۱۰۲۱۸۷۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

صادقی: مهم‌ترین بازی را بردیم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: مسابقه با ماشین سازی دیدار بسیار حساسی بود که پیروز شدیم و برای سه بازی آینده خودمان را آماده می‌کنیم.

خبرگزاری فارس: ابراهیم صادقی بعد از مسابقه با ماشین سازی تبریز در نشست خبری گفت: بازی نزدیکی بود تیم ماشین سازی با توجه به شرایط جدول دنبال کنترل بازی و گرفتن یک امتیاز بود و اگر بتواند گل هم بزند. هدف ما گرفتن سه امتیاز بازی بود. بازی نزدیکی بود و می‌دانستیم این بازی روی ضربات ایستگاهی و اوت دستی گل خواهد داشت دروازه بان ما هم دو توپ خیلی خوب گرفت.

سرمربی سایپا گفت: در نیمه دوم با تغییراتی که داشتیم تیم ما بهتر بازی کرد و کل نیمه دوم در اختیار ما بود. این برد را به کاشانی مدیرعامل محترم باشگاه تقدیم می‌کنم که بالای سر تیم آمدند و حمایت کردند و به خود من هم اعتماد به نفس دادند با وجود اینکه نتایج ما خوب نبود و گاهی مساوی می‌کردیم. قول می‌دهم تلاش مان را بیشتر کنیم تا رتبه ما در آخر لیگ در جدول بهتر شود.

وی در مورد بازی‌های سخت آینده سایپا گفت: هفته آینده با فولاد بعد با نفت مسجدسلیمان و در آخر با پرسپولیس بازی داریم اما مهم ترین بازی امشب بود همانطور که قبل از بازی هم گفتم این دیدار بسیار حساس بود که پیروز شدیم و برای سه بازی آینده خودمان را آماده می‌کنیم.

صادقی در مورد داوری مسابقه گفت: داوری این بازی سخت بود زیرا بازی نزدیکی را شاهد بودیم وبرخوردها زیاد بود و اعتراض به داور هم در جریان بازی طبیعی بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج