جاباما
۱۰۲۲۷۱۶
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

رمزگشایی اصولگرایانه از «تحریفِ» مدنظر رهبری

دو روزنامه اصولگرای کیهان و وطن امروز در گزارشی به مطرح شدن مساله «جریان تحریف» در سخنرانی روز عید قربان رهبر انقلاب پرداخته‌اند.

برترین‌ها: دو روزنامه اصولگرای کیهان و وطن امروز در گزارشی به مطرح شدن مساله «جریان تحریف» در سخنرانی روز عید قربان رهبر انقلاب پرداخته‌اند.

رمزگشایی اصولگرایانه از «تحریفِ» مدنظر رهبری

روزنامه کیهان در یادداشتی انتقادی با عنوان «چه کسانی با تحریف تیغ تحریم را تیز می‌کنند» نوشت:

* جریان تحریف، با توهین و تحقیر، توان عظیم جوانان مومن و متخصص ایرانی را در حد قرمه‌سبزی و آبگوشت بزباش تقلیل داده و با دادن آدرس غلط، راه گشایش در اقتصاد و پیشرفت را امتیازدادن یکطرفه به آمریکا و شرکای اروپایی‌اش جا می‌زند.

* به عبارت دیگر جریان تحریف، با کوچک‌نمایی توان داخلی و بزرگنمایی توان دشمن، جوانان و عموم مردم را در داخل مایوس و دشمن را نیز به تشدید فشار ‌ترغیب می‌کند. این رویکرد خسارت بار در نهایت به تیز شدن تیغ تحریم‌ها منجر می‌شود.

* همان‌طور که رهبر معظم انقلاب در بیانات اخیرشان تأکید کردند، تحریم‌ها قطعاً قابل علاج است اما علاج آن، عقب‌نشینی و کوتاه آمدن در مقابل آمریکا نیست زیرا عقب‌نشینی موجب پیشروی متجاوز می‌شود. خواسته امروز آمریکا از ایران، کنار گذاشتن کاملِ صنعت هسته‌ای، کاهش بسیار شدید توان دفاعی و رها کردن اقتدار منطقه‌ای است اما پذیرفتن این خواسته‌ها قطعا موجب عقب‌نشینی آمریکا نخواهد شد و هیچ عقلی نیز حکم نمی‌کند که برای توقف متجاوز، خواسته‌های او را اجابت کنیم.

* علاج تحریم‌ها، عقب‌نشینی و مذاکره با دشمن نیست بلکه علاج واقعی آن، تکیه بر توانایی‌های ملی، وارد کردن جوانان به میدان و احیای ظرفیت‌های فراوان کشور و در یک کلام عمل به ارکان اقتصاد مقاومتی یعنی درون‌زایی و برون‌گرایی است.

رمزگشایی اصولگرایانه از «تحریفِ» مدنظر رهبری

روزنامه وطن امروز هم گزارش انتقادی خود درباره «جریان تحریف» را با تیتر «حروف تحریف» اینگونه آغاز کرد و نوشت:

* یکی از مهم‌ترین خط‌هایی که جریان تحریف در طول سالیان گذشته به شکل هدفمند پیگیری کرده، خط آمریکای خوب در برابر آمریکای بد بوده است. بر مبنای این خط، آمریکای خوب (حکمرانی دموکرات‌ها) یک فرصت بزرگ برای عقب‌نشینی ایران و آغاز تعاملات گسترده با آمریکاست که در صورت استفاده حداکثری از آن با روی کار آمدن آمریکای بد (حکمرانی جمهوری‌خواهان) از بین می‌رود.

* کلیدواژه «قدرت‌های جهانی» به عنوان بلوکی از کشورهای غربی به رهبری آمریکا از پرتکرارترین عباراتی است که جریان تحریف برای پیگیری مواضع و مقاصد خود به آن رجوع می‌کند. تکرار مکرر این امر که قبل از هر کاری باید رضایت «قدرت‌های جهانی» را کسب کرد، به عنوان مقدمه‌ای برای طرح مسأله «تنش‌زدایی» مورد استفاده قرار می‌گیرد.

* تحقیر و تمسخر دستاوردهای ملی و تفسیر هر ظرفیت به تولیدی غیرقابل صرفه از دیگر خط‌هایی است که جریان تحریف در امور مختلف سیاسی، امنیتی، منطقه‌ای و اقتصادی پیگیری می‌کند.

* جریان تحریف در داخل کشور که توسط مراکز مطالعات استراتژیک غربی حمایت و تغذیه می‌شدند، با دامن زدن به وارونه‌نمایی واقعیات، دنبال تحمیل تحریم‌های بیشتر بر کشور بودند تا از رهگذر این افزایش تحریم‌ها، کشور را به تسلیم در برابر آمریکا بکشانند. آنها همیشه دنبال این بودند تا به ذهن مردم و مسؤولان، القای تسلیم شدن کنند و راه درمان مشکلات کشور را فقط تسلیم در برابر هژمونی غرب بیان کنند.

* به‌‌رغم همه تلاش‌های دشمن در جنگ روانی علیه ملت ایران و تقویت جریانات تحریف‌گرا و حمایت و نشر تز تسلیم در ایران، با وجود همه این تلاش‌ها، موفقیت‌های کسب‌شده آنان بسیار اندک است و نتوانسته‌اند رفتار جمهوری اسلامی را تغییر بدهند و آن را به ورطه تسلیم بکشانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج