جاباما
۱۰۲۲۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سقوط قیمت ارز ادامه دارد

نوسانات قیمتی ارز در بازار آزاد این روزها به گونه‌ای است که احتمال تحقق وعده رئیس کل بانک مرکزی مبنی بر کاهش شدید قیمت دلار تا پایان هفته جاری را افزایش داده است.

نوسانات قیمتی ارز در بازار آزاد این روزها به گونه‌ای است که احتمال تحقق وعده رئیس کل بانک مرکزی مبنی بر کاهش شدید قیمت دلار تا پایان هفته جاری را افزایش داده است.

از هفته گذشته که نوسانات جهانی و داخلی طلا به اوج خود رسیده بود و به دنبال این تغییرات قیمت‌ها در بازار ارز تحت تأثیر قرار گرفت اتفاقات مختلفی در این بازار رخ داد.

زمانی که قیمت طلا در بازار کاهش یافت تقاضا و البته نقدینگی سرگردان به سمت بازار ارز رفت و افزایش تقاضا و کمبود عرضه در مقطعی موجب به اوج رسیدن قیمت دلار و سایر ارزها در این بازار شد.

اواسط هفته گذشته قیمت دلار در صرافی‌ها حوالی ۱۲۹۰ دلار در گردش بود اما در آخرین روز همان هفته این نرخ به ۱۳۰۲ دلار رسید و این روند تا نخستین روز هفته جاری ادامه داشت.

زمانی که دلار در بازار ۱۳۰۰ تومان فروخته می‌شد محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس تأکید کرد کرده بود که بانک مرکزی تا پایان هفته جاری قیمت دلار و سکه به شدت در بازار کاهش خواهد یافت.

بعد از اعلام برنامه بانک مرکزی بر کاهش نرخ ارز در بازار قیمت‌ها در این بخش به شدت کاهش یافت به نحوی که هم‌اکنون دلار که پیش از این ۱۳۰۰ تومان فروخته می‌شد در بازار آزاد با قیمت ۱۲۱۰تومان مبادله می‌شود.

این نرخ ها نشان می‌دهد که به احتمال زیاد قیمت‌ها تا پایان هفته بازهم دچار تغییراتی خواهند شد که در نهایت روند نزولی نرخ ارز در بازار را نشان می‌دهند.

برهمین اساس پیش‌بینی می‌شود نرخ ارز در بازار آزاد تا پایان هفته با کاهش محسوس مبادله شود.

منبع: فارس

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

سقوط قیمت ارز ادامه دارد


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج