جاباما
۱۰۲۱۹۹۲
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

ترامپ «تیک تاک» را در آمریکا ممنوع می‌کند

گزارش‌ها درباره اینکه ترامپ در حال بررسی ممنوعیت احتمالی استفاده از اپلیکیشن چینی "تیک تاک" در آمریکاست پس از آن منتشر شد که چند تن از سناتور‌های آمریکایی نگرانی خود را بابت این مساله عنوان داشتند که چین ممکن است در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از طریق این رسانه اجتماعی مداخله کند.

خبرگزاری ایسنا: گزارش‌ها درباره اینکه ترامپ در حال بررسی ممنوعیت احتمالی استفاده از اپلیکیشن چینی "تیک تاک" در آمریکاست پس از آن منتشر شد که چند تن از سناتورهای آمریکایی نگرانی خود را بابت این مساله عنوان داشتند که چین ممکن است در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از طریق این رسانه اجتماعی مداخله کند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که تیک تاک را در آمریکا ممنوع می‌کند.

وی ادامه داد، امروز (شنبه) این پلتفورم ویدئویی متعلق به چین در آمریکا و به دلایل امنیتی ممنوع می‌شود.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین گفت: از آنجا که نگرانی‌هایی درباره این پلتفورم وجود دارد، ما در حال ممنوع کردن آن در آمریکا هستیم. من این اختیار را دارم. من با یک دستور اجرایی این کار را انجام می‌دهم. به عبارت دیگر آن را قطع می‌کنم.

پیشتر گزارش شده بود که ترامپ در حال بررسی یکسری گزینه‌ها در ارتباط با این پلتفورم از جمله ممنوع کردن فعالیت آن در آمریکاست.

پیش از آنکه ترامپ اعلام کند که این پلتفورم را در آمریکا ممنوع می‌کند، روزنامه نیویورک تایمز از قول منابعی که خواستند نامشان فاش نشود، نوشته بود، مایکروسافت در حال گفتگو برای خرید تیک تاک از کمپانی چینی "بایت دنس" است؛ اقدامی که مایه نگرانی بسیاری از مقام‌های آمریکایی شده بود.

با وجود اینکه این پلتفورم ویدئویی از سوی کاخ سفید "تهدید امنیت ملی" عنوان شده اما نیویورک تایمز گزارش کرده که تیک تاک هنوز در آمریکا یکی از بزرگترین بازارها را دارد.

تیک تاک یک شبکه اجتماعی اینترنتی متعلق به بایت‌دنس (ByteDance) است که یک شرکت فن‌آوری اینترنتی مستقر در پکن محسوب می‌شود و در سال ۲۰۱۲ از سوی "ژانگ ییمینگ" تاسیس شد. این شبکه در ابتدا برای به اشتراک گذاری ویدئوهای کوتاه از رقص،‌ شوخی، دابسمش و شیرین‌کاری و استعدادنمایی مورد استفاده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ترامپ جون حریف چینیا نمیشی . بیخیال شو

    • درود

      بابا یکی جلوی این تیک تاکای ایرانی رو بگیره

    • بدون نام

      تیک تاک بهترینه

    • بدون نام

      بايد در مورد اينهمه سانسور در آمريكا كاري كرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج