۱۰۲۲۷۹۷
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

حاج‌محمد: مجیدی را باید در بحران شناخت

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می گوید سرمربی آبی پوشان پایتخت را باید در زمان بحران مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

خبرگزاری ایسنا: مهدی حاج محمد، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این روزهای آبی پوشان پایتخت گفت: استقلال در گذشته نتایج ضعیفی به دست آورد ولی الان بهتر شده است. به نظر من در درازمدت معلوم می شود که مربی چقدر کارایی دارد. باید طی یک زمان مشخص معلوم شود که فرهاد مجیدی چقدر توانایی دارد. تیم وقتی چند برد به دست می آورد روحیه بهتری به کسب می کند. مربی را باید در زمان بحران شناخت. مجیدی تا اینجای کار نتایج خوبی کسب کرده است. دورانی که ما جام باشگاه های آسیا را به دست آوردیم، موقعی که تمرین می کردیم، از ۴ هفته مانده به شروع مسابقات تا مرحله فینال، رایکوف به ما برنامه می داد و فکر نکنم مربی های ما چنین تفکری داشته باشند.

او ادامه داد: من اگر مربی استقلال بشوم هیچ وقت روزبه چشمی را دفاع وسط نمی گذارم چون همیشه از حریف عقب می افتد. او باید در هافبک دفاعی بازی کند. شما ۱۰ بازی اخیر مهدی قایدی ببینید، آیا او از بازیکنی توپ گرفته است؟ مربی گری یکسری تکنیک دارد و نباید الان درباره مجیدی نظر داد. استراماچونی که هم به استقلال آمد در ابتدا نتایج خوبی نگرفت و در طی زمان توانست عملکرد بهتری داشته باشد. امیر قلعه نویی هم وقتی به استقلال آمد گفت من ۳ سال وقت می خواهم و او هم در درازمدت توانست با استقلال به موفقیت برسد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره حواشی امید نورافکن گفت: از قبل این مساله بوده است. وقتی یک بازیکن از استقلال و پرسپولیس می رود یک ناراحتی پیش آمده است و یک حالت عقده دارند و وقتی مقابل این دو تیم بازی می کنند تا پای جان بازی می کند و کنترلش را از دست می دهد. بازیکنی که تجربه داشت این کار را نمی کرد. نورافکن بی تجربگی کرد و باید رفتار خود را اصلاح کند. مربی باید با رفتار او برخورد کند.

او در پایان گفت: سپاهان بازی ضعیفی مقابل استقلال انجام داد. شاید نبود سرمربی تاثیرگذار بود اما بازی بعدی در جام حذفی اینطور نخواهد بود. اگر امیر قلعه نویی کنار زمین باشد، سپاهان به این شکل نیست. فوتبال هم قابل پیش بینی نیست اما بزرگ ترین تیم ها هم دوران افت خود را دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بابک

      مجیدی خودش بحرانه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج