۱۰۲۱۴۳۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

زنگ خطر کرونا در اسپانیا؛ فوتبال تعطیل می‌شود؟

مثبت شدن تست کرونای سه فوتبالیست اسپانیایی در روزهای اخیر زنگ خطر را برای فوتبال این کشور بار دیگر به صدا درآورده.

ورزش سه: پاسخ تست کرونای سه فوتبالیست اسپانیایی از تیم‌های سویا، آلمیرا و زاراگوزا که روز چهارشنبه گرفته شده بود مثبت اعلام شده و این خبر زنگ خطر را برای فوتبال این کشور به صدا درآورده. رسانه‌های اسپانیایی به این خبر واکنش نشان داده و روزنامه آ اس امروز در صفحه اول خود از تیتر " آلارم کرونا" استفاده کرده است.

زنگ خطر کرونا در اسپانیا؛ فوتبال تعطیل می‌شود؟

سه باشگاه اسپانیایی سویا، آلمیرا و زاراگوزا رسماً با تایید این خبر اعلام کردند که نتیجه تستهای PCR که روز یکشنبه از بازیکنان این تیمها گرفته شده برای سه نفر مثبت اعلام شده.

باشگاه لالیگایی سویا اعلام کرد یک بازیکن تیم اصلی باشگاه که نامش فاش نشده به کووید19 مبتلا شده ولی در حال حاضر علائم بیماری را نشان نمی‌دهد. او طبق پروتکل از حضور در تمرین‌ها منع شده اما انتظار می‌رود در صورت پشت سر گذاشتن دوران قرنطینه بر اساس پروتکل به زودی به تمرین‌های این تیم برای بازی با آ اس رم در لیگ اروپا برگردد. بازی ای که روز شش آگوست برگزار خواهد شد.

باشاه آلمیرا هم اعلام کرد بعد از آنکه روز سه شنبه از مثبت شدن تست یکی از بازیکنانش مطلع شده تمرین روز چهارشنبه را لغو کرده است. این باشگاه اعلام کرده که بعد از اعلام این نتیجه همه تمرین‌ها را موقتاً لغو کرده و همه کارکنان باشگاه و ورزشگاه تیمش را تخلیه کرده و ورزشگاه را ضدعفونی کرده است.

آلمیرا این روزها برای حضور در مسابقات پلی آف صعود به دسته اول لالیگا آماده می‌شود و اولین بازی اش مقابل خیرونا خواهد بود. هنوز برای این بازی تاریخی اعلام نشده و دو باشگاه منتظر اعلام تاریخ رسمی توسط فدراسیون فوتبال اسپانیا هستند. آلمیرا تایید کرد بازیکنی که تست او مثبت اعلام شده در حال حاضر شرایط خوبی دارد و علائمی نشان نمی‌دهد.

آخرین تیمی که تایید کرد یکی از بازیکنان تیم اصلی اش به کرونا مبتلا شده رئال زاراگوزا بود. این تیم هم مثل آلمیرا باید در مسابقات پلی آف برای صعود به دسته اول لیگ اسپانیا شرکت کند. بر اساس اعلامیه باشگاه بازیکنان زاراگوزا بعد از چند روز استراحت و پیش از بازگشت به تمرین‌ها تست کووید19 داده و حالا اعلام شده یکی از بازیکنان تیم اصلی به این ویروس مبتلا شده است.

زاراگوزا می‌گوید با اینکه نتایج اولیه نشان می‌داد که هیچیک از بازیکنان این تیم مبتلا نیستند ولی یکی از فوتبالیست‌های تیم اصلی روز چهارشنبه علائم کرونا را نشان داده و به سرعت به قرنطینه رفته و پزشکان اعلام کرده اند او به کووید19 مبتلا شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج