جاباما
۱۰۲۱۳۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

اپلیکیشن عکاسی فوق‌العاده VSCOcam برای اندروید

برای ما ایرانی‌ها اپلیکیشن‌هایی همچون Pixlr، اپ‌های شناخته شده‌ای برای ادیت تصاویرمان به‌شمار می‌روند و خیلی کم پیش می‌‌‌آید که کاربرانی را ببینم که از اپ‌های دیگری استفاده کنند.پس به صورت کلی اپلیکیشن VSCO همانند Pixlr کار ادیت و به عبارتی فیلترگذاری برروی تصاویر را انجام می‌دهد اما به صورت کامل‌تر و گسترده‌تر.

اپلیکیشن عکاسی فوق‌العاده VSCOcam برای اندروید
یک پزشک: برای ما ایرانی‌ها اپلیکیشن‌هایی همچون Pixlr، اپ‌های شناخته شده‌ای برای ادیت تصاویرمان به‌شمار می‌روند و خیلی کم پیش می‌‌‌آید که کاربرانی را ببینم که از اپ‌های دیگری استفاده کنند.پس به صورت کلی اپلیکیشن VSCO همانند Pixlr کار ادیت و به عبارتی فیلترگذاری برروی تصاویر را انجام می‌دهد اما به صورت کامل‌تر و گسترده‌تر.

اما گسترده‌تر به چه معناست؟ جدا از این‌که سازندگان این اپ فعالیت بسیار گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی دارند، در خود اپ هم امکانات بسیار جالب و ایده‌دهنده‌ای قرار داده‌اند.

اپلیکیشن عکاسی فوق‌العاده VSCOcam برای اندروید

برای مثال می‌توانم به دوربین داخلی خود اپ که تا حدودی بسیار بهتر عمل می‌کند و یا تصاویری که به صورت موضوع‌بندی در داخل اپ به نمایش گذاشته می‌شوند اشاره کنم. دراین اپلیکیشن حتی فروشگاهی هم قرار داده شده‌است که در ادامه به آن می‌پردازم.

اپلیکیشن عکاسی فوق‌العاده VSCOcam برای اندروید

بعد از آن‌که عکس خودرا گرفتید و یا وارد حافظه گوشی‌تان کردید، وارد اپ شوید و برروی + بالا در قسمت Library تپ کنید تا وارد بخش گزینش تصاویرتان شوید. حال تصویری که می‌خواهید به کتابخانه‌تان اضافه شود را انتخاب کنید و در پایین برروی علامت تایید تپ کنید. مشاهده می‌کنید که تصویر به کتابخانه شما افزوده می‌شود. بعد از طی این مراحل، تصویری که می‌خواهید برروی آن ادیت انجام دهید را انتخاب کنید و برروی علامتی که یک آچار و قلم‌مو را نشان می‌دهد تپ کنید.

البته جدا از ادیت، می‌توانید با انتخاب یک تصویر، آن را پرچم‌گذاری یا همان نشانه گذاری هم کنید که بعدها حتما به کارتان می‌آید. دو نشانه دیگر هم برای به اشتراک گذاری و حذف تصاویر به کار می‌روند. خوب، حال یک تصویر را انتخاب کنید تا وارد بخش اصلی این اپ شویم.

اپلیکیشن عکاسی فوق‌العاده VSCOcam برای اندروید

هنگامی که وارد بخش ادیت تصاویر شدیم، اولین چیزی که به چشم می‌اید فیلترهای این اپ هست که با نام‌هایی همچون C۱ و B۶ نام گذاری شده‌اند و البته به نام‌های پرطرفداری هم تبدیل شده‌اند: فیلترت چیه؟ G۳ رو با C۱ ترکیب کردم. پیشنهاد می‌کنم سری به وبلاگ‌های عکاسی بزنید! نمی‌دانم این فیلترها واقعا چه چیزی در دل خود جا داده‌اند اما واقعا کلمه جادو می‌کند را باید لایق این فیلترها دانست.

اپلیکیشن عکاسی فوق‌العاده VSCOcam برای اندروید

پیشنهاد می‌کنم کمی با این فیلترها مشغول شوید تا عملکردشان دستتان بیاید و البته مطمئن باشید که شمارا بسیارهم درگیر خود می‌کنند. حال از بخش قلم خارج می‌شویم و وارد آچار داستان می‌شویم! برروی فلش پایین که برروی نواری سفید قرار داده‌شده تپ کنید و آچار را انتخاب کنید. مشاهده می‌کنید که آپشن‌های فراوانی از نور گرفته تا کراپ و کنتراست تصاویر در این بخش جاداده شده‌اند و به شما این اطمینان را می‌دهم که یک چنین قابلیت‌هایی را خیلی سخت در اپ‌های رایگان پیدا می‌کنید.

خوب، به صورت گذرا با اپ آشنا شدیم. پیشنهاد من این است که همین الان اپ را دانلود کرده و چند دقیقه‌ای را با آن ور بروید. جدا از این که لذت خاصی در استفاده از فیلترهای این اپ وجود دارد، زیبایی این فیلترها و ادیتشان است که یک عکس را چندین برابر دلنشین تر می‌کنند.

برای دریافت برنامه کلیک کنید
اپلیکیشن عکاسی فوق‌العاده VSCOcam برای اندروید

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج