۱۰۲۱۴۴۹
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

علت تاخیر در کنکور دکتری در بیمارستان طالقانی

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور علت تاخیر ۲۰ دقیقه‌ای در شروع کنکور دکتری در بیمارستان طالقانی برای داوطلبان کرونایی را تشریح کرد.

باشگاه خبرنگاران: سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور علت تاخیر ۲۰ دقیقه‌ای در شروع کنکور دکتری در بیمارستان طالقانی برای داوطلبان کرونایی را تشریح کرد.

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فیلمی که در فضای مجازی منتشر شده با مضمون تاخیر در شروع برگزاری کنکور دکتری در بیمارستان طالقانی بیان کرد: تاخیر ۲۰ دقیقه‌ای در آغاز آزمون دکتری داوطلبان کرونایی به وجود آمد که برای جبران این تاخیر زمان کافی به این داوطلبان اختصاص داده شده است تا این داوطلبان در بیمارستان آزمون خود را بدون نگرانی به پایان برسانند.

زرین آمیزی در ادامه با بیان اینکه کنکور داوطلبان کرونایی در کمال آرامش در حال برگزاری است، اضافه کرد: ۲۱ داوطلب مبتلا به کرونا در این بیمارستان حضور دارند و سایر داوطلبان کرونایی در استان‌های دیگر و در بیمارستان‌های مشخص شده آزمون می‌دهند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه افزود: سازمان سنجش برای جلوگیری از ابتلای مراقبان آزمون به کرونا، کارکنانی را که در حال حاضر مبتلا به این ویروس هستند، به بیمارستان طالقانی اعزام کرده است.

زرین آمیزی در ادامه داد: محل آزمون داوطلبان مبتلا به ویروس کرونا با ابلاغ معاونت درمان وزارت بهداشت و تصمیم آن‌ها انتخاب شده است.

او در ادامه درباره علت این تاخیر در شروع آزمون گفت: داوطلبان کرونایی نیازمند تمهیدات بیشتری برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند و دلیل تاخیر صورت پذیرفته هم همین موضوع بود.

گفتنی است، کنکور دکتری ناپیوسته سال ۱۳۹۹ امروز پنج شنبه ۹ مرداد ماه با ۱۷۹ هزار داوطلب شامل ۴۴ درصد خانم و ۵۶ درصد آقا در ۶۰ شهرستان آغاز شد. نتایج کنکور دکتری در دهه اول شهریور ماه اعلام می شود.

دهه دوم شهریور انتخاب رشته و معرفی به دانشگاه صورت خواهد گرفت و نتایج نهایی اواخر مهر اعلام می‌شود. بر اساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش مصاحبه آزمون دکتری برای داوطلبان به صورت مجازی است و نیازی به حضور داوطلبان برای انجام مصاحبه نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج