۱۰۲۲۳۷۹
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

آغاز شناسایی خانه‌های خالی از هفته آینده

مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: بر اساس سامانه املاک و اسکان کشور قابلیت شناسایی مالکان حقیقی و حقوقی و تعداد خانه‌های خالی بر اساس کد ملی وجود دارد.

خبرگزاری فارس: مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: بر اساس سامانه املاک و اسکان کشور قابلیت شناسایی مالکان حقیقی و حقوقی و تعداد خانه‌های خالی بر اساس کد ملی وجود دارد.

پروانه اصلانی مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: بر اساس سامانه املاک و اسکان کشور قابلیت شناسایی مالکان حقیقی و حقوقی و تعداد خانه‌های خالی بر اساس کد ملی وجود دارد.

اصلانی افزود: هفته آینده از طریق این سامانه به افرادی که بیش از یک خانه دارند پیامک داده می‌شود و آن‌ها وارد سامانه املاک و اسکان کشور خواهند شد تا اطلاعات ملک خود را مشاهده و تایید و اطلاعات سکونتی را خود اظهاری کنند. در این میان خانه‌های خالی شناسایی و اطلاعات در اختیار سازمان مالیاتی قرار می‌گیرد.

مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی درباره افتتاح خانه‌های طرح اقدام ملی مسکن در مرداد گفت: تا پایان مرداد با حضور رئیس جمهور مراسم افتتاح و تحویل واحد‌های مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در برخی شهر‌ها از جمله کرمان برگزار خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با توجه به توان خرید مستاجران و جوانان مملکت، قیمت مسکن بیش از ۸۰ در صد گرانتر است و همین است که میلیونها مجرد وقت ازدواجشان گذشته و کاهش فوق شدید رشد جمعیت نیز نشانگر ان است و افزایش وام مسکن نیز در کنار وام ازدواج، کالا، خودرو و ..... جز فاجعه برای مردم چیز دیگری نخواهد بود، در نتیجه اعمال مالیات بر خانه های خالی و یا هر مالیات دیگر در صورتی تاثیر گذار است که کاهش بیش از ۸۰ در صدی قیمت مسکن را به دنبال داشته باشد، در غیر اینصورت ........و .......

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ۸۰درصد کاهش قیمت؟محاله داداش

      • بدون نام

        ازکسانی هم که چندباغچه و ویلا دارندمخصوصا درشهرستان ملارد دراستان تهران که بصورت قولنامه دستی معامله می شوند هم مالیات بگیریدباغچه هایی که بصورت قولنامه دستی به قیمت میلیاردی معامله می شوند ویک ریال هم مالیات نمیدن خودشون هم میگن چون قولنامه ای هستند اداره مالیات مطلع نمی شود

    • بدون نام

      عرضه این کار رو قطعا ندارید.فقط بلدید حرف بیهوده بزنید

    • بدون نام

      پول موقتی به جیب دولت میره ولی کاهش تولید مسکن را به همراه خواهد داشت و دودش به چشم مردم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج