۱۰۲۲۸۰۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بارسلونا باز هم بند فسخ قرارداد فاتی را بالا می‌برد

مدیران باشگاه بارسلونا از بیم تکرار سناریویی شبیه آنچه برای نیمار رخ داد، قصد دارند بند فسخ قرارداد ستاره جوان‌شان را به میزان چشمگیری افزایش دهند.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از نشریه مارکا، با وجود تمدید شدن قرارداد آنسو فاتی با باشگاه بارسلونا اواخر سال ۲۰۱۹ و افزایش رقم بند فسخ آن به ۱۷۰ میلیون یورو، باشگاه کاتالان هنوز هم بیم از دست دادن این بازیکن جوان را دارد. فاتی که در فصل اخیر از تیم بارسلونا B به تیم اصلی راه پیدا کرد و نمایش‌های خیره‌کننده و گل‌های تأثیرگذار هم داشت، به یکی از پرطرفدارترین بازیکنان جوان فوتبال اروپا تبدیل شده است. به همین دلیل هم باشگاه بارسلونا قرارداد او را تا سال ۲۰۲۲ تمدید و بند فسخ آن را هم بالا برد.

با این وجود ظاهراً نگرانی مسئولان بارسلونا از بابت از دست دادن بازیکنی که می‌تواند پشتوانه‌ای برای آینده تیم‌شان باشد، ادامه دارد و آنها نگران هستند که در سناریویی شبیه به آنچه که باعث جدایی نیمار و پیوستن او به پاری‌سن‌ژرمن شد (سال ۲۰۱۷ با قراردادی ۲۲۲ میلیون یورویی که کل مبلغ غرامت فسخ قرارداد او بود)، فاتی نیز در مقطعی به فکر جدایی بیفتد و رقم فعلی فسخ قرارداد او هم آنقدر بالا نیست که تیم‌های متمول اروپایی از عهده پرداخت آن برنیایند.

از این رو برنامه باشگاه بارسلونا این است که به زودی دوباره با فاتی وارد مذاکره شود و علاوه بر بالا بردن غرامت فسخ این بازیکن و رساندن آن به ۴۰۰ میلیون یورو، حقوق او را نیز همتراز با دیگر ستاره‌های تیم افزایش دهند. در واقع در قرارداد قبلی که بارسلونا با آنسو فاتی در پایان سال گذشته بست، باشگاه احتمال افزایش دوباره بند فسخ این قرارداد را پیش‌بینی کرده و به همین دلیل در آن قید شده بود که به محض تبدیل شدن فاتی به یکی از بازیکنان تیم اصلی باشگاه، قراردادی جدید با حقوق و بند فسخ جدید با او منعقد شود، اتفاقی که انتظار می‌رود با آغاز فصل جدید رخ دهد. به این ترتیب به نظر نمی‌رسد که مشتریان فاتی شانسی برای خارج کردن او از بارسلونا داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج