۱۰۲۲۷۹۴
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

نوضیج محمود صادقی درباره جلسه محاکمه‌اش

نماینده تهران در مجلس دهم گفت: اتهام تبلیغ علیه نظام در پرونده من یک بار در دادگاه کارکنان دولت رسیدگی شد و طبق رأی صادر شده در تاریخ ۲۷ بهمن ماه در خصوص این اتهام تبرئه شدم اما دوباره با همین عنوان اتهامی من را احضار کرده‌اند.

خبرگزاری ایلنا: نماینده تهران در مجلس دهم گفت: اتهام تبلیغ علیه نظام در پرونده من یک بار در دادگاه کارکنان دولت رسیدگی شد و طبق رأی صادر شده در تاریخ ۲۷ بهمن ماه در خصوص این اتهام تبرئه شدم اما دوباره با همین عنوان اتهامی من را احضار کرده‌اند.

محمود صادقی، نماینده تهران در مجلس دهم در خصوص جزئیات محاکمه خود به اتهام تبلیغ علیه نظام در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب، اظهار کرد: اتهام من در دادگاه امروز تبلیغ علیه نظام بود که به سخنرانی من در ۱۵ آذر ۹۵ در خصوص آسیب‌شناسی و علل فساد در دستگاه قضایی و اجرایی در دانشگاه امیرکبیر داشتم مربوط می‌شد.

وی افزود: پس از آن سخنرانی، دادستانی علیه من با اتهام تبلیغ علیه نظام شکایت کرد و در ضمن یک شکایت دیگر نیز بود که در نهایت کیفرخواستی که شامل همه این شکایات می‌شد، علیه من صادر شد که بحث توهین به رئیس قوه قضاییه و تمرد و مسأله بورسیه‌ها و اتهام تبلیغ علیه نظام را در یک کیفرخواست علیه من صادر کردند که به دادگاه کیفری ۲ دادسرای ویژه کارکنان دولت ارجاع شد.

صادقی بیان کرد: از مرداد ماه سال گذشته جلسات دادگاه شروع شد که سه جلسه رسیدگی طی شد و در نهایت ۲۷ بهمن رأی دادگاه صادر شد؛ در آن جلسات اتهام تبلیغ علیه نظام هم به من تفهیم شد و قاضی به آن اتهام رسیدگی کرد.

وی ادامه داد: در همان زمانی که جلسات در حال رسیدگی بود، اخطاریه‌ای از دادگاه انقلاب به اتهام تبلیغ علیه نظام برای من آمد که پس از مراجعه من به شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه، من ضمن ارائه دفاعیات، به قاضی گفتم که این اتهام در دادگاه کیفری ۲ شروع به رسیدگی شده و درست نیست به یک اتهام در دو دادگاه رسیدگی شود.

نماینده سابق تهران در مجلس دهم گفت: پس از آن مشخص شد که قرار عدم صلاحیت صادر شده و پرونده به دادگاه کارکنان دولت عودت داده شده است؛ پس از آن نیز ۲۷ بهمن ماه که رأی صادر شد، اتهام تبلیغ علیه نظام هم در آن نوشته شده بود و در چهار مورد من را محکوم کردند که ۲۱ ماه حبس و ۱۰ میلیون تومان جزای نقدی بود اما در خصوص اتهام تبلیغ علیه نظام دادگاه من را تبرئه کرد.

وی اضافه کرد: هم زمان با صدور رأی دادگاه تجدیدنظر، مجدداً از دادگاه انقلاب برای اتهام تبلیغ علیه نظام برای من اخطاریه آمد که تعیین وقت برای امروز ساعت ۹ شده بود؛ که رأس ساعت در دادگاه حضور پیدا کردم اما به علت عدم حضور قاضی، گفتند که جلسه تجدید خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج