه اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) اعلام کرد در صورتی که روند صعودی شیوع بیماری کرونا در شهر بارسلونا ادامه پیدا کند، امکان سلب میزبانی از نماینده این شهر در لیگ قهرمان برای بازی برگشت آن مقابل ناپولی در مرحله یک هشتم نهایی وجود دارد.

اگرچه یوفا اعلام کرده است که بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا را به صورت تک حذفی و متمرکز در شهر لیسبون پرتغال برگزار خواهد کرد، اما به آن دسته از تیم‌هایی که موفق نشدند در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی در خانه‌شان بازی کنند اجازه داده که تنها همان یک بازی را در ورزشگاه خانگی خود انجام دهند و در صورت صعود راهی لیسبون شوند. بارسلونا هم که در دور رفت در خانه ناپولی به تساوی یک - یک رضایت داد یکی از آن تیم‌هاست، اما اخیراً و با شروع تعطیلات تابستانی موج جدیدی از شیوع کرونا در بارسلونا که یکی از مراکز توریستی تفریحی اسپانیا و اروپاست، آغاز شده و همین موضوع نگرانی مسئولان یوفا را به همراه داشته است.

کریستیلین درباره بازی برگشت بارسلونا و ناپولی که قرار است ۱۰ روز دیگر در ورزشگاه خالی از تماشاگر نوکمپ برگزار شود به رادیو پونتو نووی اسپانیا گفت: شهر‌‌های گیمارش و پورتوی پرتغال به حالت آماده‌باش درآمده‌اند تا در صورتی که مجبور شدیم از راه حل جایگزین استفاده کنیم یا مشکلات غیرمنتظره‌ای رخ داد، بازی‌های را در آنجا برگزار کنیم. در حال حاضر برنامه قبلی همچنان به قوت خود باقیست و بازی برگشت تیم‌های بارسلونا و ناپولی در نوکمپ برگزار خواهد شد. من نمی‌دانم که ضرب‌الاجل تعیین‌شده برای بهبود اوضاع در بارسلونا تا چه زمانی است، اما می‌دانم که نقشه دوم یوفا در صورت عدم برگزاری بازی در نوکمپ چیست. تصمیم‌گیری ما در این مورد براساس توصیه‌های دولت اسپانیا صورت خواهد گرفت.

تمامی بازی‌‌‌های مرحله یک چهارم نهایی و بعد از آن در لیگ قهرمانان اروپا، در دو استادیوم شهر لیسبون برگزار و تا پایان ماه آگوست پرونده این رقابت‌ها بسته می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگر مقامات شهربارسلونا مث مقامات ایرانی عمل میکردن و تعداد مبتلایان و کشته شده ها را کمتر اعلام میکردن این اتفاق براشون نمیوفتاد که میزبانی لز انها گرفته شود.اصلا اونا عقل ندارن و مث مسئولان ما عاقبت اندیش نیستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج