۱۰۲۱۵۴۲
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

توضیح درباره فنس‌کشی ون‌های جمع‌آوری متکدیان

سرپرست معاونت اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: فنس‌کشی ون‌ها برای حفاظت از جان متکدیان، کارتن‌خواب‌ها و... طراحی شده است.

ایسنا: سرپرست معاونت اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: فنس‌کشی ون‌ها برای حفاظت از جان متکدیان، کارتن‌خواب‌ها و... طراحی شده است.

رضا دانایی درخصوص جمع آوری متکدیان، کارتن خواب ها و.. اظهار کرد: یکی از وظایف شهرداری جمع‌آوری این افراد در سطح شهر است که شامل افراد متکدی، ولگرد، کارتن‌خواب و... می‌شود.

توضیح درباره فنس‌کشی ون‌های جمع‌آوری متکدیان

وی افزود: در سال گذشته از خودروهای وانت سد معبر برای این موضوع استفاده می‌شد ولی در حال حاضر با خودروی ون این کار انجام می‌شود تا انتقال افراد ایمن‌تر و راحت‌تر انجام شود.

سرپرست معاونت اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد بیان کرد: با توجه به اینکه جامعه هدف در موضوع جمع‌آوری تنوع زیادی دارد و بسیاری از آنان بعد از جمع‌آوری به سیستم قضایی تحویل داده می شوند، منطقی‌ترین راه این است که به گونه‌ای این جمع‌آوری طراحی شود که کمترین آسیب را ایجاد نمایند.

دانایی خاطرنشان کرد: از آنجا که موضوع تلاش برای آسیب زدن به ماموران یا پرت کردن خویش از خودرو در این موضوع دور از ذهن نیست، فنس‌کشی برای حفاظت از جان این افراد طراحی شده است.

وی در خصوص جمع آوری کودکان کار و متکدی نیز تصریح کرد: این امر با حداکثر مدارا انجام شده و این افراد به سرعت به مرکز صدف منتقل می‌شوند.

سرپرست معاونت اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد تاکید کرد: تعداد این کودکان نسبت به افراد بزرگسال بسیار کمتر بوده و به ندرت جمع‌آوری آن‌ها انجام می‌شود.

دانایی در واکنش به برخی انتقادات به این طرح خاطرنشان کرد: برخی انتقادات مانند این است که بگوییم چرا در یک مغازه دوربین نصب شده است. مگر همه دزد هستند؟ این کار یک اقدام پیشگیرانه برای جلوگیری از بروز حوادث تلخ است زیرا جامعه هدف جمع‌آوری در برخی موارد دچار اعتیاد شدید و پرخاشگر هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد وی گفت: ارتقای وسیله جمع‌آوری این افراد از وانت سد معبر به ون، افزایش کرامت انسانی و رعایت بیشتر حقوق افراد جمع‌آوری شده را نشان می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ببخشیدنخوریدچپاول نکنیدکه کفتان باشدتاگرانی نشودتولیدات داخل راتعطیل میکنید همه بکارمیروند دنبال کارهای خلاف

    • بدون نام

      به این مقدار قانع نباشید شخصیت شما را بالا می بریم.

    • قالی سق

      به جای ایناافغانیای غیرمجازقاچاقی بگیریندبدون پاسپورت ویزاومدن وصدهامیلیارددلار هزینه وضررشون ملیون ملیون شغل اشغال کردن وبیکار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج