جاباما
۱۰۲۲۰۳۱
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

ترکیب احتمالی استقلال مقابل سپاهان

استقلال تهران امشب در بازی حساس هفته بیست و هفتم لیگ برتر به مصاف سپاهان خواهد رفت.

ایلنا: در چارچوب مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در ورزشگاه آزادی میزبان بازی بزرگ هفته برابر سپاهان اصفهان خواهد بود.

سپاهان اصفهان هفته گذشته با برتری مقابل صنعت نفت آبادان همانند استقلال ۴۵ امتیازی شد اما در حال حاضر با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به آبی پوشان در حال حاضر رتبه چهارم جدول رده بندی را در اختیار دارد.

شاگردان امیرقلعه نویی در غیاب این سرمربی در حالی به مصاف استقلال خواهند رفت که طی ۵ مسابقه گذشته به دو پیروزی، دو تساوی و یک شکست دست پیدا کرده‌‌اند. دیدار رفت دو تیم در سال گذشته با تساوی دو بر دو در یک مسابقه حساس به پایان رسیده بود و هر دو تیم برای این مسابقه از انگیزه بالایی برخوردار هستند.

استقلال تهران به عنوان تیم سوم جدول رده بندی امشب سعی دارد تا پس از مسجل شدن قهرمانی پرسپولیس در لیگ نوزدهم طی چهار بازی پیش رو(سپاهان-شهرخودرو-پیکان-شاهین بوشهر) به حداکثر امتیازات دست پیدا کرد و بتواند در جدول رده بندی به سهمیه آسیایی دست پیدا کند.

آبی پوشان با هدایت فرهاد مجیدی در هفته گذشته با دو گل بازی معوقه مقابل پارس جنوبی جم را به پایان رساندند تا با کسب سه امتیاز از رتبه پنجم صعود کنند. تساوی شب گذشته تراکتور تبریز فرصت خوبی برای استقلال و سپاهان شد که هر کدام از آنها با کسب برتری در بازی امشب بتوانند با فاصله دو امتیازی نسبت به سرخپوشان تبریزی جایگاه دوم جدول رده بندی را در اختیار داشته باشند.

وریا غفوری، علی کریمی، سید حسین حسینی، فرشید باقری، روزبه چشمی، فرشید اسماعیلی، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، مسعود ریگی، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد بلبلی، حسین پورحمیدی، شیخ دیاباته، هرویه میلیچ، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، ارسلان مطهری، سینا خادمپور و آرش داج‌لیری ۲۰ بازیکنی هستند که در اردوی استقلال برای مصاف با سپاهان حضور دارند.

تنها غایب سرشناس استقلال برای بازی امشب علی دشتی است که دو بازی قبلی را به دلیل مصدومیت از دست داده بود و ظاهرا شرایط ایده آلی برای این بازی نداشته است و از سوی کادرفنی در لیست قرار نگرفته است.

در ترکیب استقلال برای بازی امشب به نظر می‌رسد با توجه به حساسیت رویارویی آنها مقابل سپاهان سید حسین حسینی همانند اکثر مسابقات این فصل در چارچوب دروازه حضور داشته باشد. در مقابل دروازه خط دفاعی آبی‌ها در سیستم ۲-۴-۴ را روزبه چشمی، عارف غلامی، میلاد زکی پور و وریا غفوری تشکیل می‌‌دهند.

مهدی قائدی که در مسابقه برابر پارس جنوبی فیکس نبود آمادگی بالایی دارد تا امشب بتواند در خط حمله به همبازیانش کمک کند اما او با توجه به آرایش ترکیب امشب در خط میانی در کنار مسعود ریکی، علی کریمی و فرشید اسماعیلی حضور خواهد داشت. در خط حمله هم زوج موفق امیرارسلان مطهری و شیخ دیاباته به میدان می‌روند تا روی هم رفته ۲۰ گل زده مقابل دروازه پیام نیازمند امید آبی‌ها برای گلزنی را افزایش بدهند.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل سپاهان به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، میلاد زکی پور، وریا غفوری، مسعود ریگی، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی، شیخ دیاباته و امیرارسلان مطهری

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کیسه کش آماده شکست سنگین از طوفان زرد اصفهان باش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگر اینکه بابا مسعود مرده باشد.

      • ع ن

        ارتش سرخ خخخخخخخ

    • بدون نام

      کیسه و شله زرد اصفهان هر دو کلاهتون را به احترام پرسپولیس بردارین!!!

      پاسخ ها

      • سوسن

        پرسپولیس کیه که ما به احترام اونا کلامو نو برداریم
        من استقلالی ام
        لنگی های بی مصرف

    • تاراز بختیاری

      لنگی همه میدونن حتی خودتون که جامای فیکتون جایزه بابا مسعوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج