جاباما
۱۰۲۲۹۶۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

علی‌نژاد: کرونا نباید مانع آمادگی قهرمانان ما شود

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اثرات نامطلوب کرونا بر ورزش تاکید کرد: با برنامه محوری در این روزها، باید شرایط را برای آماده سازی نخبه‌های ورزشی مهیا کنیم.

خبرگزاری ایرنا: معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اثرات نامطلوب کرونا بر ورزش تاکید کرد: با برنامه محوری در این روزها، باید شرایط را برای آماده سازی نخبه‌های ورزشی مهیا کنیم.

مهدی علینژاد، عصر امروز (دوشنبه) با حضور در مجموعه ورزشی شهید کشوری از فدراسیون کاراته و فدراسیون دوومیدانی بازدید کرد.

معاون وزیر ورزش و جوانان طی این بازدید با مسوولین این دو فدراسیون نیز دیدار و گفت‌وگو کرد. در این بازدید خسروی، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها نیز علی‌نژاد را همراهی کرد.

علی‌نژاد ضمن بازدید از فدراسیون کاراته گفت‌وگویی را با سیدحسن طباطبایی، رییس فدراسیون و محسن خمارلو دبیر فدراسیون داشت.

وی در این بازدید اظهار داشت: با توجه به شرایطی که کرونا برای جهان پیش آورده و گریبانگیر ورزش نیز شده باید برنامه‌ای داشته باشیم تا نخبه‌های ورزشی را از دست ندهیم و آنها را به خوبی حفظ کنیم.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: ورزشکاران المپیکی ما باید حفظ شوند و نباید این فاصله‌ای که کرونا در مسابقات و تمرینات ایجاد کرده باعث شود ورزشکاران را از دست بدهیم. آموزش‌های وبیناری باید به صورت مداوم در فدراسیون باشد تا ورزشکاران بتوانند معلومات خود را حفظ کنند و بتوانند آمادگی لازم را داشته باشند.

وی افزود: هنوز زمان اتمام کرونا مشخص نیست و باید فدراسیون‌ها برای ورزشکاران به خصوص ملی‌پوشان برنامه داشته باشند.

علی‌نژاد عملکرد فدراسیون کاراته را در سال ۹۸ مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: طبق تصمیم جدید معاونت قهرمانی وزارت ورزش برای اینکه بتوانیم خدمات بهتری به فدراسیون‌ها ارائه دهیم پرداخت بودجه به آنها براساس عملکردشان خواهد بود و هر فدراسیونی امتیاز بیشتری کسب کند دریافتی بیشتری نیز خواهد داشت.

معاون وزیر ورزش و جوانان در ادامه به بازدید فدراسیون دوومیدانی رفت و گفت‌وگویی را با مسوولین فدراسیون داشت. علینژاد در این دیدار گفت: دوومیدانی رشته‌ای بسیار گسترده و وسیع است که هر ماده آن نیاز به افراد با تخصص و کارایی بالا دارد. این رشته به عنوان یک رشته مادر به رسیدگی نیاز دارد و باید منافع این رشته و ورزشکاران‌اش تامین شود.

وی در ادامه افزود: وضعیت دوومیدانی در چند سال گذشته چندان رضایت‌بخش نبوده است و با توجه به استعدادهای خوبی که در این رشته داریم باید تلاش بیشتری صورت بگیرد. ما ورزشکاران بسیار خوبی در رشته‌های پرتاب، دوی استقامت و دوی سرعت داریم که بارها توانایی خودشان را نشان دادند.

معاون وزیر ورزش و جوانان با تقدیر از زحمات سرپرست فدراسیون اظهار داشت: مهدی مبینی در این چند ماهی که در فدراسیون حضور دارند بانی اتفاقات مثبتی شده‌اند. امیدوارم این مسیری که در دوومیدانی آغاز شده تا زمان انتخابات ادامه داشته باشد و بعد از آن نیز شاهد رشد دوباره این رشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج