۱۰۲۱۰۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سیدصالحی: مشکلی با دایی ندارم

سیدمهدی سیدصالحی گفت: در طول فصل همیشه تابع نظر علی دایی بودم و با این که در نیم‌فصل پیشنهاد داشتم، سرباز پرسپولیس ماندم.

خبرگزاری ایسنا:

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره نایب‌قهرمانی این تیم در لیگ برتر اظهار کرد: جا دارد که به همه هواداران این اتفاق را تبریک بگویم. آنها باید بدانند که در پرسپولیس امسال از کادر فنی و بازیکنان گرفته تا تدارکات و کادر پزشکی همگی از جان و دل مایه گذاشتند تا تیم به موفقیت برسد. این فصل واقعا شرایط سختی داشتیم و با مشکلات زیادی روبه‌رو شدیم اما خوشحالم که توانستیم بعد از چند سال سهمیه آسیا را به دست بیاوریم. به هر حال خواست خدا بود که نایب‌قهرمان شویم.

سیدصالحی درباره این که پرسپولیس می‌توانست در دیدار با راه‌آهن قهرمانی خود را تا حد زیادی قطعی کند، گفت: زیبایی فوتبال به همین اتفاقات است که شما نمی‌دانید در پایان چه می‌شود. از ابتدای فصل برای قهرمانی تلاش کردیم و جواب زحمات‌مان را خدا این گونه داد. باز هم خدا را شکر می‌کنیم.

مهاجم پرسپولیس در ادامه درباره نیمکت‌نشینی خود در چند هفته پایانی لیگ گفت: این فصل در ۲۵ هفته برای پرسپولیس به میدان رفتم. نظر دایی بود که در این چند بازی حضور نداشته باشم. اصلا یکی از علت‌هایی که من به پرسپولیس آمدم، خود دایی بود. حتی نیم‌فصل دو، سه پیشنهاد داشتم اما همیشه گفته بودم که سرباز پرسپولیس هستم. در طول فصل به نظر دایی احترام گذاشتم و مشکلی با او یا کادر فنی ندارم. چه یک و چه ۹۰ دقیقه برای پرسپولیس بازی می‌کردم، از جان مایه می‌گذاشتم و فکر می‌کنم این را در عمل نشان دادم. لطف خدا بود که توانستم چند گل سه امتیازی هم برای تیمم به ثمر برسانم.

سیدصالحی درباره مشکلات مالی پرسپولیس در این فصل و این که با وجود این شرایط چه تصمیمی برای آینده‌اش می‌گیرد، گفت: هر کسی در زندگی مشکلات فراوانی دارد. بازیکنان ما چه آنهایی که مجرد هستند و چه آنهایی که خانواده تشکیل داده‌اند، سختی‌های زیادی را تجربه کردند. اصلا مگر می‌شود با دست خالی بچه‌ها را بزرگ کرد؟ بازیکنان ما هم روی قراردادهایشان حساب کرده بودند اما به پولشان نرسیدند. زمانی که رویانیان رفت مشکلات شدیدتر هم شد و واقعا شرایط سخت است.

او گفت: سال بعد تیم در آسیا حضور دارد و دیگر نباید با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم کند. من خودم تاکنون کمتر از ۴۰ درصد قراردادم را گرفته‌ام. هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفته‌ام و باید ببینیم شرایط گونه می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج