۱۰۲۳۱۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

اهدای نشان فداکاری به دانشگاه افسری امام علی

با تصویب فرماندهی معظم کل قوا و به پاس رشادت‌های مجاهدانه دانش‌آموختگان دانشگاه‌های افسری ارتش در سال‌های دفاع مقدس، پرچم و نشان فداکاری به دانشگاه افسری امام علی(ع) ارتش جمهوری اسلامی ایران اهدا می‌شود.

خبرگزاری ایرنا: با تصویب فرماندهی معظم کل قوا و به پاس رشادت‌های مجاهدانه دانش‌آموختگان دانشگاه‌های افسری ارتش در سال‌های دفاع مقدس، پرچم و نشان فداکاری به دانشگاه افسری امام علی(ع) ارتش جمهوری اسلامی ایران اهدا می‌شود.

با پیشنهاد ارتش و ستادکل نیروهای مسلح به محضر فرماندهی معظم کل قوا(مدظله‌العالی)، مبنی بر اهدای پرچم و نشان فداکاری یک هزار و ۱۸۴ شهید دانشجو و دانش‌آموخته دانشگاه افسری امام علی(ع) نیروی زمینی ارتش، پس از تصویب معظم‌له، این دانشگاه به افتخار دریافت پرچم و نشان «فداکاری» نائل می‌شود که مراتب به امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ابلاغ شد.

نقش بی‌بدیل دانش‌آموختگان دانشگاه افسری امام علی(ع) ارتش در تثبیت و استحکام پایه‌های انقلاب و میدان‌داری فداکارانه و مجاهدانه در عرصه دفاع مقدس و صیانت از مرزهای اعتقادی و حریم اهل بیت(ع) بر صفحات پرافتخار ارتش ولایتمدار و تارک ایران اسلامی ثبت شده است.

بر اساس این گزارش دانشگاه امام علی با تربیت افسران مومن، مطهر و مالکان اشتری چون صیادها، ستاری‌ها و نامجوی‌ها و همچنین نقش‌آفرینی موثر در ارتقاء توان رزمی و دفاعی، بارها از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا (دامت برکاته) مورد تفقد قرار گرفته و به القاب «فیضیه ارتش» و «کانون علم و جهاد» و «ذخیره‌های امید» مفتخر شده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی سواد

      خداوند حافظ تمام بر و بچه های پاک ارتشی و سپاهی و انتظامی باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج