۱۰۲۲۴۱۶
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

شرط سنی برای انتصاب مدیران ملغی شد

رئیس کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس گفت که دیوان محاسبات در پاسخ به مکاتبه‌ای درخصوص غیرقانونی بودن تعیین سقف سنی برای انتصاب مدیران، آن را ملغی و غیر قانونی اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس گفت که دیوان محاسبات در پاسخ به مکاتبه‌ای درخصوص غیرقانونی بودن تعیین سقف سنی برای انتصاب مدیران، آن را ملغی و غیر قانونی اعلام کرد.

حمیدرضا حاجی‌بابایی اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش طی دستورالعملی برای انتصاب مدیران سقف سنی ۴۵ سال را تعیین کرده بود که مخالف قانون مدیریت خدمات کشوری بود. به دنبال دریافت اعتراضات فرهنگیان طی مکاتبه‌ای با معاون رئیس جمهور و رئیس امور استخدامی و اداری کشور، موضوع غیر قانونی بودن مصوبه مذکور را اعلام و درخواست اصلاح این مورد را داشتیم.

وی افزود: دیوان محاسبات طی مکاتبه‌ای با معاون رییس‌جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، مصوبه تعیین سقف سنی برای انتصاب مدیران را ملغی و غیر قانونی اعلام کرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یادآور شد: به کارمندان این اطمینان را می‌دهم که مجلس در مقابل مصوبات خلاف قوانین و اسناد فرادستی می ایستد و برای اجرای قوانینی که پشتیبان منافع حرفه‌ای فرهنگیان و کارکنان کشوری است، مجدانه پیگیر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وجدان شیرفرهاد

      .مدیریت باکارمند چه فرقی داره چرا برای استخدام کارمند شرایط سن میذارن اما برای مدیران سن مهم نیست این کارشون یعنی یه آقازاده دهه هشتادی رئیس بشه دهه شستی بدبخت همچنان بیکار

    • ف

      امیدواریم آقازاده های کم سن و سال ،انتصاب داده نشوند.

    • بی نام

      وقتی نمیری پای صندوق رای، طبیعیه که افراد دیگری حتی با حداقل رای کسب شده، تصمیمهای کلان برای من و شما می گیرن که بعضی اوقات مستقیم در زندگی ما تاثیر داره، وتو باید نظارگر باشی و حرص بخوری!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج