جاباما
۱۰۲۲۸۲۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

نورالهی؛ هافبکی که سه امتیاز می‌خواست

احمد نورالهی در میانه میدان پرسپولیس و در بازی با نساجی خیلی برای موقعیت سازی و گلزنی تلاش کرد و حتی جنگید اما هر چه زد به در بسته خورد.

ورزش سه: اگر چه پرسپولیس پیش از این بازی قهرمان شده بود و سه امتیاز بازی با نساجی برای این تیم حیاتی نبود اما شاگردان یحیی گل محمدی برای کسب سه امتیاز بازی کردند و در این مسیر جنگیدند اما دستاورد تنها یک امتیاز بود. به این خاطر که نساجی با ایجاد لایه های دفاعی متعدد همه روزنه ها را به سوی پرسپولیسی ها بست و روی موقعیت های تک به تک و شوت های هم علیرضا حقیقی واکنش های خوبی داشت.

با وجود از دست دادن دو امتیاز احمد نورالهی یکی از بازیکنان پرتلاش پرسپولیس در بازی با نساجی بود. هر چند این بازی از آن دسته از بازی هایی بود که احمد باید اقدام به شوتزنی می کرد. با حضور احمد نورالهی خیال یحیی از بابت فضای جلوی خط دفاعی راحت است اما احمد برای اینکه به عنوان هافبک دفاعی بیشتر به چشم بیاید باید در فاز حمله هم بازیکن تاثیر گذاری نشان داد. به خصوص در بازی هایی چون نساجی که حریف با جان و دل دفاع می کند و سر خود را جلوی توپ می گذارد.

احمد نورالهی و هم تیمی هایش حالا در هفته های پایانی یک هدف مهم را دنبال می کنند؛ شکستن رکورد ۶۷ امتیاز تیم که در زمان مربیگری برانکو به دست آمد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج