جاباما
۱۰۲۳۳۲۰
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

استقلال: شاید مشکل شجاعیان از طریق کمیته اخلاق حل شود

مدیر بین‌الملل باشگاه استقلال گفت: هنوز با فیفا به طور مستقیم مذاکره نکردیم و منتظریم ببینیم از طریق کمیته اخلاق می‌توانیم در مورد بازگشت شجاعیان به نتیجه برسیم یا نه.

خبرگزاری فارس: کاظم قیم در مورد وضعیت داریوش شجاعیان اظهار داشت:‌ من نامه فیفا که به فدراسیون فوتبال ارسال شده بود را خواندم. در آن نامه پاسخ فیفا کاملاً دقیق نیست.

وی افزود: فیفا به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اعلام کرده می‌توانند یک پنجره نقل و انتقالات داخلی ایجاد کنند تا به باشگاه‌‌ها و بازیکنانی که این مشکل را دارند کمک کنند. ما هنوز با فیفا به طور مستقیم مذاکره نکردیم و منتظریم ببینیم از طریق کمیته اخلاق می‌توانیم به نتیجه برسیم یا نه.

مدیر بین‌الملل استقلال تأکید کرد: ‌فیفا شرایط ویروس کرونا را فورس ماژور اعلام کرده و خیلی از باشگاه‌ها در چنین شرایطی با مسائلی درگیر بودند که بدون ویروس کرونا دچار آن نمی‌شدند. اگر فیفا مورد شجاعیان را به صورت فورس ماژور بپذیرید می‌توانیم از این بازیکن در فهرست استقلال استفاده کنیم.

قیم در مورد شکایت دستیار شفر از استقلال در گفت‌وگو با بخش خبری شبکه ۳ عنوان کرد: این مربی درخواست غرامت ۱۷۰ هزار دلاری از باشگاه استقلال داشت اما با دفاعیاتی که باشگاه استقلال انجام داد این مبلغ به یک چهارم کاهش پیدا کرد و فیفا رأی به پرداخت ۳۷ هزار دلار به این مربی داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • kordook

      مدیر عامل کار بلدتون مگه نگفت به فیفا شکایت کرده وایسید تا جوابش بیاد مثل cas قهوه ای شید دیگه،یا میخواین بازم با فشار و لابی و بابا مسعود و کمیته ها قانون فیفا را نقص کنید،اگه اینجوریه که هر تیمی تو هر جا ضعف داره یا مصدوم داده بره بازیکن جدید بگیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج