۱۰۲۲۷۶۸
۶ نظر
۵۲۹۴
۶ نظر
۵۲۹۴
پ

کافه دنج در تهران، بهترین‌های پایتخت کدامند؟

امروزه کافه گردی به عنوان یکی از اصلی‌ترین و پرطرفدارترین تفریحات افراد به شمار می‌آید. اینکه ساعاتی را با عزیزانتان در گوشه‌ای دنج سپری کنید می‌تواند خستگی یک روز پرکار و پرمشغله را از تن شما بیرون کرده و لذت خاطره بخشی را برایتان به جا بگذارد. در این مطلب با شما هستیم تا به موضوع معرفی کافه دنج در تهران بپردازیم.

برترین‌ها: امروزه کافه گردی به عنوان یکی از اصلی‌ترین و پرطرفدارترین تفریحات افراد به شمار می‌آید. اینکه ساعاتی را با عزیزانتان در گوشه‌ای دنج سپری کنید می‌تواند خستگی یک روز پرکار و پرمشغله را از تن شما بیرون کرده و لذت خاطره بخشی را برایتان به جا بگذارد. طبیعتاً شناخت کافه‌های دنج پرطرفدار می‌تواند در انتخاب گزینه‌های کافه گردی به کمکتان بیاید و باعث شود که بتوانید مقصد موردنظر خود را راحت‌تر انتخاب کنید. به همین دلیل هم در این مطلب با شما هستیم تا به موضوع معرفی کافه دنج در تهران بپردازیم و شما را با دنج‌ترین کافه‌ها در سطح شهر تهران آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

کافه دیاموند

کافه دنج در تهران، بهترین‌های پایتخت کدامند؟

یکی از پرطرفدارترین نوع کافه‌های این روزها، آن‌هایی هستند که بیشترین شباهت را با عمارت‌ها و خانه‌های قدیمی داشته باشند. کافه دیاموند نیز دقیقاً یکی از همین کافه‌هاست. این عمارت حدود ۱۰۰ سال قدمت دارد و با نزدیکی به یکی از دانشکده‌های معماری، بسیار خوش نقشه و خوش آب و رنگ است. عمارت کافه دیاموند در گذشته عکاس‌خانه‌ای بوده که حالا چند سالی است که به یک کافه دنج و زیبا تبدیل شده است. قطعاً صرف یک فنجان قهوه گوارا در چنین کافه‌ای لذت زیادی خواهد داشت.

نشانی: خیابان انقلاب، خیابان ویلا (نجات اللهی)، خیابان فلاح‌پور، پلاک ۳۳

کافه نادری

کافه دنج در تهران، بهترین‌های پایتخت کدامند؟

قطعاً نمی‌توان نام کافه نادری را در میان دنج‌ترین کافه‌های تهران جا انداخت! باید به جرئت بگوییم که کمتر کسی است که اهل ادبیات و هنر باشد و نام کافه نادری به گوشش نخورده باشد. این کافه سرشار از خاطرات اهالی شعر و ادبیات است و به همین دلیل هم همواره طرفداران مخصوص به خود را دارد. باید بگوییم که ساخت این بنا نیز به سال ۱۳۰۶ باز می‌گردد و به همین دلیل هم می‌توان آن را یکی از قدیمی‌ترین کافه‌های تهران دانست. منوی جذاب و باکیفیت این کافه نیز در کنار محیط گرم و دنج آن، کافه نادری را به یکی از بهترین انتخاب‌های شهر تهران تبدیل کرده است.

نشانی: خیابان جمهوری، پایین‌تر از چهارراه استانبول، بین خیابان سی تیر و چهارراه استانبول، پلاک ۵۲۴

کافه شنف دیدارجای

کافه دنج در تهران، بهترین‌های پایتخت کدامند؟

یکی از بهترین ویژگی‌های این کافه دنج در تهران، خلاقیت طراحی دکوراسیون آن است. به همین دلیل هم هست که بسیاری از افراد این کافه را برای دورهمی‌های خودمانی و دوستانه‌شان انتخاب می‌کنند. چیدمان خلاقانه این کافه در کنار منوی کامل و جذاب آن، باعث شده که کافه شنف دیدارجای نیز با وجودی که سابقه طولانی ندارد، به عنوان یکی از بهترین کافه‌های تهران شناخته شود. طراحی مدرن این کافه با دنجی و گرمای فضا تلفیق شده و محیط آرام و دلنشینی را فراهم کرده است.

نشانی: انقلاب بین چهارراه ولیعصر و پل حافظ، خیابان خارک، پلاک ۱۴، نگارخانه شماره ۱۴

کافه روحی

کافه دنج در تهران، بهترین‌های پایتخت کدامند؟

کافه روحی نیز به عنوان یکی از بهترین کافه‌های دنج در تهران شناخته می‌شود. این کافه که در باغ نگارستان وجود دارد به لحاظ محبوبیت این باغ با اقبال خوبی روبه‌رو شده، چراکه باغ نگارستان در گذشته به عنوان یکی از باغ‌های ییلاقی فتحعلی شاه مورداستفاده قرار می‌گرفته است. فضای سبز و دلنشین این باغ به نوبه خود آن را به یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری تهران تبدیل کرده است. به همین دلیل هم دور از تصور نیست که کافه روحی واقع در این منطقه نیز به نوبه خود انتخاب خوبی به حساب آید. طراحی به سبک قدیمی این کافه باعث شده که فضای کافه با معیار‌های سنتی این باغ هماهنگ باشد. در کنار این نیز منوی سنتی کافه با غذا‌های خوش‌طعم، آن را به انتخاب ایده آلی تبدیل کرده است. قطعاً روبه‌رو شدن با انواع قهوه‌ها، دم‌نوش‌های گیاهی و عرقیجات می‌تواند بسیار وسوسه کننده باشد.

نشانی: میدان بهارستان، خیابان دانشسرا، خیابان شریعتمدار رفیع، باغ نگارستان

کافه نزدیک کتاب

کافه دنج در تهران، بهترین‌های پایتخت کدامند؟

این کافه نیز به عنوان یک کافه دنج در خانه‌ای قدیمی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افراد مشکل‌پسند است. نکته مثبت دیگری که در رابطه با این کافه وجود دارد آن است که شما می‌توانید به دو محیط داخلی و بیرونی (حیاط) دسترسی داشته باشید و لحظات خوشی را با دوستانتان به یادگار بگذارید.

نشانی: خیابان کریم‌خان، ضلع جنوبی پل کریم‌خان، بین خیابان ایرانشهر و خیابان ماهشهر، پلاک ۱۳۴

کافه کتاب دورهمی

کافه دنج در تهران، بهترین‌های پایتخت کدامند؟

یکی دیگر از کافه‌های دنج تهران کافه کتاب دورهمی است. این کافه بعد از ورود به یک مغازه کوچک کتاب‌فروشی قرار دارد و با حیاط دلنشین و ساختمان کوچک خود، دل شما را خواهد برد! این کافه بسیار زیبا و دنج است و به همین دلیل هم می‌توانید به راحتی و با اطمینان خاطر آن را برای دورهمی‌های دوستانه‌تان انتخاب کنید.

نشانی: میدان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، کوچه ادوارد براون، پلاک ۱۲/۱

کافه لمیز

کافه دنج در تهران، بهترین‌های پایتخت کدامند؟

کافه لمیز یکی از کافه‌های زنجیره‌ای تهران است که در تمامی شعبات آن می‌توان به ویژگی مشترک دنج بودن فضا دست یافت. این کافه در نقاط بسیاری از تهران وجود دارد و به همین دلیل هم به راحتی می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید. باید اعتراف کنیم که منوی این کافه چندان وسیع و متنوع نیست، اما قطعاً لذت به جا گذاشتن خاطرات شیرینی را برایتان به دنبال خواهد داشت. این کافه همه روزه از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ شب آماده سرویس‌دهی و خدمت‌رسانی به مردم است.

نشانی شعبات: تجریش، میرداماد، چهارراه ولیعصر، میدان فاطمی و میدان ونک و...

کافه شمرون

کافه دنج در تهران، بهترین‌های پایتخت کدامند؟

این کافه نیز به عنوان نماینده کافه‌های تهران قدیم شناخته می‌شود. کافه شمرون نیز شعبات متفاوتی در سطح شهر دارد که تمامی آن‌ها نیز می‌توانند با ارائه منوی متنوع و باکیفیت، توجه شما را به خود جلب کنند. فضای دنج و زیبای موجود در تمامی این شعبات باعث می‌شود که بتوانید با خیال راحت برای دورهمی‌های دوستانه‌تان روی آن‌ها حساب کرده و خاطرات خوش و به‌یادماندنی را برای خود رقم بزنید.

نشانی: دارای شعب مختلف

کافه ویکولو

کافه دنج در تهران، بهترین‌های پایتخت کدامند؟

فضای لوکس و دنج این کافه آن را به یکی از متفاوت‌ترین کافه‌های شهر تهران تبدیل کرده است. برخورداری از دو فضای داخلی و بیرونی در این کافه دست شما را برای انتخاب میز و صندلی باز می‌گذارد. علاوه بر این منوی متنوع و جذاب آن نیز باعث شده که کافه ویکولو را بتوان به عنوان یکی از جذاب‌ترین و دلنشین‌ترین کافه‌های دنج تهران به شمار آورد.

نشانی: الهیه، خیابان آفریقای شمالی، مجتمع مدرن الهیه، رویال فلور، پلاک ۴

منبع: chetor

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نوشین مرادی

      ویکولو شلوغه و خیلی از چیزهایی که در منو مینویسه رو نداره.... فضاش خوبه ولی نسبت قیمت به کیفیت خیلی بالاست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الکی هم شلوغه فقط ادا و اطوار

    • بدون نام

      ممنون از مطلب حوبتون

    • بدون نام

      بیاین خونه ی ما از همه جا بهتره

    • بدون نام

      اتفاقا من هم فکر کردم منزل از همه جا دنج تر است آدم کافه می رود مردم را ببیند

    • بدون نام

      خوب دوس دارین دختر پسرا رو به هم چفت کنینا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج