۱۰۲۲۸۰۱
۲۲ نظر
۵۰۰۳
۲۲ نظر
۵۰۰۳
پ

آقای مظلومی! نه سواد داری و نه تاریخ می‌خوانی

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می گوید با توجه به اینکه نیروهای جوانی در این تیم حضور دارند، می توان به موفقیت آبی پوشان پایتخت امیدوار بود.

ایسنا: غلامحسین فرزامی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این روزهای آبی پوشان پایتخت گفت: نباید فکر تعویض بود و باید به سازندگی فکر کرد. می گویند چرا مربی خارجی نیاوردید؟ الان استقلال دارد نیروهایش را می شناسد و آدم های جوان پای کار آمده و پوست اندازی شده است. تا این ها با همدیگر هماهنگ شوند، نیاز به زمان دارد. این زمان را هم باید به بازیکن و هم به کادر فنی داد. رضاوند وقتی در بازی مقابل سپاهان اخراج شد هنوز تجربه لازم را نداشت.

او درباره حاشیه هایی که امید نورافکن در بازی استقلال و سپاهان به وجود آورد گفت: من به امیر قلعه نویی زنگ زدم ولی جواب نداد. می خواستم به او بگویم او را از زمین بکش بیرون و تربیتش کن. اصل اول فوتبال بر اخلاق است. نباید این کارها صورت بگیرد. باید امثال این بازیکن را چند جلسه محروم کرد چون امثال نورافکن وجهه فوتبال را خراب می کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال افزود: من فکر می کنم استقلال می تواند موفق باشد چون نیروهای جوانی به تیم آمده اند. پیروزی مقابل سپاهان یک روزنه امید به هواداران داد. ما مربیان جوانی مثل محمود فکری و فرهاد مجیدی داریم و من جای استقلال باشم، همه این مربی جوان را جمع می کنم و درس اخلاق به آن ها می دهم که بفهمند چطور مربی گری کنند.

او در پایان با اعلام اینکه قرار است ورزشگاه شهید شیرودی را خراب کنند و یک مجتمع تجاری راه اندازی کنند، خاطرنشان کرد: شرکت توسعه و تجهیز این حرکت را می خواهد انجام دهد و با این کار می خواهند به پول برسند. شما می خواهید اینجا را بکوبید. آقای مظلومی که موافق چنین حرکتی است نمی داند اینجا تاریخ ایران است. یعنی چه اینجا به درد ورزش نمی خورد؟ در هر رشته ورزشی هنوز مردم به آنجا می روند و ورزش می کنند. آقای مظلومی چیزی از تاریخ نمی دانی و سواد نداری که این حرف ها را می زنی. ما نمی گذاریم شیرودی خراب شود چون جوانی ما در آنجا سپری شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کو مظلومی نیستش خبری ازش

      پاسخ ها

      • مهرداد آبادانی 4

        این پیشکسوت در مورد رفتار و اخلاق عارف غلامی و سیاوش یزدانی نظری نداره عایا؟ بعد انتظار داره قله مرغی به ساگردش درس اخلاق بده که خودش توی دربی بخاطر بددهنی از محرمی مشت خورد خخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      قبلا مورخ بودی تقویم سالیانه را هم شما تنظیم میکردید راستی چقدر باادبی

    • بدون نام

      با کمک داور سپاهان را بردید که هدیه بابا مسعود هست

      حالا میگید مربی جوان تونسته تیم را جمع کند؟
      تا بابا مسعود را دارید تیم را براتون جمع میکند

    • بدون نام

      مظلومی دنبال منافع شخصی خودش هستش وواقعا بیسواد هستش مظلومی فقط یاد گرفته بگوید مشت محکم بردهان یاوه گویان میزنم.

    • نادر حیدری

      دنبال چیزی میگردی که توی تیمه کیسه پیدا نمیشه

      پاسخ ها

      • ایمان

        ماشاالله لنگ زیاد داره از قهرمانی اسیا تا عابربانک تا بابا مسعود و قهرمانیهای اسنپی خخخخخخ

      • ایمان

        ماشاالله لنگ زیاد داره از قهرمانی اسیا تا عابربانک تا بابا مسعود و قهرمانیهای اسنپی خخخخخخ

      • ایمان

        ماشاالله لنگ زیاد داره از قهرمانی اسیا تا عابربانک تا بابا مسعود و قهرمانیهای اسنپی خخخخخخ

      • بدون نام

        این چیز ها فقط مخصوص شاهین و پرسپولیس قهرمانه ..توی ابی پیدا نمیشه فقط تا دلت بخواد صادقی و نیکبخت و از این جور چیزها زیاد دارن

      • بابک

        ما خدارو داریم کیسه کش پایه گذار بابایی کیسه بود با بابا محمودش

    • پدر آرات حسینی،هستم

      مظلومی از روزی بود بر خلاف برادر محرومش ی ادم مفت خور و نان به نرخ روز خور بود و هرجا نفعش تو کار بود حاضر بود و بعداش که گند میزد با پرویی تمام با اون کلاه گیس مسخرش دو قرت نیمشم باقی بود و طلب کار ارث نداشته پدرش بود

    • ara6._1431 insta

      میگه اگه جای استقلال بودم...انگار کیسه آدمه

    • کردایرانی.

      اقای فرزامی یادت رفت ازحیدری داورویاراصلی کیسه درمقابل سپاهان تشکرویژه داشته باشی.نمک نشناسی نکن کیسه جون.

      پاسخ ها

      • پرسپولیسی قدیمی

        کاربر ایمان کیسه ای پوکر اینقدر سوزش داره که از پیش کسوت تا پس کسوت و هر چی تاجی ببخشید کیسه همتون دارید می سوزید مدام با اراجیفتون اینرا مشخص کرده اید دوچیز از باشگاه تاج یا همون کیسه پاک نمیشه یکی ۶ تایی شدن در سال ۵۲ و دیگری ۴ است کیسه چه بخواهد وچه نخواهد نمی تونه کاری بکنه

    • بدون نام

      اول باید زنگ میزدی به وریا اگه چشات مشکل بینایی نداشته باشه میبینی که بعد از خطای وریا غلامی هم بادست یه هل میده بعد تازه امید داره میره که وریا میره سمتش شروع به فحاشی میکنه .

    • ماسک بزنیم

      چی میگی بابا . شماها به لطف داور برنده شدین ، چه ربطی به نورافکن داره . قلعه نوعی هم فهمید که میخوای پرت و پلا بگی جوابتو نداد . چرا به خودتون اجازه میدین به علت پیر بودن ، نا عادلانه حرف بزنین .

    • بدون نام

      پیشکسوت استفراغ .تو هم تو ۶ تایی ها بودی؟ از دکتر حیدری داور چی تشکر کردی؟ با کمال پررویی میگی به قلعه نوعی زنگ زدم که نورافکنو بکشه بیرون .میگفتی به دفاعها بگه چهارتا پنالتی هم بدن بد نیستا.

    • بدون نام

      آقای فرزامی، بچه رو باید باباش تربیت کنه که نکرده..... از دست امیر قلعه نوعی کاری برنمیاد.. این بچه بی ادب و بی تربیت بار اومده

    • مسعود

      آقای پیشکسوت، زمانیکه نورافکن در استقلال بازی میکرد هم همینقدر بداخلاق وبی تربیت بود! چرا اون موقع به مربی زنگ نمیزدی بگی بکشش بیرون تربیتش کن؟؟؟!! یادت باشه که این بازیکن هم بزرگ شده مکتب خودتونه!

    • بدون نام

      امجدیه یادش بخیرباگزارش فوتبال مرحوم بهمنش ای روزگار

    • بابک

      استاد عزیز برد سپاهان روزنه امید نبود سولاخ بود سهمیه فساد بود تمام حاشیه هاتون برای این بود چون زورتون نمیرسه با جو منفی به زور سهمیه بگیرید اما خدا دست انسانهای لجن رو رو میکنه و ادبتون میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج