جاباما
۱۰۲۱۷۰۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پرداخت وام ۲میلیونی کرونا به رانندگان تاکسی

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور از ارائه ۱۴ هزار تسهیلات ۲۰ میلیون ریالی ویژه کرونا به رانندگان ناوگان تاکسیرانی شهری کشور خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور از ارائه ۱۴ هزار تسهیلات ۲۰ میلیون ریالی ویژه کرونا به رانندگان ناوگان تاکسیرانی شهری کشور خبر داد.

مهدی جمالی نژاد با بیان خبر فوق اظهار کرد: بدنبال شیوع ویروس کرونا بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی شهری جزو شاغلینی هستند که شدیداً در معرض ابتلا به این بیماری هستند و از اینرو با تصمیمات اتخاذ شده، رانندگان این ناوگان در اولویت کمک‌های حمایتی و معیشتی قرار گرفتند.

وی افزود: در این راستا با همکاری بنیاد علوی و عاملیت بانک سینا، تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد ۴ درصد جهت برخورداری ۵۰ هزار راننده تاکسی آسیب دیده در این بحران در نظر گرفته‌ایم.

جمالی نژاد در ادامه گفت: به این منظور متناسب با هر شهر سهمیه‌ای مشخص تا از سوی سازمان های تاکسیرانی در اختیار افراد آسیب دیده و یا خانواده‌هایی که اعضای آنها بر اثر کرونا فوت شده اند، قرار گیرد.

وی اضافه کرد: تا کنون ۱۴ هزار راننده تاکسی فرآیند دریافت وام خود را انجام داده و در حال شناسایی و معرفی به بانک ها هستند و بقیه فرایند استفاده از تسهیلات نیز در حال اجراست.

رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور همچنین به اعطای تسهیلات ۶ میلیون تومانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از طریق ثبت نام در سامانه ویژه این موضوع اشاره کرد و گفت: بر اساس اعلام وزارتخانه مذکور از بین مشاغل مختلف، حوزه حمل و نقل عمومی بیشترین مراجعه و درخواست را داشته اند که مراحل اداری آن از طریق سامانه کارا در حال اجراست.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور درباره آخرین آمار ابتلای رانندگان تاکسیهای درون شهری به کرونا گفت: براساس آخرین آمار ارسالی شهرداریها ۴۹۳ راننده به این بیماری مبتلا و متاسفانه ۴۳ نفر از آنان فوت کرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج