جاباما
۱۰۲۲۹۷۹
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

کشف داروی جدید کرونا با نتایج شگفت‌آور

کشف داروی جدید کرونا با نتایج شگفت‌آور در ۳ روزدو شرکت دارویی از آزمایش‌های موفقیت‌آمیز بالینی برای درمان موثر حالت‌های جدی و خطرناک بیماری کرونا خبر دادند.

ایلنا: کشف داروی جدید کرونا با نتایج شگفت‌آور در ۳ روزدو شرکت دارویی از آزمایش‌های موفقیت‌آمیز بالینی برای درمان موثر حالت‌های جدی و خطرناک بیماری کرونا خبر دادند.

به نقل از اسپوتنیک، دو شرکت دارویی از آزمایش‌های موفقیت‌آمیز بالینی برای درمان موثر حالت‌های جدی و خطرناک بیماری کرونا خبر دادند.

شرکت «رلیو زرابیوتکس» در ژنو به همراه شرکتی به نام «نیورو آر ایکس» حق ثبت اختراع دارو دارد و در تولید دارو در آمریکا مشارکت دارد.

این دو شرکت تاکید کردند که دارویی که نام «آر ال اف- ۱۰۰» یا «اویپتادیل» توانسته در بهبود حالت‌های خطرناک ناشی از ابتلا به ویروس کرونا فقط طی سه روز موفق عمل کند.

سازمان غذا و داروی ایالات متحده در ماه ژوئن مجوز استفاده از این دارو را در مواقع اضطراری برای معالجه بحران‌های دستگاه تنفسی برای مبتلایان به ویروس کرونا را ارائه کرد.

به گزارش رویترز، این روش درمانی جدید روی ۷۰ بیمار که در مرحله بحرانی کووید-۱۹ بودند، در مرحله دوم آزمایش دارو مورد استفاده قرار گرفت.

این دو شرکت روز یکشنبه در بیانیه مشترکی اعلام کردند چنانچه پزشکان بیمارستان هیوستون مدیست توضیح داده‌اند گزارش اولیه استفاده اضطراری برای درمان از بهبودی سریع بیماری حکایت می‌کند.

بر اساس بیانیه این شرکت، داروی جدید موفق به معالجه مرد ۵۴ ساله‌ای شده است که از پیوند ناموفق ریه رنج می‌برد و فقط طی چهار روز از دستگاه تنفسی بی‌نیاز شد.

آزمایش‌های بالینی در حال بررسی این موضوع هستند که آیا درمان با داروی اویپتادیل همان کارآیی را با بیمارانی که خطر کووید-۱۹ در آنان ضعیف‌تر است و از نارسایی تنفسی رنج می‌برند، نشان می‌دهد یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      میگم اینها که اینقدر مجوز دارو دادن چرا به بیمارهاشون تفهیم نمیکنن که مجوز دارن خب تا الان بیشتر از 150 هزارتاشون با بی ملاحضه گی به این مجوزها مردن که

    • x man

      این چند سال هر هفته تو اخبار از موفقیت دانشمندای ایرانی تو دنیا برا کشف و ساختن انواع داروهایی که ما سر در نمیاریم خبر گذاشتن و تو بحثای علمی دنیا همش رتبه اوردن
      حالا این گوی اینم میدان
      ما که از اون خبرا چیزی نفهمیدیم ولی الان ببینن همون دانشمندا میتونن کاری کنن برا این ویروس
      یا اون خبرای قبلی هم کشک بود

    • محمد علی

      7 ماه میگذره چرا بعضی از کشورها از ویروس کرونا بهره برداری سیاسی می‌کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج