۱۰۲۳۴۳۷
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

علیپور: دوست دارم دوباره آقای گل شوم

علی علیپور در دیدار مقابل نساجی مازندران یک گل مهم دیگر به ثمر رساند و یک امتیاز دیگر برای تیمش کسب کرد.

روزنامه جام جم: علی علیپور در دیدار مقابل نساجی مازندران یک گل مهم دیگر به ثمر رساند و یک امتیاز دیگر برای تیمش کسب کرد. او تا امروز ۵۴‌گل در لیگ‌برتر برای سرخ‌ها ثبت کرده و هنوز ۲۷۰‌دقیقه دیگر برای عبور از سایر گلزنان لیگ و رسیدن به عنوان آقای گلی، زمان در اختیار دارد. علیپور توسط حمید درخشان به پرسپولیس آمد اما در زمان حضور برانکو ایوانکوویچ، گابریل کالدروشن و حالا یحیی گل‌محمدی، مهره فیکس تیم به حساب می‌آید. با این بازیکن برای دقایقی گپ زدیم که می‌خوانید:

خوب، اما بدشانس بودیم

در این بازی می‌توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم، اما متاسفانه بدشانس بودیم و توپ‌های‌مان گل نشد؛ وگرنه مقابل نساجی هم سه امتیاز دیگر می‌گرفتیم. خیلی خوب، اما بسیار بدشانس بودیم. البته نساجی هم کارمان را سخت کرد چون در همه پست‌ها قدرتمندانه بازی می‌کردند. در کل بازی روی چمن مصنوعی کاملا با چمن طبیعی متفاوت است. ما به بازی روی این زمین عادت نداشتیم به همین خاطر در نیمه اول، شرایط چندان که می‌خواستیم، خوب پیش نرفت اما در نیمه دوم بهتر شدیم. جدا از آن، وضعیت چمن ورزشگاه شهید وطنی بسیار بد است. باید خدا را شکر کنیم که در این بازی، کسی مصدوم نشد وگرنه اتفاقات تلخی رخ می‌داد.

برای آقای گلی انگیزه دارم

با این گل، تعداد گل‌های من در این فصل به عدد‌۱۰ رسید. حقیقتش را بخواهید برای آقای گلی خیلی انگیزه دارم. در تمام بازی‌ها، ابتدا تلاش می‌کنم کاملا در خدمت تیم باشم و هر‌گاه فرصتی به دست آوردم، از آن استفاده خواهم کرد. خدا را شکر تیم‌مان قهرمان شده و حالا انگیزه‌های من برای رسیدن به آقای گلی چند برابر بیشتر از گذشته است. امیدوارم بتوانم در کنار کمک به تیم برای کسب امتیازات بیشتر، خودم هم آن قدر گل بزنم که آقای گل شوم.

69 گل زدم نه 54 گل

تا به حال ۵۴‌گل برای پرسپولیس در لیگ‌برتر زدم اما اگر بخواهم در مجموع حساب کنم ۶۹‌گل در تورنمنت‌های مختلف به ثمر رساندم و تعداد زیادی پاس گل دادم یا پنالتی گرفتم. فکر می‌کنم مجموعا نزدیک ۱۱۰‌گل، پاس‌گل و پنالتی برای پرسپولیس به دست آوردم. به هر حال بازی در تیم بزرگی مثل پرسپولیس همین است و همواره انتظارها از شما بالاست. به همین‌خاطر همیشه باید با بالاترین انگیزه و انرژی به میدان برویم.

برای رکوردشکنی آماده‌ایم

ما کاملا برای این رکوردشکنی آماده‌ایم. در این سال‌ها هم می‌دانید که رکوردها و طلسم‌های زیادی را شکستیم و این هم یکی از انگیز‌ه‌های مهم ما برای ادامه دادن لیگ است. در همه بازی‌ها با قدرت زیادی به میدان می‌رویم و طبق خواسته کادرفنی، کارها را پیش می‌بریم. امیدوارم در این مسیر، کسی مصدوم نشود.

اول جام‌حذفی و بعد لیگ قهرمانان

هنوز جام‌حذفی باقی مانده و می‌توانیم با دو بازی قدرتمندانه، قهرمانی دیگری را به هواداران خود تقدیم کنیم. همچنین ۴بازی از لیگ قهرمانان برای پرسپولیس پیش روست که با کسب پیروزی در آن، می‌توانیم شانس صعود به مرحله بعد را زنده کنیم. این موضوع برای همه ما اهمیت بالایی دارد که مثل لیگ‌برتر، در جام‌حذفی و لیگ قهرمانان هم عملکرد درخشانی داشته باشیم.

جای هواداران خالی است

خیلی برای این جشن هیجان داریم و امیدوارم جام را در شرایطی بالای سر ببریم که قبل از آن، سه امتیاز دیگر به داشته‌های‌مان اضافه کرده باشیم. قطعا برنامه خوبی برای این مراسم طراحی شده اما جای تماشاگران و هواداران در ورزشگاه خالی خواهد بود.

شک ندارم که تک‌تک هواداران از پای تلویزیون این جشن را می‌بینند و لذت می‌برند. این قهرمانی متعلق به طرفداران تیم است که در تمام این مدت دست از حمایت ما برنداشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تواصلا شادی بعدازگل بلد نیسنی میخوای اقای گل بشی

      پاسخ ها

      • ص

        خخخخخخخ دقیقا..میبینمش یاد ارواح میفتم

    • باورصاد

      مگر درخواب ببینی

    • حقیقت تلخه

      پس مطمئن باش آقای گل شدی باز، چون بابا مسعود مصاحبه ات را می خواند

    • تماشاگر

      من به علی علی پور قراخیلی قایم شهری یک پیشنهاد دارم. لطفا به او برسانید. بعد از زدن گل به همراه سه یا چهار یار دیگر، روبروی سرمربی تیم مثل شوالیه ها زانو بزنید و دستتان را روی قلب بگذارید و ادای احترام کنید. اگر تماشاگران آمدند، روبروی تماشاگران. امتحانش بد نیست.

    • فاطی تاجی.

      شتر بیند در خواب پنبه دانه .................

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج