۱۰۲۱۶۵۳
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

شیری: موفقیت‌های پرسپولیس ادامه‌دار است

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: موفقیت‌های پرسپولیس در فصل آینده هم ادامه خواهد داشت و امیدوارم این تیم بتواند پنجمین قهرمانی متوالی خود را هم جشن بگیرد.

خبرگزاری ایرنا: بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: موفقیت‌های پرسپولیس در فصل آینده هم ادامه خواهد داشت و امیدوارم این تیم بتواند پنجمین قهرمانی متوالی خود را هم جشن بگیرد.

مهدی شیری گفت: پرسپولیس در چند سال اخیر موفقیت های بزرگی بدست آورده و اصلی ترین دلیل آن هماهنگی بالای بازیکنان است. اگر ترکیب اصلی تیم حفظ شود قطعا این تیم در فصل آینده نیز مدعی اول قهرمانی خواهد بود.

وی ادامه داد: از زمان حضور یحیی گل‌محمدی در راس کادرفنی پرسپولیس این تیم با قدرت بیشتری در زمین حاضر می شود و او توانسته اتحاد خوبی در میان بازیکنان به وجود بیاورد.

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر قطعی است و به اعتقاد من باید برنامه‌ریزی کادرفنی برای موفقیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی باشد.

وی با اشاره به استفاده از جوانان در ترکیب پرسپولیس در ادامه رقابت های لیگ برتر تصریح کرد: گل محمدی و کادرفنی او بسیار با دانش هستند و به خوبی می دانند در ادامه مسابقات از چه بازیکنانی استفاده کنند اما به اعتقاد من می توان در بازی های باقی مانده به چند بازیکن جوان بیشتر میدان داد.

شیری اظهار کرد: مدیریت باشگاه باید از همین امروز برای فصل آینده برنامه‌ریزی دقیق داشته باشد تا فصل بعد در کنار تلاش برای قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی به دنبال قهرمانی در آسیا هم باشیم و این موضوع دور از دسترس نیست.

وی ادامه داد: پرسپولیس ثابت کرده با همین پتانسیل می تواند به قهرمانی در آسیا برسد و در این راه فقط به برنامه ریزی دقیق و آرامش نیاز دارد.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران با بردی که مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و ششم لیگ برتر بدست آورد قهرمانی خود را در لیگ برتر قطعی کرد. پرسپولیس در حال حاضر با ۶۲ امتیاز در صدر است و تیم های استقلال، سپاهان و تراکتور نیز با ۴۵ امتیاز در جایگاه های دوم تا چهارم قرار دارند.

پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و هفتم باید روز شنبه در قائمشهر به مصاف نساجی برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      داداش مامیگیم تا ده سال دیگه به این راحتی جام وتعارف نمی‌کنیم به احدی کیسه وشله وگاوآهن که چهارسال پیش چرامیخندالان چرامیگری؟شوخی بگیرن حالا حالا قهرمانیم پرسپولیس ایرانیم پدرژاپنی ها درفکرگرفتن سهمیه آسیا باشن

    • بدون نام

      تا بابا مسعود سلطانی فر پولیس است پرسپولیس نیازی به بازی کردن ندارد. همیشه با پول برنده است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج