۱۰۲۱۰۵۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مهاجری: احمدی‌نژاد خیلی از پایداری‌ها بهره گرفت

یک فعال سیاسی اصولگرا با رفتارشناسی جناح‌های سیاسی در کشور گفت: دوجناح سیاسی کشورمان وقتی در یک انتخابات پیروز می‌شوند فرصت می یابند که به اختلافات درونی خود بپردازند.

برنا نوشت: یک فعال سیاسی اصولگرا با رفتارشناسی جناح‌های سیاسی در کشور گفت: دوجناح سیاسی کشورمان وقتی در یک انتخابات پیروز می‌شوند فرصت می یابند که به اختلافات درونی خود بپردازند.

محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا، درباره شکل‌گیری گروه‌هایی ذیل جریان اصولگرایی در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ گفت: این اتفاقات لزوما به معنای اختلاف نیست، هرچند نمی توان منکر آن شد. به نظرم نشان دهنده سازمان یافتن اصولگرایان و خیز برداشتن به سمت انتخابات ۱۴۰۰ است.

وی افزود: هر دوجناح سیاسی کشورمان وقتی در یک انتخابات پیروز می شوند از رقیب خیالشان راحت می شود و فرصت می یابند که به اختلافات درونی خود بپردازند.

این فعال سیاسی اصولگرا درباره اینکه در محفل‌های شکل گرفته‌ جریان اصولگرا کمتر نام چهره‌های شناخته شده و سنتی این جریان به چشم می‌خورد، آیا چهره‌های سنتی این جریان حذف و کنار گذاشته شدند، پاسخ داد: چندین سال است که بخش تندرو جریان اصولگرا با ورود به عرصه سیاست، میدان را از دیگران گرفته است. این جریان هرچند ممکن است اکثریت نداشته باشد اما پر سروصداست و اهل جنجال است و با همین حربه، دیگران را به سکوت می کشاند. یادم هست که از طرف برخی فعالان سیاسی، در باره نفوذ و قدرت گرفتن تندروها هشدار داده می شد اما برخی اصولگرایان سنتی گمان می کردند با این بخش تندرو می توانند جلوی اصلاح طلبان بایستند. اما متوجه نبودند که روزی در برابر خودشان هم خواهد ایستاد.

مهاجری درباره تندروهای این جریان توضیح داد: پایداری ها در واقع بعد از حضور احمدی‌نژاد توانستند از تندروترین چهره‌های سیاسی یارگیری کنند خود احمدی‌نژاد هم از آنها خیلی بهره گرفت. نواصولگرایان می‌خواستند با پایداری‌چی‌ها هم‌ پرونده نباشند بنابراین مغازه دیگری تاسیس کردند اما به لحاظ تندروی بی شباهت به پایداری نیستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج