جاباما
۱۰۲۱۷۴۴
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

دیبالا در یوونتوس ماندنی می‌ماند

فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی یوونتوس می‌گوید مذاکره با دیبالا ستاره آرژانتینی این تیم برای تمدید قراردادش به مراحل پیشرفته رسیده است.

خبرگزاری ایلنا: فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی یوونتوس می‌گوید مذاکره با دیبالا ستاره آرژانتینی این تیم برای تمدید قراردادش به مراحل پیشرفته رسیده است.

فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس می‌گوید این باشگاه با دیبالا در حال مذاکره بوده و مذاکره برای تمدید قرارداد او در مراحل پیشرفته قرار دارد.

دیبالا در حال حاضر تا پایان سال ۲۰۲۲ با یووه قرارداد دارد. پاراتیچی ضمن تایید مثبت بودن روند مذاکره با دیبالا این پیام را برای هوادران این تیم و رقبا ارسال کرد که ستاره آرژانتینی در تورین ماندگار است.

پاراتیچی در گفتگو با اسکای ایتالیا گفت: " ما با نمایندگان دیبالا زیاد صحبت می کنیم و مذاکرات ما در حال پیشرفت است. با توجه به همه دشواری ها که ناشی از برنامه فشرده بازی ها در هفته های اخیر بوده و تیم باید هر سه روز یکبار بازی کند مذاکرات ما به مراحل پیشرفته رسیده. حتی در این روزها هم مذاکرات ما جریان دارد". مدیر ورزشی یووه از ساری هم به دلیل قهرمان کردن یوونتوس ستایش کرد و گفت: " ساری در دوران فعالیت حرفه ای خود پیشرفت بسیار قابل توجهی داشته و او واقعاً لیاقت حضور در چنین جایگاهی را دارد. ساری بدون شک یکی از مهره‌های اصلی یووه در این فصل بوده".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ماندنی می ماند؟؟؟؟

    • امیرحسین

      ماندنی می ماند؟؟؟؟؟
      خخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج