۱۰۲۲۶۸۹
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

آمار باورنکردنی تراکتور در بازگشت به لیگ

تراکتور به مشکل برخورده و مشخص نیست تیمی که قرار بود کهکشانی و تاریخ‌ساز شود چرا حتی یک مهاجم هم ندارد و راه گلزنی را بلد نیست.

خبرورزشی: باشگاه تراکتور تبریز یکی از مخالفان سرسخت ادامه یافتن لیگ برتر بود، اما حالا که بازی‌ها به صورت رسمی شروع شده و شیوع کرونا هم نتوانست حیات فوتبال ایران در فصل نوزدهم را از بین ببرد، آن‌ها با هیجان و استرس زیادی به دنبال سهمیه آسیایی حرکت می‌کنند البته در این امر هم ناموفق هستند و سرمربی جوان این تیم همچنان در حال توجیه عملکرد خود است. او که در هفته ۲۷ لیگ مقابل پیکان در تبریز متوقف شد، قول داده در سه هفته پایانی این نتیجه را جبران کرده و سهمیه آسیایی بگیرد.

احتمالاً ساکت الهامی با این وعده قصد آرام کردن هواداران را داشت، اما نمی‌دانست طرفداران تراکتور در فضای مجازی به شدت علیه این مربی موضع گرفته‌اند و از حالا به بعد ماجرای تمدید قرارداد او که در فروردین‌ماه توسط میرمعصوم سهرابی کلید خورد، وارد فاز تازه‌ای شده است. حتی این احتمال وجود دارد آن تمدید قرارداد هم زیر سؤال برود و در فصل آینده شاهد حضور یک سرمربی جدید روی نیمکت تراکتور باشیم.

اما نکته دیگر در مورد بازگشت تراکتوری‌ها به تبریز، آماری است که آن‌ها از خود بر جای گذاشته‌اند. در ۶ بازی گذشته از زمان پایان تعطیلات لیگ تا امروز تراکتوری‌ها در ۴ دیدار موفق به باز کردن دروازه حریفان خود نشدند، اما در دو بازی برابر صنعت نفت آبادان و سپاهان گل زدند که هر دو بازی هم با برد تراکتور به پایان رسید.

سرخپوشان غرب کشورمان نه تنها در امر امتیازگیری بسیار ضعیف عمل کرده‌اند و شاید با همین روند سهمیه آسیایی را از دست بدهند بلکه در گلزنی هم کاملاً ناکام هستند تا جایی که هواداران در فضای مجازی اکثر انتقادات را به این موضوع می‌دانند البته تراکتور در بازی برابر پیکان تراکتور دو موقعیت فوق العاده را از دست داد که فرصت رضا شکاری پس از عبور از دروازه‌بان پیکان مقابل دروازه خالی واقعاً عجیب بود زیرا او در آن فرصت، توپ را به بدن بازیکن پیکان کوبید و تنها حاصل حمله تراکتوری‌ها یک ضربه کرنر بود. آن‌ها توسط میثم تیموری هم یک گل زدند که توسط کمک‌داور آفساید اعلام شد.

با این حال، تراکتور به مشکل برخورده و مشخص نیست تیمی که قرار بود کهکشانی و تاریخ‌ساز شود چرا حتی یک مهاجم هم ندارد و راه گلزنی را بلد نیست.

تراکتوری‌ها در هفته‌های اخیر برابر نساجی، استقلال، سپاهان، صنعت نفت آبادان، پیکان و شهرخودرو به میدان رفتند که تنها در دو دیدار گلزنی کردند و مقابل شهرخودرو، استقلال، پیکان و نساجی توانی برای گلزنی نداشتند. از این رو آمار عجیبی برای تیم الهامی در ۵۴۰ دقیقه گذشته از لیگ در شروع دوباره بازی‌ها رقم خورده و آن‌ها تنها ۴ گل زدند یعنی هر ۱۳۵ دقیقه یک بار دروازه حریفان‌شان را گشودند که این آمار چندان برازنده تیمی با اسم و رسم تراکتور نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دومان

      نویسنده محترم میشه شما ادای دایه مهربانتر از مادر رو درنیارین. دست همه مرکزنشینان برای ما رو شده است.....

    • arsenal

      باشگاه دوچرختور!

      پاسخ ها

      • ناشناس

        خوب طبیعی ست.لیورپول هم بعدازکرونا افت کرد.یونتوس هم همینطور.چندان عجیب نیست.درایران سپاهان واستقلال وشهرخودروازاین امرمستثنی نیستند.

    • بدون نام

      تراکتور به شما ربطی نداره شما برو همون اخبار مربوط به تیم خودت باش

    • قرمزه منه

      عیبی یوخ عیبی یوخ
      خخخخخ

    • یاشاسین آذربایجان

      شما را با تراختور کاری نباشه ! برو اب بریز اونجات که میسوزه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج