۱۰۲۳۲۱۶
۴ نظر
۵۰۱۲
۴ نظر
۵۰۱۲
پ

هنوز پروتکل بهداشتی مراسم محرم ابلاغ نشده

رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت در واکنش به مطالب منتشر شده در برخی رسانه ها درباره پروتکل بهداشتی برگزاری مراسم ماه محرم، گفت: هنوز هیچ پروتکل مصوبی در این زمینه نهایی و ابلاغ نشده است.

خبرگزاری ایسنا: رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت در واکنش به مطالب منتشر شده در برخی رسانه ها درباره پروتکل بهداشتی برگزاری مراسم ماه محرم، گفت: هنوز هیچ پروتکل مصوبی در این زمینه نهایی و ابلاغ نشده است.

دکتر کیانوش جهانپور در این باره افزود: مطالب منتشر شده در برخی رسانه ها تحت این عنوان صحت ندارد. قاعدتا هر گونه تصمیم گیری در این خصوص در ستاد ملی مقابله با کرونا نهایی خواهد شد.

جهانپور تاکید کرد: تا این لحظه ستاد ملی مقابله با کرونا پروتکل مصوبی در این زمینه ابلاغ نکرده است، مطالب منتشره مبتنی بر شنیده ها بوده و رسمیت ندارد.

وی افزود: پروتکل مربوط به برگزاری مراسم ماه محرم با همفکری دستگاه ها و نهادهای متولی در حال تدوین بوده و پس از طرح در ستاد ملی کرونا، مصوب و جهت اجرا ابلاغ خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا که نهایی نشده خواهشن این دسته جات عزاداری رو لغو کنید که مردم برای تماشای دسته جات بیرون نیایند وتجمع خیلی زیادی بوجود نیاد چون تجمع خیلی زیاد باعث انتشار ویروس کرونا میشه وآمار مبتلایان وفوتی ها وحشتناک بعد از مراسمات عزاداری بالا میره وبعدش هم میخوریم به پاییز که دیگه اوضاع کاملا وخیم میشه خواهشن به خاطر عزاداری جان مردم رو به خطر نیندازید واوضاع رو از این که هست سخت تر نکنید

    • هموطن

      جناب جهانپور لطفا به حال ملت دلتون بسوزه فقط برای رضایت خداوند صحبت کنید وازهیچ چیز نهراسید اگرخدا ازتون راضی باشه هیچکس نمیتونه موقعیتتون روتغییر بده فقط بخاطرخدا وخلق خدا مراسم رو لغوکنید بخداطافت این مریضی رونداریم داریم میبینیم هرروز یکعده قربانی میشوند خون اینها پای مسئولان است

    • بدون نام

      یعنی صداوسیماهر خبری رو اگه موثق هم نباشه سریع زیر نویس میکنه

    • مانی

      ایشون از کربلا چجوری پروتکل میفرسته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج