جاباما
۱۰۲۲۴۵۵
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

رمضانی: رفتار برخی بازیکنان در بازی قشنگ نبود

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: بعید می‌دانم مجیدی به خاطر حرکت بعد از بازی با سپاهان منظور خاصی داشته باشد.

خبرگزاری فارس: سعید رمضانی در خصوص پیروزی استقلال مقابل سپاهان اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که این اتفاق افتاد، بازیکنان استقلال همگی با کیفیت هستند و اگر ما تیم کاملی در اختیار داشته باشیم یکی از بهترین‌های آسیا هستیم. خوشبختانه با وجود اینکه ما ۱۰ نفره بودیم بازیکنانمان با غیرت کار کردند و توانستیم ۳ امتیاز شیرین بگیریم.

وی در خصوص اینکه منظور فرهاد مجیدی از حرکت دستش بعد از بازی چه بود گفت: واقعا من آن صحنه را ندیدم و فرصت نشد با او در این زمینه صحبت کنم. بعد از بازی فقط تصویر آن صحنه را به من نشان دادند و نمی‌دانم منظور مجیدی از آن حرکت چه بود. بعید می‌دانم او منظور خاصی داشته باشد.

سرپرست تیم استقلال با اشاره به اهمیت پیروزی شب گذشته استقلال گفت: سپاهان تیم خوبی است و شکست دادن این تیم کار راحتی نبود. البته کار هنوز تمام نشده و ما ۳ بازی مهم دیگر در پیش داریم ضمن آنکه در جام حذفی هم مدعی هستیم. بازیکنان استقلال باید حواسشان کاملا جمع باشد که خدای ناکرده در هفته های آینده اشتباه نداشته باشیم.

رمضانی در خصوص حل مشکل دانشگر و عملکرد خوب این بازیکن در بازی شب گذشته عنوان کرد: به هر حال بعضی مواقع ممکن است سوء تفاهم در تیم به وجود بیاید اما همه ما یک خانواده هستیم. اگر هم اتفاقی می‌افتد باید سریع جمع شود که خوشبختانه این اتفاق در مورد دانشگر رخ داد و او هم عملکرد خوبی داشت.

وی در خصوص اتفاقاتی که در جریان بازی بین نورافکن و بازیکنان استقلال رخ داد اظهار داشت: نمی‌دانم روی این بازیکن فشاری بود یا نه ولی اگر می‌خواهیم بازیکن بزرگی شومی باید احترام بگذاریم تا دیگران به ما احترام بگذارند. وقتی یک بازیکن جوان عکس العملی در زمین نشان می‌دهد صحنه‌های قشنگی نمی‌بینیم. به نظرم شب گذشته اصلا صحنه‌های قشنگی را شاهد نبودیم.

رمضانی در خصوص آخرین وضعیت داریوش شجاعیان گفت: ما تمام تلاش خود را انجام دادیم که این بازیکن را به فهرست اضافه کنیم. می‌دانید که پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته است و ما فعلا نمی‌توانیم بازیکنی را اضافه کنیم. مشکل شجاعیان هنوز حل نشده مگر آنکه استعلام خاصی از فیفا بگیرند یا اینکه فیفا بابت کرونا و شرایط رخ داده طی ماه‌های اخیر امتیازی ویژه برای چنین بازیکنانی در نظر بگیرد.

وی از پرداخت پاداش به بازیکنان و کادر فنی استقلال خبر داد و گفت: امروز با مدیرعامل باشگاه جلسه داشتم و قرار است به زودی به بازیکنان بابت نتایج ۲ هفته اخیر پاداش پرداخت شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رمضان مصاحبه اون وقت عکس مجیدی راگذاشتی ضمناًبرترینهامجیدی شماراداخل آدم حساب نمیکنه

    • قرمزه منه

      الان همه چیز گل وبلبه وتیم در
      وضعیت خوبیه وتمام بازیکنهاشون
      عالین ودر حد اسیا وای به روزی
      که بازی رو ببازن همه میشن
      پرسپولیسی ووزیر باعث میشه
      که تیمشون نتیجه نگیره

    • مهدی سیستانی

      اگرداورپنالتی رابرای شمانمی گرفت امکان نداشتین ببرین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج