۱۰۲۲۴۴۱
۱۶۲ نظر
۵۰۱۵
۱۶۲ نظر
۵۰۱۵
پ

وزیر بهداشت: از هیچ کجای دنیا عقب نیستیم

وزیر بهداشت گفت: این افتخار جمهوری اسلامی است که یک بیمارمان پشت در هیچ بیمارستانی سرگردان نبود و یک بیمار به دلیل سن و سال یا کمبود امکانات بر بیماران دیگر ارجح نشد، یک بیمار حتی افاغنه بدون کارت اقامت هم وقتی مبتلا به کووید-۱۹ شدند، پشت در بیمارستان به دلیل بی‌بضاعتی اقتصادی محروم از درمان نماندند.

خبرگزاری ایسنا: وزیر بهداشت با بیان اینکه دنیا هنوز نمی داند واکسن کرونا چگونه اثر خواهد کرد و چه مدت ایمنی زایی خواهد داشت، گفت: ما به جای اینکه برای کشورهایی که بلاتکلیف هستند و نمی دانند آیا واکسن ایمنی را در برابر کرونا می دهد یا خیر، پیش پرداخت دهیم، بر روی زیرساخت‌هایمان سرمایه گذاری انجام می‌دهیم و مذاکراتی را با تولیدکنندگان بزرگ واکسن در دنیا داریم تا بتوانیم در قالب پروژه ای مشترک با ستاد اجرایی فرمان امام، شرکت‌های دانش بنیان و صاحبان تکنولوژی بیرونی، یک زیر ساخت درازمدت برای تولید واکسن‌های انسانی و دامی در کشو ایجاد کنیم.

وزیر بهداشت: از هیچ کجای دنیا عقب نیستیم

دکتر سعید نمکی:

* در حال حاضر زحماتی که ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و تیم‌شان کشیدند چه در حوزه تهیه داروها و چه در حوزه تولید داروها در داخل کشور، بسیار حائز اهمیت است. اینکه رییس ستاد اجرایی فرمان امام اعلام کردند که ممکن است بعد از مدتی کمیته‌های علمی اعلام کنند که برخی داروها کم تاثیر یا بی تاثیر است، این روال در همه دنیا وجود دارد؛ چراکه کرونا ویروس پیچیده‌ای است و ویروسی است که هر لحظه از آن یک پدیده نو ببینیم. من از روزهای ابتدایی اعلام کردم که ویروس کرونا یک ویروس نوظهوری است و پیچیدگی‌های زیادی بروز می‌دهد. بر این اساس بارها خواهیم دید که دارویی امروز موثر است و فردا نیست یا اینکه امروز موثر نیست و فردا هست.

* مهم این است که ملت ما احساس حقارت نکند. ملت ما این را باور کرد که اگر در فلان کشور مقتدر سرمایه‌دار دنیا فلان دارو را با احتمال اثرگذاری استفاده می‌کنند، در کشور ما نیز هست و فراهم است و در اوج تحریم و گرفتاری‌های ناشی از تحریم‌های ظالمانه ملت ما هرگز احساس حقارت نکردند. این افتخار جمهوری اسلامی است که یک بیمارمان پشت در هیچ بیمارستانی سرگردان نبود و یک بیمار به دلیل سن و سال یا کمبود امکانات بر بیماران دیگر ارجح نشد، یک بیمار حتی افاغنه بدون کارت اقامت هم وقتی مبتلا به کووید-19 شدند، پشت در بیمارستان به دلیل بی‌بضاعتی اقتصادی محروم از درمان نماندند و این از افتخارات جمهوری اسلامی است و از اضلاع موثر در این حرکت بزرگ ملی کمک ستاد اجرایی فرمان امام بود.

* از همه مهمترین کارهای زیربنایی است که در ستاد اجرایی فرمان امام در حوزه تله مدیسین و پزشکی از راه دور انجام شده است. با توجه به اینکه اگر خدایی نکرده در پاییز پیکی از کووید-19 و آنفلوآنزا را به طور همزمان داشته باشیم و نخواهیم که افراد با بیماری های زمینه ای به مراکز درمانی آمده و آلوده شوند، تله مدیسین و به ویژه پزشکی از راه دور بسیار به ما کمک می کند و بسیار موثر خواهد بود.

* من به عنوان یک ایمنولوژیست که از گروه هایی که در این حوزه در کشور دارند کار می کنند، شناخت پیدا کردم و یکی از قسمت‌های عمده این فعالیت‌ها در ستاد اجرایی فرمان امام(ره) است. البته نه ما بلکه دنیا نمی‌داند که واکسن کرونا چگونه اثر خواهد کرد و چه مدت ایمنی‌زایی خواهد داشت. رویکرد به واکسن به عنوان واکسنی برای پیشگیری از کووید-19، تردید آمیز است. خوشبختانه در این زمینه هم در کشور اقداماتی انجام شده است و ما از هیچ کجای دنیا عقب نیستیم. بزرگترین افتخار ما این است که ملت ما می داند که ما در اوج فشار و تحریم، محتاج بیرون از مرزها نیستیم که افتخار غرور آمیزی است؛ حتی در حوزه تولید واکسن.

* ما به جای اینکه برای کشورهایی که بلاتکلیف هستند و نمی دانند آیا واکسن ایمنی را در برابر کرونا می دهد یا خیر، پیش پرداخت دهیم، با مقداری بسیار کمتر از آن در حوزه سرمایه‌گذاری بر روی زیرساخت‌هایمان انجام می‌دهیم و با همت عزیزان، مذاکراتی را با تولیدکنندگان بزرگ واکسن در دنیا داریم تا بتوانیم در قالب یک پروژه مشترک با ستاد اجرایی فرمان امام، شرکت‌های دانش بنیان و صاحبان تکنولوژی بیرونی، یک زیر ساخت درازمدت برای تولید واکسن‌های انسانی و دامی در کشو ایجاد کنیم و در آینده بتوانیم برخوردار شویم.

* واقعا یکی از دلگرمی های همه ما حمایت های بی دریغ مقام معظم رهبری است که الگویی خردمندانه، هوشمندانه و بسیار بلندنظرانه را به دنیا ارائه کردند. اینکه یک رهبر سیاسی، اجتماعی، دینی و فرهنگی در حمایت از پروتکل های بهداشتی کشور الگو شوند بسیار مهم است و بفرمایند که من هم منتظرم تا ببینم کارشناسان چه می گویند و ما هم به همان عمل کنیم. این ویژگی در تمام این مدت در رهبران سیاسی دنیا وجود نداشت.

* امیدوارم در سایه لطف الهی و در آینده نزدیک بتوانیم شاهد مهار و کنترل مجدد کرونا در کشور باشیم و به عنوان یک الگوی فعال و پویا در عرصه بین المللی باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پدرام

      مفتی!
      به افغانستان،عراق،ونزوئلا،لبنان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تحریم دارو نداریم همشون دروغ میگن ...کشورهای خارجه کمک های داروی فرستادن .قبول نکرون ..ولی ازیه طرف دیگه از بانک بین المللی درخواست پول کمک میکنند..واسه جی ...فقط فقط میخواب اختلاسش کنن یا بد لبنان.اگه به فکر مردم بودید کمک های داروی رو قبول میکردید.

      • بدون نام

        راست میگه تازه در شیوع و گسترش و از کنترل خارج شدن موج دوم کرونا از همه جا جلوتر هم هستند

      • سغید

        چه خبر از کرونا یاب مستعان؟؟؟شیش ماه گذشت مراحل تست تموم نشد؟؟خخخ

      • بدون نام

        چی داری میگی ! وارد بازیهای سیاسی نشو ، اگر بهداشت جهانی تایید کرد ، سریع اقدام کنید ، ان چیزی که مهم است جان یک انسان است ، داره داستان و شعار میده !

      • ادبیات معکوس

        اشتباه نکنید ! مسئولین ما دروغگو نیستند . فقط ادبیاتشان کمی با ادبیات عامه مردم فرق دارد . آنها به جلو میگویند عقب ، و به عقب میگویند جلو !

    • بدون نام

      اقای وزیر فقط بگو ان شرکت دانش بنیان که دستگاه نلبود کننده ویروس را برابر اعلام رسانه ملی ساخت به کجاها فروخته چرا در یک بخش حساس بیمارستانها نصب نشده دروغکو دشمن خداست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره به ایرانم صادرش کن

      • بدون نام

        اون که تابلو بود شو تبلیغاتیه از نوع هندی
        بپرس اون ماشین ابپاش ها کجان
        اونایی که تو خیابون بدنه ماشینها رو ضد عفونی میکردن کجان

      • بدون نام

        نمکی چه ربطی به تحریم داره تو هم یاد گرفتی

      • بدون نام

        دروغگو دارو که تحریم نیست

      • بدون نام

        دروغ گو میخواد سر ما رو شیره بماله

      • حجت یزدی

        عزیزی که میگی دارو تحریم نیست برو یه سر به سایت خزانه داری امریکا بزن نگاه کن لیست تحریم های ایران رو
        من خودم اصولا سیاسی نیستم و تا حالا هم رای ندادم ولی یک بار که بی بی سی نگاه میکردم یه کارشناس زن داشت میگفت که مسئولین ایران وارن دروغ میگن و دارو تحریم نیست
        یک کارشناس حقوقی هم بود اونجا به زنه گفت اگه دارو تحریم نیست شما یک بسته مسکن از امریکا بفرس ایران برای من(کارسناس حقوقی ایران بود)
        کارشناس زن دیگه هیچی نگفت سکوت کرد و حرف ای کارشناس حقوقی هم تایید کرد
        لطفا و سانسور نکنید چون حرف های من با مدرک هست و با یک سرچ تو گوگل پیدا میشه

      • وزیر

        البته بجز همه دنیا !

      • بدون نام

        جالبه،اکثر کشورهای قدرتمند جهان واکسن رو پیش خرید میکنن ایشان به خاطر کمبود پول توجیه میکنه که آنها اطلاع ندارند از مدت ایمنی زایی و ما نباید پیش پرداخت دهیم. این حرف رو اگر وزیر بهداشت نیوزیلند با 1500 نفر مبتلا و 22 فوتی میگفت میشد قبول کرد که بهتر از دیگران متوجه هست اما شما کارنامه ات برای کرونا مشخصه جناب وزیر:

        چهار ماه از شیوع در چین فرصت داشتید که دستکش و الکل و ماسک رو حداقل برای کادر درمان ( چون مردم هیچ وقت برای مسئولین اهمیتی نداشتن ) از وزارت صمت پیش خرید کنید یا از خارج وارد کنید که نکردید

        یک ماه ماسک و الکل و دستکش رو ممنوع کردید به اسم توزیع رایگان و مردم تجهیزات محافظتی نداشتند

        الان هم که دوباره سر قیمت ماسک با وزارت صمت بازی در آوردید

        هنوز کمبود دستگاه ونتیلاتور رو برطرف نکردید

        جرات تعطیل کردن عزاداری جمعی در هییات و مساجد و انتقال مراسم به منازل رو هم که ندارید

        این موارد فقط برای کرونا بود ، هنوز مشکل انسولین و تامین واکسن آنفولانزا که دایما میگفتید امسال تزریق بشه رو حل نکردید.بهتر نیست حالت وزیر بهداشت آگاهتر از بقیه ی کشورها رو نگیرید؟

      • حمید مشهدی

        نمکی راست میگه، چون هیچ کجای دنیا دقیقا همین جایی هست که این آقا وزیرشه.

      • بی نام

        اقای وزیر پزشک داروساز خودت هم میدونی دروغ میگی یک روده راست در شکم شمانیست خدایا به ما رحم کن

      • بهروز یزدانی

        ۱۳:۰۱ دمت گرم گل گفتی

    • بدون نام

      آقای نمکی واقعا خسته نباشید شما همه تلاشتان را کردید. اگر جایی کاستی هست که هست به خاطر نبود امکانات و تحریم هست. اگر ما هم پول داشتیم مثل خیلی از کشورهای دیگر همون ماه های اول قرنطینه سفت و سخت می کردیم و آمار خیلی کمتر میشد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امضا معاون نمکی

      • بدون نام

        دمت گرم

      • بدون نام

        ایول داری

      • بدون نام

        ۱۳۰۳ دمت گرم))

      • بدون نام

        تحریم ها تقصیر کیه؟بخاطر ماجراجوییمونه

    • بدون نام

      به ایران هم صادرکن

    • نمخ

      وزیر کشتار هستن بیشتر تا وزیر بهداشت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوست عزیز وزیر درمان نه بهداشت چون فلسفه وجودی علوم بهداشتی مبتنی بر پیشگیری هست تا جلوی آسیب و بیماری افراد گرفته بشه و از سویی هزینه های مستقیم و غیرمستقیم براز فرد و سیستم درمانی و کلان گرفته بشه کاش کمی به مانند سایر جاها به علوم بهداشتی که برای اکثر مردم ناشناخته هستن و کاربرد و کارکردشون بیشتر پرداخته و بها داده میشد که بهای گزاف مثل جان انسان داده نشه

    • بدون نام

      عکس های بیمارستان مسیح به وضوح صحبت های شمارو تایید می کنه ! الان اون زمان تموم شد که هروی می خواستین می کفتین کسی هم نمی تونست تایید یا تکذیب کنه الان هر گوشی خودش یه دستگاه مستند سازیه

    • ماوشما

      درکجامی توانیم سفارش خریدچندعدد ماسک برای استفاده شخصی بدهیم. آنقدر این و آن داروخانه گشتیم و نیافتیم که هیچ عاقبت هم جریمه الصاقی پیامکی شدیم بدون اینکه الصاق شود.

    • بدون نام

      همش شعار .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط رجز خوانی

      • حجت یزدی

        همش غر

    • شهروند

      بخدا قسم دروغ ميگي، دوست من مادرش رو از صبح تو آمبولانس تو شهر چرخوند آخر هم جا براش تو اي سي يو پيدا نشد.

      پاسخ ها

      • س.خ

        البته جناب اقای ده نمکی درست میفرمایند تمام امکانات برای افراد خاص و خانواده هاشون مهیا میباشد نه برای عوام .

      • بدون نام

        آخر دروغگو ها شما ها هستید

      • هادی

        از کجا معلوم شما دروغ نمیگی ؟

      • حجت یزدی

        تو کدوم شهر؟؟؟
        تو کدوم استان؟؟،
        چرا دورغ میگی؟؟؟

    • امید

      آره ...بیمار یکضرب می‌رفت بهشت زهرا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اقای نمکی،هر چه بگندد نمکش میزنن،،،،،،وای بروزی که بگندد نمک،،مردم ایران وقتی اسم تو را میشنوند ،فشار خونشان بالاتر از،،18 میرود،چون زیاد نمکی هستی،

    • بدون نام

      نمیدونم چرا اینقدر اسرار دارید خودتون و بزنید به خواب
      هزار بار گفتن که دارو و درمان تحریم نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون هایی که هزاران بار گفتن دارو و درمان تحریم نیست هزاران بار دروغ گفتن + شما

      • حبیب الله براتی

        شماکه می‌فرمائید تحریم نیست میتونی اینترنتی یه نسخه روازیه داروخانه تو آمریکا آرمانشهر خبلی از دوستان یااروپا یا از یونان کروواسی فرانسه انگلیس خرید کن ببین میفرستن ولی لوازم آرایشی یا یه جعبه فشنگ کلاژ بخروسفارش بده ببین، سه سوته می رسه دستت

    • بدون نام

      نمیدونم چرا اینقدر اسرار دارید خودتون و بزنید به خواب
      هزار بار گفتن که دارو و درمان تحریم نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اصرار

      • هادی

        کی گفته ؟ آمریکا ؟ چقدر ساده لوحی که به حرف اون جنایتکار ها اعتماد داری !!!

      • بدون نام

        گفتند تحریم نیست،ولی داروی با کیفیت خارجی در کشور یافت نمیشود یا کمیاب است.

      • بدون نام

        کی گفته تحریم نیست
        یه نگاه به گفته های سیاسیون امریکا و سایت خزانه داری امریکا بکن

      • بدون نام

        مخالفان بی سواد که در حوزه ی تحریم پزشکی تخصص هم دارن .خخخخخ

    • بدون نام

      چرا با این حرفها و دروغها جگر مردم رو میسوزونید

      پاسخ ها

      • هادی

        کدوم دروغ؟

    • بی نام

      ... پدر خودم حالش بد بود بیمارستان امین بیمارستان عيسی ابن مریم و بیمارستان الزهرا اصفهان هیچکدوم پذیرشش نکردن و کف راه رو بیمارستان خوابید از درد و پرستاران و دکترا فقط نگاه میکردن تا خودمون بردیمش تو یه اتاق خوابوندیمش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اول دروع اخردر ع

    • بدون نام

      الانم که واکسن داره میاد هزار تا اما و اگر بهش میبندین ؟چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟پای جون مردم درمیونه تو رو خدا به بازی نگیرین

    • رسول

      چرا دروغ میگی من کرونا شدید گرفته بودم شب تا صبح هیچ بیمارستانی منو پذیرش نکرد مجبور شدم تو خونه قرنطینه کنم

      پاسخ ها

      • هادی

        اگه راست میگی بگو از کدوم شهری و کدوم بیمارستان شمارو پذیرش نکرد؟ واضح بود که دروغ میگی

      • بدون نام

        دقیقا مادر من هم حالش بد بود جا نداشتن گفتن برو خونه از بیمارستان بهتره.بیمارستان شهدا کرمانشاه.سه بارم بردیم برگردوندیم

    • بدون نام

      رسيدگي شما از آمار مرگ و ميرتان پيداست بالاي 10% .....!!!!1

      نه دارو وجود داره نه دكتر نه تخت خالي نه پاسخگو ..............

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ده درصد؟ ریاضی مردم هم ضعیف شده. آمار فوتی 16/982 نفر و آمار مبتلایان 306/752 هست که میشه 5/5 درصد.

    • بدون نام

      دماغت دراز نشه!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه مال تو شد؟؟؟

      • hamed

        مال شماها فقط داره دراز میشه حقوق بگیرا

    • رها

      ما تویه خانوادمون کلی مبتلا داشتیم
      از هیچ کدوم تست نگرفتن جز یکی که حالش خیلی بد شد و چند روز بیمارستان بود
      ریه اش هم تخریب شد و در نهایت جواب تستش منفی شد!!!!
      ولی دکترا شفاهی گفتن کرونا هستش
      آماراتون هم که خیلی درسته....................

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه خدایی من یه ذره مشکوک بودم بدون هیچ تبصره ای آزمایش گرفتن با اونکه شهرستان هستم

      • هادی

        شما تست گرفتی که میگی کلی مبتلا داشتیم ؟ چرا آسمون ریسمون میبافی؟

    • بدون نام

      دو هفتس دنبال آمپول فرینجکت میگردم.بیمارمون هر دارویی جز این رو پس میزنه بدنش.هر آمپولی تو ناصر خسرو 1 میلیون.تازه اگر پیدا بشه و مطمئن باشه.اقای وزیر خجالت بکش.شما باید صدای مردم باشید تا مسئولین و حکومت بفهمن تو تحریم چه بلایی ذاره سرمون میاد.از خدا میخوام کار کسی به تهیه ی داروهای خاص نیوفته.اونوقت تا گوشتو استخونتون میفهمید تحریم ینی چی.میفهمید بهای قدرت طلبی جان عزیزان ماست

    • بدون نام

      ... برادر خانم من سه روز باامبولانس منتظر بیمارستان بود که پذیرش بگیره چفدر دروغ میگین آخه

    • بدون نام

      احتمالا از ونزوئلا یا .... میگی

    • بدون نام

      نمکی ،نمک داری چشمت نزنن؟

    • بدون نام

      ؟؟

    • احسان

      اصلا تو زورو

    • بدون نام

      از احاظ اهمیت دادن به جان انسانها اخرین هستید..
      از نظر اقتصاد اخر هستید
      از نظر شاد بودن ملت اخر هستید
      چرا فقط در کرونا اولید
      در اختلاس اولید
      ....

    • رضا

      صدرحمت به پینیکیو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        صد رحمت به چوپان دروغ گو که رضا خودت هستی

    • بدون نام

      من نمیدونم واقعا یه سال مدرسه آنلاین باشه و کنکور برگزار نکنن به کجا بر میخوره جز اینکه کشته زیاد بدیم واقعا جون مردم واسشون ارزش نداره مافیای کنکورم نگران چی هستن که درآمد نداشته باشن اتفاقا کسایی که سال 98/99 کلاس و آزمون ثبت نام کردن چون کلا از نصفه تعطیل شده مطمئن باشن جمعیت کلاسا و امزمونا سال بعد دوبرابر میشه واقعا نمیدونم چرا میخوان برگزار کنن

    • پ

      اقای نمکی این امارا به حرفای قشنگتون نمیخوره.پس خواهشا حرف نزنید.گوش ما از این حرفا پره

    • بدون نام

      از کل دنیا عقبیم نه یه جا

    • علی

      همش داره دروغ میگه ی حرفاش واقعیت نداره , خدا نکنه کسی کارش به بیمارستان بیفته , باور کنید دروغ میگن کیت ساختیم

    • بدون نام

      باش باش باش قبول کردم

    • بدون نام

      تازه جلوتر هم هستیم،اونا کنکور برگزار نمیکنن ما میکنیم

    • بدون نام

      چند مدت پیش توی شبکه خبر ۲۰۳۰ گفتید ما تولید کردیم و به بیمارستانها میدیم از امروز ولی روز بروز مرگو میر بیشتر شد چرا دروغ به ملت میگید راست بگید واقعیت هرچه تلخ ولی شنیدنی تر از دروغ شیرین شماست برای ما

    • م. ح

      به نظر من هم دارن سعی خودشونو میکنن. با این اوضاع تحریم و حمایت های ضعیف دولت، باز هم پزشکان و محققان کشورمون دارن ادامه میدن. انشاله که ما هم به موقع به نتیجه میرسیم

    • بهزاد

      اینهمه خودشیفتگی و خودمتشکری از کجا

    • مهیار

      آفرین بر دکتر نمکی واقعا تلاش کردن مردم واقعا رعایت نمیکنن یه مجلس عزا وعروسی رو رها نمی کنن

    • بدون نام

      رئیس جان ما اصلاً عقب و جلو سرمون نمیشه
      ما از هیچ کجا عقب نیستیم، بلکه همه از ما جلوترن
      به لطف مسؤلانی مثل حضرتعالی....

    • علیرضا

      آقای دکتر نمکی از روز اول در توهم اول شدن در دنیا بود تا اول شدن بین مردم خودش ، قرار نیست جنابعالی را در رنکینگ های جهانی قرار بدن ، لطفا به فکر اول شدن در تامین سلامت مردمت باش تا رکوردزنی جهانی

    • بینام

      دروغ که حناق نیست، تو خوبی

    • بینام

      البته منظورش ونزویلا و بوریکانافاسو هست

    • میثم

      اره تو کرونا از هیچ جای دنیا عقب نیستیم

    • uuh

      دروغ گو

    • راستگو

      واکسنش روسیه درست کرده جواب داده ۲۵ ۵ ۹۹ آماده طزریق برای همه روسیه هست شما هم نمیخواین بخرید میگین پولاتون حیف میشه باید این پولا خرج آقازادها بشه

    • بدون نام

      ازتانزانيا چي؟بهتون گفتن از نظرارزش پول وتورم درچه رتبه اي هستيم؟

    • کارمند

      بعله ما از همه ی دنیا جلوتریم
      اما.....
      در تورم....
      درفقر واعتیاد
      ....

    • بدون نام

      همش دروغ فقط دورغ از بیخ دروغ یاد گرفتن همین

    • بدون نام

      اینا رو نگی چی بگی!!!

    • رضا

      باسلام بخدا اگر ماسک فراوان وقابل دسترس بود این همه مرگ ومیر نداشتیم

    • بدون نام

      شما اگه خیلی دلتون به حال مردم سوخته مث بقیه کشورا واکسن پیش خرید کن

    • محمد علی

      هرکشوری که جزو سازمان بهداشت جهانی باشد واکسن کرونا را می‌گیرد فقط دروغ میگید

    • بدون نام

      آقای نمکی درد ما فقر مانیست درد ما داشتن مسولینی امثال جنابعالی هس که نافتو با دروغ بریدن.اگر پیشرفت کردی وقتی دولتمردان تا مریض میش فردا اروپا برای درمان....سریال برره ببین خودتو کپی برابر اصل

    • بدون نام

      فقط شعار....سنگ پای قزوین هم روی شما رو نداره

    • هادی

      همین افرادی که الان میان میگن که وزیر بهداشت داره دروغ میگه همون افرادی هستند که قبل از روز قدس ودر طول این چند ماه همش بر طبل دروغ دروغ میدمند وای هر بار مشخص میشه که دروغگو فقط خودشون بودن ،البته اکثرا منافق و کاربر فیک هستند

      پاسخ ها

      • hamed

        بیکار

    • مهرداد.

      حالا من نمیگم اینا زحمت نمیکشن ولی هر دکتری که میری دارو تجویز میکنه بهت میگه اگه ایرانی بود نخر فقط خارجی

    • بدون نام

      دروغ نهادینه شده امپراطور دروغ در کشور باستانی ایران

    • ح

      از هیچ کجای دنیا عقب نیستیم،وزیرجان منظورت از دنیا یعنی کشور عراقو سوریه و لبنانو میگی؟

    • زارعی

      انصافا وزارت بهداشت ایران خوب کارکرده وپزشکان زحمتکش وپرستاران ازجان ودل کارکردن وازخانواده ماها دورماندن واین ایثاروازجان گذشتگی قابل تقدیراست

    • بدون نام

      در کشور اسلامی که ادعای مدیریت جهان را دارند مثل اب خوردن دروغ می گویند . واقعا به کجا می رویم

    • بدون نام

      امشب خواب دیدی بابا جمع کنید

    • بدون نام

      خخخ آنقدر اتماد بنفس دارن تو دروغ گفتن

    • بدون نام

      هر روز آمریکا و انگلیس و روسیه دارن واکسن هاشون رو ارتقا میدن ما هنوز رو حیوونش موندیم

    • اریایی

      خسته نباشید به همه کادر درمان کشور وازتون تشکر میکنیم فقط با اتحاد میتونیم این ویروس منحوس رو شکست بدیم

    • بدون نام

      شما در هیچ حوزه ائی جلوتر از هیچ کشوری نیستید تمام کشورها در حال کنترل این ویروس هستند و فقط ایران و امریکا نتوانستند چون هردو کشور دروغگو و پر مدعا هستند

    • 100000

      راست میگه ازهیج جا عقب نیستیم .چون اول بد بختهائیم.

    • بدون نام

      پس چرا اجساد متوفی رو گرو نگه میدارین تا خانواده اش تصفیه حساب کنن اونهم سی-چهل میلیون!

    • قيس سواري مجريه

      عالي بحول قوه الهي موفق خواهد شديم .

    • محمد علی

      آقای مثلا دکتر از خدا بترس چرا دروغ میگی ره

    • بدون نام

      واقعا نمیدونستیم اینقدر زرنگ هستین احتیاط کنین چشم نخورین

    • بدون نام

      شرم زه داور کنید

    • مرتضی ۶۰

      تمام حرفاش دروغه

    • بدون نام

      خخخ افغانستان عقب هستیم از عراق جلو خخخ از افریقا عقب خخخ بروبابا

    • بدون نام

      حتما باافغانستان گامبیا سوریه کشورهای هم ردیف خودتون میخان واکسن بسازین

    • من

      شما البته که نیستید کاش ملتو هم پای به پای خودتو ثروتمند میکردید ملت درفقرعرق شده شما چه خبردارید؟

    • ابوالفضل

      تا کنون چیزی جز دروغ در همه ابعاد نشنیده ایم

    • کادر درمانی

      منظور این بیسواد از دنیای اخرت هست، نه کشورهای دنیا
      انشالله در رفتن به اون دنیا هم سبقت بگیرید هفت و نیم میلیارد نفر از دستتون راحت میشه

    • بدون نام

      دم تمامی کادر درمان گرم که با همه مشکلات برای بیماران سنگ تمام گذاشتن

    • بدون نام

      بازم جوک گفتی وزیر؟!

    • بینام

      برای همه مردم شناخته شده اید همتون. ........

    • بدون نام

      راست میگه تنها کشوری که فعلا جلو هستیم ونزولا است خجالت نمیکشه حریر چی ارزش پول ملی که از افغانستان هم بی ارزشتره

    • بدون نام

      احشنت اخوی دشت درد نکنه
      ...

    • بدون نام

      آقای وزیر کی از خواب بیدار شدی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقای وزیر این میز وزارت آنقدر ارزش نداره که این همه دروغ براش بگی و دشمن خدا بشی ، اگر ارزش و وفا داشت ، به شما نمیرسید ، ۸۵٪ حرف های مسئولین دروغه ، آخه چرا ؟؟؟؟

    • janatanzjonzi

      چون اصلا تو لیست نیستیم .حتی کنگو از ما جلوتر است هم از نظر تورم هم از نطر اقتصادی. و هیچ مشکل مالی هم ندارند و ویلاهای صد ملیاردی هم مسیولان ندارند و دزدی هم بلد نیستند .

    • بدون نام

      ما هیچی نمی‌خوایم از شما احمدی نژاد خودش بیاد یک خاکی به سر ملت میریزه

    • بدون نام

      قراره جایزه نوبل وقاحت را بهت بدن

    • بدون نام

      حرفهای صدمن یه غاز...

    • بدون نام

      معلومه از هیچ جای دنیا عقب نیستین خودتونو با این رویاها سرگرم ومردمو بااین دروغ هایتان سر کار بزارید ولی جناب نمکی بزار راحت بکم فقط سعی کن نمک روزخم مردم نپاش باور داشته باش کشور ما با مدیرت امثال شماها در کل جهان از همه حتی از اتیوپی هم عقب تریم رویا نه

    • جواتی

      من انروز شنیدم بیمارستان شهید جلیل یاسوج کپسول اکسیژن نداره
      اگه وضعیت استان قرنز بشه
      غیراز خدا به دادمون برسه

    • علی

      همش دروغ.دیگر گوش ملت پر شده از دروغ

    • کریم پور

      خب راست میگه از هیچ جا عقب نیستیم تو کرونا ، بلکه جلوتریم.
      حالا وزیر صمت هم بیاد بگه چرا تو صنعت از دنیا پنجاه سال عقبیم و باید پراید سوار شیم!

    • بدون نام

      عه یعنی از زیمباوه و ونزوئلا هم جلو زدیم تو آخر جدول؟

    • بدون نام

      جان ننه جانت دروغ بسه

    • بدون نام

      بابا نمک بی خیال این خط و اینم نشون بینم شما واکسن میسازید، بخدا آخرش خرید واکسن از یه کشور دیگه س فقط مثل کشورها دیگه ک واسه مردمشون هزینه میکنن شماهم اقدام کنید تا واکسن شما آماده بشه مردم آش و لاش شدن.

    • حسین

      عقب نیستیم البته ازنظرمرگ ومیر

    • ف ع

      اقای نمکی وزیر محترم بهداشت بله شما بااین امارها ازاخراول هسیتد

    • بدون نام

      بخدا و پیر و پیغمبر همه حرفات دروغه شماره واسه ساخت کارت ملی گیر کردید گفتید تحریم هستیم نتونستید بسازید الان میخوایید واکسن بسازید.مستعان رو ساختید کل دنیا بهمون خندیدن

    • بدون نام

      البته از دروغ گفتن

    • بدون نام

      لطف کنید از همون پول هایی که بلوکه شده بگید بردارن به شرکت های خارجی که دارن رو کرنا تحقق می‌کنن بدن شاید دارو کشف شد حداقل ما هم توی مخارجش سهیم باشیم فردا دارو رو چند برابر به مردم ندید مدافعان بشری.

    • بدون نام

      شما که خود کفا هستید من خانمم چند ساله بخاطر یه داروی ساخت کانادا داره زجر میکشه خودتون هم که نمی تونید مشابه بسازید

    • .

      ما از یمن عقب تر هستیم بدتر از یمن جنگ زده داریم

    • بی نام

      به نظرم فقط چرت و پرت گفتی موقعی که نخبه ها رو از کشور فراری میدید فکر اینجاها رو نمیکنید که کاسه گدایی دست نگیرید خوب پس الان امریکا روسیه چین و خیلی کشورای دیگه دارن واکسن ازمایش میکنند همش چرته اره؟؟؟؟خخخخخخخحححح

    • بدون نام

      وزیر راستگو کی بودی ت ؟؟؟

    • بدون نام

      اولا دارو در تحریم نیست در ثانی اخر ماه محرم بیا واین حرفها رو بزن بببنم میتوانی تکرار کنی شما که گفتید نمیزارم سینه زنان امام حسین حتی تب کنند .مردم میخواهن بدانند با چه روشی وپیش گیری خواهید کرد

    • بدون نام

      تو هم مث مابقی مسولا فقط حرف بزن !! زیر کولر خوابیدی و با شکم سیر مدام هزیون میگی!!!

    • بدون نام

      آخر این قصه حسرت و درد فرواون بود و بس

    • ناخدا

      بسیار عالی. انصافا مورد تقدیر وتمجید است.

    • بدون نام

      خب استاد بفرمائید همردیف چه کشورهایی هستیم ؟
      یمن عراق افعانستان بورکینافاسو ونزویلا
      بابا دولت چقدر پررو هستین

    • محمد

      من کرونا گرفتم تو منطقه قرچک ورامین هیچ بیمارستانی قبولم نکرد الکی میگفتن جا نداریم،خدا به بچم رحم کرد نمردم یک ماه خوابیدم خونه از کارمم بیکار شدم

    • بدون نام

      جناب آقای وزیر لطفا شما اگه قرار بود مملکت رو به سمت پیشرفت و زیر ساخت و این حرفا ببری بعد از ۴۰ سال این وضعمون نبود الان جون مردم در میونه لطفا انسان باشین و مثل کشورهای دیگه واکسن رو برای مردم تهیه کنید

    • بدون نام

      باآمارخودتون ایتالیاهرروز 3کشته داره ایران 250کشته. تاکی میخواییددروغ بگید

    • ارشاد

      سلام کارانه چی شد از رییس جمهور محترم تا وزیر برنامه بودجه در بارشه گفتند همه میگن چتونه به شما که خوب میرسن

    • شیردل

      تو هم یه چشمه بگم بگم کردی حسن جیب و کارتت را شارژ کرد و شدی نوچه حسن کلید و رفتی تو گروه دروغ گویان دولتی که ریسش حسن بی تدبیر است و استاد وی جهانگیری ولی ببین خودت را خراب نکن طرف ملت و مردم باش چون یه روزی ریس ها میرن و همین مردم میماند برات بیا مرد باش دروغ و قوپی نیا واکسن را اوکی کن تا از این بیشتر تلفات ندهیم مردم گناه دارند بخدا

    • بی نام

      نه اثلا عقب نیستیم راست میگی ماشاالله کلیه داروها و درمان همه چی فراوون.ارزون.رایگان.علی الخصوص تو این وضعیت کرونائی حتی پول خرجی هم به ما میدن

    • قرمز

      با درود استثنا این دروعش راست است چون ایران در هیچ کجای دنیا نیست بنا بر این اول هستیم .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج