۱۰۲۳۳۱۴
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

رمضانی: دیاباته به بازی با شهرخودرو می‌رسد

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: در خصوص بازگشت داریوش شجاعیان به فیفا نامه زده‌ایم و منتظر پاسخ فدراسیون جهانی فوتبال هستیم.

خبرگزاری میزان: سعید رمضانی در گفت‌وگویی در ارتباط با شرایط فعلی تیم فوتبال استقلال، اظهار داشت: شرایط خیلی خوب است و تا دقایق دیگر هم آخرین تمرین در تهران پیش از بازی با شهرخودرو، برگزار می‌شود؛ تمام بازیکنان در وضعیت خوبی قرار دارند.

وی در ادامه در خصوص مصدومان استقلال، تصریح کرد: تنها مصدوم ما علی دشتی است که در حال حاضر به تنهایی تمرینات را دنبال می‌کند. وضعیت مصدومیت او فعلاً مشخص نیست و به تمرینات گروهی اضافه نشده است. زمان اضافه شدن او به صلاحدید کادر پزشکی و کادر فنی بستگی دارد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال پیرامون شرایط شیخ دیاباته مهاجم این تیم، افزود: دیاباته کمی مصدوم است و از ناحیه زانو احساس ناراحتی می‌کند. در حال حاضر مصدومیت او جدی نیست و به احتمال زیاد مشکلی برای همراهی استقلال مقابل شهرخودرو ندارد.

رمضانی در پایان در مورد آخرین وضعیت داریوش شجاعیان، هافبک استقلال که بعد از مصدومیت در نیم‌فصل اول و خروج از لیست تیم، هنوز نتوانسته مجوز بازی در فصل جاری را بگیرد، خاطرنشان کرد: ما به فیفا در خصوص شرایط شجاعیان نامه زده‌ایم و منتظر پاسخ فدراسیون جهانی فوتبال هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عاشق استقلال

      خاک عالم تو سر فدراسیون فوتبال ما که دارن پول مفت میخورن مگه این بازیکن چکارتون کرد که می‌خواین نابودش کنین اگه بازیکن پرسپولیس بود خودتون رو به آب و آتش میزدید تا بازی کنه بابا دست از این کاراتون بردارید خدا هم بالا سرتون هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج