۱۰۲۱۳۴۸
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

استقلال، پرسپولیس و سپاهان، قربانیان گرانی یورو

استقلال، پرسپولیس و سپاهان قربانی گرانی یورو و دلار شدند و فصل بعد این بیماری مسری افزایش قرارداد‌ها به دیگر تیم‌ها هم سرایت می‌کند و تیمداری در لیگ بیستم را خیلی دشوار‌تر می‌کند.

خبرورزشی: رقم بیش از ۱۰ میلیارد تومان فقط در قرارداد برانکو دیده می‌شد، اما در لیگ نوزدهم خیلی‌ها قراردادشان به این رقم رسید و حتی بالاتر هم زد. سقف قرارداد‌های لیگ برتر نوزدهم سر به فلک کشیده و دریافتی فورچونه با یورو امروز از ۲۰ میلیارد هم بالا‌تر می‌زد. میمبلا، مازولا و دنیزلی هم کمتر از ۱۰ میلیارد نگرفتند، اما دریافت رقمی بیش از ۱۰ میلیارد تومان برای یک بازیکن ایرانی در لیگ برتر دور از انتظار بود. حاج‌صفی، دژاگه و شجاعی رقمی بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار یورو برای یک فصل دریافت می‌کنند که به ۲۰ میلیارد تومان نزدیک می‌شود.

ارقام این چنینی در فوتبال ایران دارد باب می‌شود و اگر اخباری مبنی بر افزایش دستمزد بازیکنان تا ۸ یا ۹ میلیارد تومان می‌شنوید جای تعجب ندارد. در لیگ نوزدهم استراماچونی و کالدرون هم بالای ۱۰ میلیاردی بودند، اما قرارداد بازیکنان خارجی سرخابی‌ها به این رقم نرسیده ولی دستمزد دیاباته به این رقم نزدیک شده است. کالدرون و استراماچونی هم که فسخ کردند و رفتند بالای ۱۰ میلیارد می‌گیرند. همین حالا پرسپولیس رقمی بیش از ۱۰ میلیارد به کالدرون بدهکار است.

آخرین تیمی هم که چنین دستمزدی باید بدهد سپاهان است. رقم قرارداد استنلی کی‌روش بین ۷۰۰ تا ۹۰۰ هزار دلار تخمین زده می‌شود که در هر صورت بیش از ۱۰ میلیارد تومان است. در این بین به جز تراکتور که از ابتدا هم قرارداد بالای ۱۰ میلیارد تومانی داشت باقی تیم‌ها قربانی گرانی یورو و دلار شدند و فصل بعد این بیماری مسری افزایش قرارداد‌ها به دیگر تیم‌ها هم سرایت می‌کند و تیمداری در لیگ بیستم را خیلی دشوار‌تر می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جواد

      فقط اینا نیستن،، مردم،قشر ضعیف جامعه، بیماران، اینا خیلی بیشتر قربانی شدن و میشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج