۱۰۲۲۴۹۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بارتومئو: ستین سرمربی بارسلونا می‌ماند

رئیس باشگاه بارسلونا نارضایتی خود از تصمیم هافبک برزیلی این تیم برای بازگشت به تمرینات آبی‌و‌اناری‌ها را ابراز کرد.

خبرگزاری تسنیم: خوسپ ماریا بارتومئو مراتب خشم و نارضایتی خود از تصمیم آرتور ملو برای عدم بازگشت به تمرینات بارسلونا را اعلام کرد.

هافبک برزیلی بارسلونا که با میرالم پیانیچ هافبک یوونتوس معاوضه شده و از فصل آینده برای یووه توپ می‌زند، در پایان لالیگا به برزیل سفر کرد و با این توجیه که در برنامه‌های کیکه ستین، سرمربی بارسا جایی برای بازی‌های لیگ قهرمانان ندارد، حاضر نشده برگردد. او باید دوشنبه هفته پیش در نوکمپ حضور پیدا می‌کرد تا تست کرونا بدهد و آماده بازگشت به تمرینات شود اما هنوز اقدام به چنین کاری نکرده و ظاهراً قصد هم ندارد که برگردد. این در حالیست که طبق توافق‌های صورت گرفته قبلی قرار بود که آرتور تا پایان حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا این تیم را همراهی کند و ۶ روز دیگر هم این تیم باید در خانه بازی برگشت مقابل ناپولی در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها را انجام دهد.

بارتومئو دراین باره به روزنامه اسپورت کاتالونیا گفت: کاری که آرتور انجام داده بی‌احترامی به هم‌تیمی‌هایش است، چون تیم ما برای خوب نتیجه گرفتن در لیگ قهرمانان انگیزه دارد. اینکه بازیکنی حضور در چنین تورنمنت مهمی را غیرضرروی بداند و خودش را حذف کند، غیرمنطقی است. این حرکت آرتور غیرقابل توجیه و کاملاً غیرقابل درک است.

بارتومئو افزود: ما با او توافق کردیم که تا پایان لیگ قهرمانان اروپا در کنار تیم باشد و قرار بود او (بعد از قطعی شدن انتقالش به یوونتوس) هم در لیگ هم در لیگ قهرمانان ما را همراهی کند. آرتور بازیکنی است که برای تیم اهمیت مشخصی دارد و می‌توانست به ما کمک کند. با این حال او پس از تعطیلات کوتاهش تصمیم گرفته است که برنگردد. این رفتار او غیرقابل قبول است و به همین دلیل هم ما برای او یک پرونده انضباطی باز کرده‌ایم چون هیچ بحثی برای توجیه غیبتش وجود ندارد. او تماس گرفت و به ما گفت که برنمی‌گردد و در برزیل خواهد ماند. این تصمیمی است که او گرفته آن هم در حالی که هیچ‌کسی به او چنین اجازه‌ای نداده است.

رئیس باشگاه بارسلونا سپس به حمایت از سرمربی تیم کیکه ستین پرداخت، کسی که نتوانست در چند ماه حضورش به عنوان جانشین ارنستو والورده از عنوان قهرمانی کاتالان‌ها در لالیگا دفاع کند.

بارتومئو درباره آینده ستین گفت: ستین با ما قرارداد دارد. زمانی که او را استخدام کردیم، به او توضیح دادیم که این یک پروژه برای فصل جاری و تمام فصل آینده است. پس ارزیابی عملکرد یک مربی تنها بر اساس چند ماه آن هم در شرایطی که تحت تأثیر وقفه چند ماهه ناشی از شیوع کرونا بود، بسیار سخت است. همانطور که آرتورو ویدال هم اشاره کرد، تیم برای شناختن ستین و شیوه کاری او زمان کمی داشت. ما در هیچ مقطعی به تغییر سرمربی فکر نکردیم. می‌دانم که یکسری اطلاعات منتشر شده مبنی بر اینکه ما برای ستین ضرب‌الاجل تعیین کرده‌ایم اما این موضوع صحت ندارد. ما با هیچ‌کسی برای جانشینی ستین صحبتی نداشته‌ایم، نه با لوران بلان نه با هیچ مربی دیگری. من با ژاوی (سرمربی السد) صحبت کردم اما نه برای این موضوع بلکه صرفاً به خاطر رابطه خوبی که میان ما هست، ضمن اینکه او به تازگی قراردادش را با تیمش تمدید کرده است. ژاوی یک روز سرمربی بارسلونا خواهد شد اما زمانش را خود او تعیین می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج