جاباما
۱۰۲۱۷۸۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

الناز شاکردوست مهمان شبکه نمایش می‌شود

در بخش صحنه‌گران شبکه نمایش، الناز شاکردوست بازیگر سینما و تلویزیون یک هفته مهمان این شبکه می‌شود.

خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش: پس از پشت سر گذاشتن عید سعید قربان و در هفته منتهی به عید بزرگ غدیر خم، شبکه نمایش ژانر منتخب هفتگی خود را به ژانر کمدی اختصاص داده و در بخش صحنه گران به مرور آثار الناز شاکر دوست خواهد پرداخت.

این شبکه از شنبه ۱۱ تا جمعه ۱۷ مرداد ساعت ۱۳ فیلم‌های «اون روی زندگی»، «در شیراز اتفاق افتاد»، «مهریه»، «قاتلین پیرمرد»، «وای آمپول»، «پاتال و آرزوهای کوچک» و «افراطی‌ها» را روی آنتن می‌برد.

الناز شاکردوست مهمان شبکه نمایش می‌شود

فیلم‌های ویژه تابستان

فیلم‌های ویژه تابستان شبکه نمایش به ترتیب «دوری و بازگشت»، «مثل یک ستاره زندگی کن»، «بهترین دوست من»، «زادورا»، «سلاح»، «بچه شهری ها» و «گودزیلا» از شنبه تا جمعه ساعت ۱۵ پخش می‌شوند.

ژانر منتخب این هفته

فیلم‌بازهای شبکه نمایش می‌توانند ژانر کمدی را از شنبه تا جمعه به ترتیب با تماشای فیلم‌های ایرانی و خارجی شامل «پتسی و بی نظم منظم»، «اخلاقتو خوب کن»، «موش زبل»، «مرد آفتابی»، «احمق و احمق‌تر ۲»، «آپارتمان شماره ۱۳» و «جنجال بزرگ» از این شبکه دنبال کنند.

مرور آثار

در بخش صحنه گران (مرور آثار)، الناز شاکردوست بازیگر سینما و تلویزیون، یک هفته مهمان شبکه نمایش می‌شود. وی متولد ۱۳۶۳ تهران و دانش آموخته رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی تهران است که با بازی در فیلم «گل یخ» ساخته کیومرث پوراحمد به سینما آمد و ظرف کمتر از یک سال در پنج فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد. وی در سال ۱۳۹۷ برای نقش آفرینی در فیلم «شبی که ماه کامل شد» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر شد.

علاقمندان به بازی این بازیگر می‌توانند از شنبه تا جمعه ساعت ۲۱ به ترتیب فیلم‌های «خدا نزدیک است»، «فاصله»، «شبی که ماه کامل شد»، «شرط اول»، «مجردها»، «کیش و مات» و «عروس فراری» را مشاهده کنند.

فیلم‌های جذاب و نخستین نمایش

در باکس ساعت ۲۳ این شبکه به ترتیب فیلم خاطره‌انگیز «فرار به سوی پیروزی» و «یاغی دشت»، «شاهد نامرئی»، «تعقیب و گریز»، «توگو»، «تصنیف باستر اسکراگز» و فیلم سینمایی جدید «سفر به چین» از شنبه تا جمعه پخش خواهند شد.

فیلم «سفر به چین» به کارگردانی اولگ استپچنکو محصول ۲۰۱۹ جمعه ۱۷ مرداد و در شب عید غدیرخم، در ساعت ۲۳ برای نخستین بار از این شبکه پخش می‌شود.

کلاسیک

در کلاسیک هفته پیش رو فیلم‌های «بزرگ مرد کوچک»، «سرافراز»، «گربه جاسوس»، «احمق ها در آکسفورد» و «احمق ها در دریا»، «جاده صاف کن»، «به خاطر یک مشت دلار و ژنرال» از شنبه تا جمعه در ساعت ۱ بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج