جاباما
۱۰۲۳۳۰۲
۶ نظر
۵۰۰۸
۶ نظر
۵۰۰۸
پ

این سریال، آقازاده‌های فاسد را به تکاپو انداخته

مجتبی توانگر، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال های اخیر برخی سریال‌ها سعی کرده‌اند مستقیم یا غیر‌مستقیم فساد سیستماتیک را یادآور شوند با این حال هیچ‌کدام به شکل مستقیم به ماجرا وارد نشده‌اند و نقدشان در حد اشاره و کنایه باقی مانده است. اما در سریال «آقازاده» در کنار نمایشی جذاب و سرگرم‌کننده فساد آقازاده‌ها و ارکان قدرت نیز مورد نقد قرار می‌گیرد.

شما نیوز: مجتبی توانگر، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال های اخیر برخی سریال‌ها سعی کرده‌اند مستقیم یا غیر‌مستقیم فساد سیستماتیک را یادآور شوند با این حال هیچ‌کدام به شکل مستقیم به ماجرا وارد نشده‌اند و نقدشان در حد اشاره و کنایه باقی مانده است. اما در سریال «آقازاده» در کنار نمایشی جذاب و سرگرم‌کننده فساد آقازاده‌ها و ارکان قدرت نیز مورد نقد قرار می‌گیرد.

این اثر دست روی نقاطی گذاشته که مردم قطعا از آن حمایت خواهند کرد. پالایش خون جامعه از کژی‌های آقازاده‌های تقلبی و به موازات آن شناسایی و حمایت از آقازاده‌های اصیل ضرورت دارد.

این سریال، آقازاده‌های فاسد را به تکاپو انداخته

دو قطبی نمایش‌داده شده در سریال آقازاده بر اساس کهن الگوی خیر و شر طراحی شده است که از قضا انطباقی نسبتا واقعی با آقازاده‌های ایرانی دارد. در سال های اخیر نام های زیادی ذیل تعریف «آقازاده خوب» و «آقازاده بد» سر زبان ها افتاده اند.

پس از نمایش پنج قسمت از این سریال، شاهدیم بسیاری از آقایان آقازاده به تکاپو افتاده‌اند. این در حالی است که این سریال مردم را به‌لحاظ ذهنی، روانی و ادراکی برای یک مرحله مهم برای ادامه مسیر انقلاب اسلامی آماده می‌کند. آن مسیر دقیقا نمایش عدالت نظام و اراده آن در برخورد با مفاسد در هر جایگاهی است.

اخبار رسمی و غیررسمی را دنبال می کنم و می‌دانم فسادهای مالی تا چه اندازه ذهن جامعه را به خود مشغول کرده است. برای تکرار نشدن فساد‌ها باید روی دو محور کار عمیق صورت پذیرد؛ اول آنکه راه‌های دور زدن قانون و تفسیر‌های دولتی از آن بسته شود و دوم اینکه با عوامل پشت پرده و اصلی فساد‌ها برخورد‌های سخت صورت گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      تا راههای قانونی بسته نشود همین اش وهمین کاسه است

    • حسام

      گر حکم شود که مست گیرند در شهر هر آنکه هست گيرند

    • بدون نام

      تو فیلمهای خارجی روش شکار روباه را در انگلستان بارها و بارها مردم دیده اند یکی بوق میزند سگهای شکاری میدوندوبقیه با اسب دنبالشان آقازاده ها هم خیلی سال دارند دنبالشان میروند ولی نه سگها توانستند بگیرنشان ونه اسب سواران.چون آنها سوار خر مراد هستند

    • بدون نام

      اونقدر فساد سیستماتیک تار و پود این کشور را بلعیده که نمایش رفتارهای آنها نه تنها منع رفتارشان نمی شود بلکه به رخ کشیدن درد استخوان سوز بی ارادگی در برخورد این زالو صفتان را در بر دارد

    • طاهررحمتی

      تبلیغ واسه یه سریال مضحک بی ارزش ...

    • کارمند

      اتفاقا این سریالها فقط به قصد عادی سازی این کثافت کاریها ساخته میشود وحتی اگر با این نیت هم ساخته نشود دقیقا باعث عادی شدن فساد در چشم مردم میشود چون معمولا پرونده ی این فسادها تحت تاثیر روابط به سرانجام نمیرسد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج