جاباما
۱۰۲۲۸۹۱
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

انتشار دردسرسازِ تصاویرِ عمل زیبایی یک زن

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از شناسایی و کشف پرونده با موضوع انتشار تصاویر خصوصی در شبکه‌های اجتماعی خبر داد و گفت: متهم، تصاویر قبل و بعد عمل زیبایی خانم جوان را در فضای مجازی منتشر کرده بود.

تسنیم نوشت: رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از شناسایی و کشف پرونده با موضوع انتشار تصاویر خصوصی در شبکه‌های اجتماعی خبر داد و گفت: متهم، تصاویر قبل و بعد عمل زیبایی خانم جوان را در فضای مجازی منتشر کرده بود.

۱۲ اسفند ۹۸ خانمی ۳۰ ساله ساکن منطقه جنت‌آباد با در دست داشتن شکایتی از دادسرای مبارزه با جرایم رایانه‌ای (ناحیه ۳۱ تهران) به پلیس فتا مراجعه و عنوان کرد که تصاویر وی پس از انجام عمل زیبایی در فضای مجازی منتشر شده است.

وی در طرح شکایتش عنوان کرد: مدتی قبل برای انجام عمل زیبایی به کلینیکی مراجعه کردم اما پس از مدتی متوجه شدم که تصاویر قبل و بعد از عمل بنده بدون اجازه من، به صورت گسترده در شبکه‌های اجتماعی و بروشورهای مختلف با هدف تبلیغات کلینیک مورد استفاده قرار گرفته است.

پس از طرح این شکایت، پرونده با هماهنگی دادسرای مبارزه با جرایم رایانه‌ای در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت و کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را آغاز کردند.

با ارائه مشخصاتی که شاکی به پلیس داده بود، با مالک کلینیک که فردی ۳۸ ساله ساکن خیابان شریعتی بود تماس برقرار شد و نامبرده به پلیس مراجعه کرد و در تحقیقات خود صراحتاً گفت: قبول دارم تصاویر شاکی را در فضای مجازی منتشر کردم و هدفم تبلیغات برای افزایش مراجعه‌کنندگان به کلینیک و کسب درآمد بیشتر بود.

سرهنگ داود معظمی گودرزی؛ رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: پرونده به همراه متهم و شاکی به دادسرای مبارزه با جرایم رایانه‌ای ارسال شد.

وی تصریح کرد: هرگونه انتشار تصاویر خصوصی اشخاص بدون اجازه آنها در فضای مجازی، جرم بوده و با مجرمان برخورد قانونی صورت می‌گیرد، به همین خاطر به مالکان کلینیکها و سالنهای زیبایی هشدار می‌دهیم که از انتشار تصاویر بیماران و مراجعه‌کنندگان به مرکز خود، در فضای مجازی جداً خودداری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا تصویری از خانم دماغ خوشگله نیست ؟

    • وجدان شیرفرهاد

      خدا احسن الخالقینه عمل زیبایی یعنی چه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج