۱۰۲۲۰۵۰
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

پرسپولیس - نساجی، به یاد تاج‌گذاری کالدرون!

آخرین تجربه حضور گابریل کالدرون روی نیمکت پرسپولیس در دیدار با نساجی رقم خورد.

ورزش سه: سرخپوشان پایتخت امشب میهمان نساجی مازندران خواهند بود و این در حالی است که باتوجه به مسجل شدن قهرمانی، دیداری تشریفاتی را پیش رو دارند. مسابقه ای که البته در نیم فصل نخست به هیچ عنوان تشریفاتی نبود و دو تیم در یک نبرد حساس و جذاب مقابل هم صف آرایی کردند و در پایان هم پرسپولیسی ها با تک گل وحید امیری به برتری دست یافتند.

دیدار نیم فصل اول قرمزها باتوجه به آلودگی هوا با تعویق روبرو شده بود و آخرین بازی این تیم در دور رفت بود که اتفاقا به آخرین تجربه حضور گابریل کالدرون روی نیمکت این تیم نیز تبدیل شد. در آن بازی پرسپولیسی ها نمایش درخشانی را ارائه کردند و با وجود یک اخراج، موفق به مدیریت بازی شدند و با پیروزی برابر نماینده قائمشهر، به صدر جدول رده بندی لیگ نوزدهم صعود کردند و قهرمانی نیم فصل اول را به دست آوردند.

کالدرون که با صحبت ها و نتایج خود خود طی چند وقت اخیر به محبوبیت مناسبی بین هواداران دست یافته بود، برای اولین بار به گواه حاضران در استادیوم در قامت یک مربی موفق مورد تشویق سکونشینان قرار گرفت. اما کمترین توجهی به وضعیت سکوها نداشت و تلاش می‌کرد تا با هیجان و اضطراب تیمش را به سمت پیروزی هدایت کند.

بعد از سوت پایان کالدرون که از صدرنشینی تیمش بسیار خوشحال بود، در ورزشگاه آزادی دور افتخار زد که به نظر یک خداحافظی با هواداران پرسپولیس بود. هوادارانی که چند وقت بعد برخی از آن ها در هواخواهی از مدیرعامل باشگاه محمدحسن انصاری فرد به اینستاگرام کالدرون یورش بردند و به او فحاشی کردند.

در نشست خبری هم اتفاقات جالبی رخ داد. در حالی که مدیررسانه ای پرسپولیس ایستاد تا نشست خبری را به پایان برساند، یک خبرنگار سمج با اصرار فراوان سوالش را از کالدرون پرسید: «آیا آنطور که انصاری فرد مدیرعامل باشگاه گفته، ناراحتی او بابت عدم دریافت پاداش هاست؟» اینجا جایی بود که سرمربی آرژانتینی با جملاتی صریح علیه مدیرعامل وقت پرسپولیس قیام کرد و جملاتی را به زبان آورد که از یاد هواداران پرسپولیس نمی‌رود. او با کوبیدن روی سینه اش گفت: «ماه ها با جان و دل در پرسپولیس کار کردم و مسئله ام احترام است نه پول. من مرد ثروتمندی هستم!»

ماه بعد از آن شب خاطره انگیز، منتقدان و مخالفان کالدرون در بین هواداران پرسپولیس انگشت شمار هستند و اغلب طرفداران با احترام از او یاد می‌کنند؛ کسی که دعوت باشگاه پرسپولیس برای حضور در جشن قهرمانی را هم پذیرفته و باید دید مسئولان این باشگاه موفق خواهند شد که او را به ایران بیاورند یا خیر.

پرسپولیس - نساجی، به یاد تاج‌گذاری کالدرون!

«پول نه، احترام؛ من مرد ثروتمندی هستم» - آخرین جملات گابریل کالدرون در ایران پس از بازی با نساجی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دیاباته

      بابامسعود

      پاسخ ها

      • salar.s60

        جک 3D

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج