۱۰۲۰۹۵۶
۱۹ نظر
۵۰۰۴
۱۹ نظر
۵۰۰۴
پ

اتفاق عجیب در پرسپولیس؛ ۴ قهرمانی با ۵ مدیر

سرخپوشان پایتخت طی ۴ سال گذشته با ۵ مدیر متفاوت به موفقیت‌ رسیده اند تا بار دیگر ثابت شود آمد و رفت مدیران کوچک‌ترین تأثیری بر موفقیت تیم‌های ایرانی ندارد و همه زحمات بر دوش اعضای کادر فنی و بازیکنان است.

خبرورزشی: تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد برای چهارمین بار پیاپی به عنوان قهرمانی در لیگ برتر برسد و از این حیث، یکسری رکورد‌ها را جابه‌جا کند. سرخپوشان پایتخت، موفقیت بزرگی را به نام خود سند زدند و این افتخار تا مدت‌ها در کارنامه باشگاه باقی می‌ماند، اما این افتخارات سریالی، پیرامون خود مسائل جالبی هم دارد. در واقع سرخپوشان پایتخت در این سال‌ها با ۵ مدیر متفاوت به این موفقیت‌ها رسیدند تا بار دیگر ثابت شود آمد و رفت مدیران کوچک‌ترین تأثیری بر موفقیت تیم‌های ایرانی ندارد و همه زحمات بر دوش اعضای کادر فنی و بازیکنان است. پرسپولیس بهترین نمونه برای اثبات این فرضیه بود زیرا در شرایطی که هرگز ثبات مدیریتی نداشت و بار‌ها صندلی مدیریتی باشگاه، وضعیت اقتصادی، اسپانسر‌ها و اعضای هیئت مدیره تغییر کردند، یک روند موفقیت ثابت را در پیش داشت و همواره قهرمان شد.

آن‌ها در فصل شانزدهم با علی‌اکبر طاهری که مدل مدیریتی بسته داشت، قهرمان شدند. طاهری به لحاظ اقتصادی، گام‌های بزرگی برای باشگاه برداشت و مشکلات مالی پرسپولیس را تا حد زیادی با روی آوردن به اسپانسر‌های دولتی- خصوصی از بین برد. سپس در فصل هفدهم، حمیدرضا گرشاسبی در جشن قهرمانی حاضر شد. مدل کاری او کاملاً با طاهری تفاوت داشت و زاویه مخالف مدیر پیشین بود. گرشاسبی با رویکرد مذاکره توانست طلبکاران و بازیکنان را راضی نگه دارد، اما در تسویه حساب با برانکو کاملاً ناکام بود. در جشن قهرمانی لیگ هجدهم، ایرج عرب مدیرعامل باشگاه بود. مدیری پرحاشیه که خواسته یا ناخواسته دردسر‌های زیادی برای باشگاه به وجود آورد و اتفاقات زیادی در تیم تجربه کرد. او در زمان قهرمانی سرخپوشان، مدیر باشگاه بود و سپس با برانکو ایوانکوویچ خداحافظی کرد.

برخی هنوز هم معتقدند این عرب بود که باعث جدایی برانکو شد. عرب که رفت، محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل شد، اما هیچ جامی نگرفت و دردسر‌های پرسپولیس را صد چندان کرد. در زمان او، قرارداد پرحاشیه با کارگزار اسپانسر امضا شد و گابریل کالدرون پس از کسب قهرمانی در نیم فصل، مجبور شد تهران را ترک کند. انصاری‌فرد پس از رقم زدن یکسری مسائل باورنکردنی، از پرسپولیس رفت و از آن زمان تا امروز، مهدی رسول‌پناه مدیریت بر باشگاه را بر عهده دارد. شکل مدیریتی رسول‌پناه با بقیه مدیرانی که تا به حال دیده‌ایم، تفاوت عجیبی دارد.

او کمتر در محل باشگاه حاضر می‌شود، کمتر تن به مصاحبه می‌دهد، بعد از هر مصاحبه اش، باید توضیحاتی در مورد حرف‌هایی که زده، در ارگان خبری باشگاه منتشر کند، هرگز در جلب رضایت هواداران، بازیکنان و مربیان موفق نبوده و با اعلام ارسال دفاعیه و شکایت از برانکو در دادگاه عالی ورزش، برگ دیگری از مدیریت بر پرسپولیس را نشان داد. سرخپوشان ۵ مدیر متفاوت را تجربه کردند و همواره موفق بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حقیقت تلخه

      بنازمت ناخواسته اعتراف کردی لنگ با هر کسی قهرمان میشه چون دولت بازی می‌کنه نه بازیکنان لنگ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیسه کش حق دارید اینطور وزیر وزیر کنید چون تنها راه تحمل سوزش پوکر همین براتون مونده خخخخخخخخخ ب قول فتل بی عرضگی از خودتونه

      • مهرداد آبادانی 4

        شخصیت قهرمانی داشتن مهمترین عامل موفقیت پرسپولیس بزرگ هست دیدید که با پنجره بسته با نیمکت خالی به فینال لیگ واقعی قهرمانان اسیا هم رسیدو حالا شما بگو وزیر و فلان
        پوکر سوزش

      • بدون نام

        استقلال بعضی تیم ها حتی پیشکسوتاشون این روزها شعارشون شده وزیر، منم بعنوان یه پرسپولسی قبول دارم چون بیرانوند، سیدجلال، ترابی، شجاع و.... فوتبال بازی نمی کنند وزیر داره تو میدون می دوه، وزیر بود که پنالتی رونالدو رو گرفت، وزیر تو دفاع پرسپولیس می پره با ضربه سر توپ رو دفع می کنه نه سیدجلال و یا شجاع خخخخ

      • بدون نام

        4قهرمانی با یک وزیر

      • بدون نام

        چقدر شما کیسه کشا ادنای عجیبی هستید. یعنی واقعا پدیده اید واسه خودتون!! از یه طرف میگید مدیریت باشگاهتون ثبات نداره و این دلیل ناکامیتونه که تند تند مدیر. از طرف دیگه ما میگیم خب ما هم ثبات مدیریتی نداریم.میگید نه ببینید ثبات ندارید پس حمایت میشید!!! هیچجوره قبول ندارید کادر فنی کار کرده زحمت کشیده ریشه ای کار کرده.عجیییییبیدددد

      • بدون نام

        کی میگه پنج مدیر..لنگ پایتخت فقط یه مدیر داره اونم بابا مسعوده

    • تاجی

      خوبہ خودتون میگین با ۵ تا مدیر عامل ۳ مربی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        #بابامسعود

    • بدون نام

      مدیر که بابا مسعوده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        #بابامسعود

      • بدون نام

        #بابامسعود

    • بدون نام

      یه بابامسعودکافیه مدیرپدیروولش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        #بابامسعود

    • بدون نام

      فیلم بازی بوده است. ۴ جام با یک مدیر بابا مسعود سلطانی فر

    • بدون نام

      لطفا بابا سلطان را ندیده نگیرید که خیلی بی انصافی است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قهرمانی با بابا مسعود

    • فرهادی

      رسانه های خنگ پرسپولیسی این چند روز با این تیترشون نمیدونن که دارن خود زنی میکنن ۵ مدیر و ۴ قهرمانی دقیقا میشه تمام این جامهای مهندسی شده با مدیریت بابا مسعودشون.

    • رضا

      قهرمانی با وزیر ثابت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج