جاباما
۱۰۲۳۲۶۴
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

تردید‌های زیدان برای بازی مرگ و زندگی

برای بازی در لیگ قهرمانان مقابل منچسترسیتی، زیدان باید بهترین ترکیب خود را به میدان بفرستد و جایی برای استفاده از سیستم چرخشی نیست.

خبرورزشی: زین‌الدین زیدان در فصلی که گذشت و البته هنوز رقابت‌های اروپایی آن ادامه دارد، در ترکیب تیم خود سورپرایزهای زیادی را رو کرد. او در اولین بازی بزرگ فصل که مقابل پاری‌سن‌ژرمن در پارک دوپرنس بود، ترجیح داد با مثلث ادن آزار، بنزما و بیل که پشت‌سر آنها نیز تونی کروس، کاسمیرو و خامس قرار داشتند یک ترکیب فوق هجومی را وارد زمین کند.

این ریسک البته جواب نداد و همه‌چیز طبق برنامه پیش نرفت. مادرید با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب شد اما زیدان این تجربه را در بازی بعدی در لیگ مقابل سویا هم تکرار کرد و برنده شد. سرمربی فرانسوی خونسرد اصلاً دچار تردید نمی‌شود.

در اولین ال‌کلاسیکوی فصل، او گرت بیل را در نوک حمله کنار والورده و بنزما قرار داد. در دومین ال‌کلاسیکو او با قرار دادن وینیسیوس در ترکیب اصلی و باز هم والورده در سمت راست، یک سورپرایز دیگر رو کرد اما تصمیمی که در آخرین نبرد تیمش در لیگ قهرمانان مقابل پپ گواردیولا و تیمش یعنی منچسترسیتی گرفت، شاید عجیب‌ترین تصمیم بود.

زیدان ترجیح داد تونی کروس را از ترکیب خارج کند و با تغییرات زیادی که کمتر کسی، حتی خود گواردیولا، دلیل آن را متوجه شد، تیمش را به زمین فرستاد و در سانتیاگوبرنابئو مغلوب شد تا منتظر بازی برگشت در منچستر باشد. از آن بازی به بعد تونی کروس هرگز از ترکیب اصلی خارج نشده است.

برای بازی جمعه شب در لیگ قهرمانان مقابل منچسترسیتی، زیدان باید بهترین ترکیب خود را به میدان بفرستد و جایی برای استفاده از سیستم چرخشی نیست. این بازی ممکن است آخرین بازی این فصل برای رئال‌مادرید و زیدان باشد. سرخیو راموس محروم است و به جای او ادر میلیاتو که عنوان گران‌قیمت‌ترین مدافع تاریخ رئال را با ۵۰ میلیون یورو در اختیار دارد، بالاخره فرصت بازی پیدا خواهد کرد. در سمت چپ خط دفاعی هم مندی بر مارسلو ترجیح داده می‌شود. در خط میانی ترکیب آشنای کاسمیرو، کروس و مودریچ که سابقه کسب سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان را دارند قرار می‌گیرند و ادن آزار و بن‌زما هم برای خط حمله آماده هستند اما یک پست خالی در خط حمله باقی می‌ماند که از بین والورده، ایسکو و آسنسیو که هر سه نیز آماده هستند فقط یک نفر فرصت بازی پیدا خواهد کرد.

این تنها پست نامشخص در ترکیب زیدان است که می‌تواند سورپرایز او برای ورزشگاه اتحاد باشد. با انتخاب آسنسیو بار هجومی تیم بیشتر خواهد شد و البته او توان کمک در کارهای دفاعی را نیز دارد. با توجه به اینکه مادرید باید در این بازی برنده باشد، به نظر می‌رسد که آسنسیو بهترین انتخاب زیدان در این پست می‌تواند باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حیف گرت بیل که تو رئال نابود شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج