۱۰۲۲۴۴۶
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

کمالوند: هواداران تراکتور از زنوزی حمایت کنند

سرمربی سابق تراکتور از هواداران این تیم خواست صبور باشند و از مالک باشگاه حمایت کنند.

خبرگزاری ایلنا: فراز کمالوند درباره نتایج اخیر تیم تراکتور و نگرانی بخشی از هواداران نسبت به عدم کسب سهمیه آسیایی بیان کرد: من به عنوان کسی که هم در تراکتور کار کردم و هم مدتی در گسترش فولاد در کنار آقای زنوزی بودم، از هواداران فوتبال آذربایجان و به خصوص تراکتور می‌خواهم سعه صدر داشته باشند و با صبر و حوصله و حمایت از مجموعه تراکتور این تیم را در مسیر درست هدایت کنند.

وی ادامه داد: آقای زنوزی طی چند سال گذشته زحمات زیادی برای سربلندی فوتبال آذربایجان کشیده و برای تراکتور هم هرکاری از دستش برآمده انجام داده است. او با هزینه شخصی در شرایطی که مشکلات اقتصادی متعددی بر کشور و جامعه حکمفرما است پول زیادی را وارد چرخه فوتبال کرده و تنها هدفش هم سربلندی و خوشحالی مردم آذربایجان است. در این شرایط باید ضمن قدردانی از زحمات او حمایتش کنیم تا بتواند برنامه هایش را در تراکتور به طور کامل اجرا کند.

سرمربی سابق تراکتور همچنین گفت: مدیریت فوتبال کار دشواری است و اینکه شما بخواهید با درآمدزایی ناچیز فقط از جیب خود هزینه کنید کار هرکسی نیست. زنوزی اما ثابت کرده عاشق فوتبال و تراکتور است و برای موفقیت این تیم و هوادارانش از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند. به نظرم باید زمان بدهیم تا اعضای تیم کارشان را جلو ببرند و انشاالله در بازی های آینده آنچه مدنظر کادر مدیریتی باشگاه و هواداران فهیم تراکتور است حاصل می‌شود.

به نظر من تراکتور امسال مجموعه خوبی را در اختیار دارد و کادر فنی جوان تیم میتواند این تیم را صاحب سهمیه آسیایی کند اما در این راه حمایت هواداران از این مجموعه در این شرایط حساس کلیدی ترین عامل برای کسب موفقیت است.کادر مدیریتی ، فنی و بازیکنان تراکتور الان بیش از هر زمان دیگری نیاز به حمایت دارند و انتقاد در این شرایط اصلا به صلاح مجموعه تراکتور نیست.

کمالوند در پایان افزود: هنوز ۳ بازی حساس دیگر از لیگ برتر باقیمانده و به طور حتم همه اعضای باشگاه تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا سهمیه آسیایی از لیگ برتر را به دست بیاورند.‌ضمن اینکه تراکتور در جام حذفی نیز شانس خوبی برای قهرمانی دارد و با درایت مالک باشگاه و کادر مدیریتی و فنی و بازیکنان توانمند می‌شود در پایان فصل هواداران را راضی و خشنود کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بوی پول به دماغش خورده زالو

    • kordook

      این همونه که تو خرم اباد میگفت من لرم و تو ابادان گفت بچه ابادانه و کقتی رفت شیرین فراز میگفت من اصالتا کوردم ،حالا داره پاچه خواری وزوزی رو میکنه

    • بدون نام

      آره حمایت کنند تا حاجی زنوزی همچنان به هوچی گری خودش ادامه بده و مردم تبریز رو فریب بده
      آدم یاد احمدی نژاد میفته وقتی حرفای زنوزی رو میشنوه

      همون تفکرات پوپولیستی و فریب عوام

    • بدون نام

      تا پول بره تو جیب تو معمولی و ما حرصش بخوریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج