۱۰۲۲۸۰۴
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

مجهزترین تونل ضدعفونی کشور در ورزشگاه آزادی

مجهزترین تونل ضدعفونی کشور توسط شرکت دانش بنیان پارک علم و فناوری البرز در ورزشگاه آزادی به بهره برداری رسید.

باشگاه خبرنگاران: مجهزترین تونل ضدعفونی کشور توسط شرکت دانش بنیان پارک علم و فناوری البرز در ورزشگاه آزادی به بهره برداری رسید.

مجهزترین تونل ضدعفونی کشور در ورزشگاه آزادی

دومین مرحله از نصب و بهره برداری از مجهزترین تونل ضدعفونی استادیوم‌های کشور در ورزشگاه آزادی توسط شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری البرز اجرایی شد.

تونل ضد عفونی ورزشگاه آزادی در ۲ فاز و همزمان با "دهه ولایت و امامت" و "عید سعید قربان" به بهره برداری رسید، در عملیات فاز اول این تونل که در دیدار هفته گذشته استقلال تهران و نساجی مازندران از آن رونمایی شد، طراحی طوری صورت پذیرفته که، بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم‌ها، پس از پیاده شدن از اتوبوس و همزمان با عبور از تونل ورزشکاران، ضدعفونی شده و وارد رختکن‌ها شوند.

در عملیات فاز دوم نصب، مجهزترین و به روزترین تونل ضدعفونی دیگری در حاشیه زمین چمن فوتبال و در قسمت ورودی بازیکنان به زمین مسابقه تعبیه شد تا با تکمیل فاز اول این طرح، مربیان، بازیکنان، داوران و عوامل اجرایی تیم‌ها موقع ورود و خروج از زمین مسابقه و با توجه به اینکه ورزش فوتبال، یک ورزش پر انرژی، درگیرانه و فیزیکی است با گذشتن چندین مرتبه از این تونل، کاملاً ضدعفونی شده و دیگر مشکلی از بابت حفظ سلامت و بهداشت برای هیچیک از آن‌ها پیش نیاید.

با عنایت به لزوم اجرای پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی سازمان لیگ و ستاد مقابله با ویروس کرونا در ورزش، باشگاه‌های فوتبال موظف به تهیه و تامین لوازم جانبی از جمله تونل ضدعفونی در ورزشگاه‌ها شدند، اما با توجه به اینکه مسئولان ورزشگاه آزادی همیشه با پیگیری و نظارت در تلاش بوده‌اند تا این ورزشگاه به بهترین نحو ممکن برای دیدار‌های ملی و لیگ برتر فوتبال آماده شود، در راستای مساعدت و همکاری با دو تیم محبوب و پرطرفدار پرسپولیس و استقلال، که در ورزشگاه آزادی میزبان رقیبان خود هستند، با تاکید کریمی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و دستور سیف، مدیر مجموعه ورزشی آزادی، تونل‌های ضدعفونی مجهز فوق، با همکاری شرکت اکسون شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری البرز و مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی در سال "جهش تولید"، آماده و در ورزشگاه آزادی نصب شد.

گفتنی است؛ با تکمیل این طرح از این پس مربیان، بازیکنان و سایر عوامل اجرایی دیدار‌های لیگ برتر فوتبال باید جداگانه از دو تونل برای ورود به زمین چمن ورزشگاه آزادی عبور کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لطفا طرز کار این به روز ترین و بهترین و بزرگترین دستگاه ضد عفونی کننده رو با ویدیو نشان بدید که مطمئن باشیم تنها چند پمپ اسپری الکل در تونل نیست

    • بدون نام

      منتظر سرطان های جدید باشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج