۱۰۲۳۴۳۹
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

علی‌اکبری: هیچکس جلودارم نخواهد بود

این امیر علی‌اکبری است؛ مبارز ایرانی در قفس.

روزنامه جام جم: این امیر علی‌اکبری است؛ مبارز ایرانی در قفس. مشت‌زنی که حالا عضوی از One Championship است و می‌گوید: «بهترین هستم.» سال‌هاست علی‌اکبری در این رشته مشت می‌زند و همه‌چیز برای او از یک محرومیت شروع شد. محرومیت از کشتی‌گرفتن. گفتند دوپینگش درآمده و دیگر نمی‌تواند کشتی بگیرد. به همین دلیل هم بود که مشورتی گرفت و وارد دنیای مبارزه شد. به قول رفقایش: «او از اول هم اشتباهی کشتی‌گیر شده بود.» امیر علی‌اکبری حالا نوک قله ایستاده است. با دنیایی متفاوت. با رشته‌ای متفاوت و تجربه‌ای که حالا می‌تواند آن را در اختیار سایر ایرانی‌ها قرار بدهد. در دنیای MMA یک امیر علی‌اکبری است و یک سربند یا حیدرکرارمعروفش. او حالا می‌خواهد در بالاترین سطح این رشته مبارزه کند و رقیبان سرسخت خودش را به گوشه قفس ببرد.

پیوستن به One Championship و شروع یک راه جدید

امیر علی‌اکبری حالا راه جدیدی را آغاز کرده است. یعنی حضور در سازمان آسیایی One Championship. او پله پله پیش رفته است و بستن این قرارداد باعث شده تا یک بار دیگر نگاه همه جهان به سمت او باشد. علی‌اکبری می‌داند که دارد چه کار می‌کند و همیشه از یک چیز مطمئن بوده: «می‌روم، می‌جنگم و برنده بیرون می‌آیم.» علی‌اکبری در این رشته تا به حال رکورد 10پیروزی و یک شکست، که یک رکورد فوق‌العاده است را برای خودش ثبت کرده است.

رجزخوانی غول ایران

امیر علی‌اکبری درباره قراردادی که امضا کرده می‌گوید: «بعد از قراردادم از ESPN درخواست کردند تا با آنها حرف بزنم. متنی را در اختیارشان قرار دادم و آنها هم منتشر کردند. به آنها گفتم من شیخ آهنین ایران هستم و افتخار کشورم محسوب می‌شوم. آمریکا یک بچه به نام شیخ آهنین داشت ولی او تقلبی است و کشتی‌گیر تقلبی بود. خوشحالم که با سازمان ONE Championship قرارداد امضا کردم و می‌خواهم کل سنگین‌وزن‌های این سازمان را زیر و رو کنم.

خشن‌ترین مصاحبه امیر

ابتدا با برندان ویرا قهرمان فعلی سنگین‌وزن این سازمان مبارزه خواهم داشت. وقتی کار او را تمام کردم دیگر کسی او را نخواهد شناخت چون ظاهر صورتش را دگرگون خواهم کرد. «من عقیده دارم که در حال‌حاضر بهترین سنگین‌وزن جهان محسوب می‌شوم و هیچ چیز جلودارم نیست. به اینجا آمدم و تمام ارتش پارسی را کنار خود می‌بینم. هیچ‌کس در امنیت نخواهد بود.»

کری خوانی به این سبک در مسابقات MMA مرسوم است و حتی ورزشکاران در زمان وزن‌کشی هم برای هم کری می‌خوانند و به صورت نمایشی ممکن است تماس فیزیکی هم با هم داشته باشند.

علی‌اکبری سال گذشته به بزرگترین سازمان این رشته یعنی UFC پیوست ولی به دلیل دوپینگ مادام‌العمر او و البته تحریم‌های آمریکا علیه ایران نتوانست در این سازمان رقابت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حق نگهدارت پهلوان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایشالاه که موفق باشی داداش خیلی ناراحت شدم ازکشتی رفتی

      • بدون نام

        ایشالاه که موفق باشی داداش خیلی ناراحت شدم ازکشتی رفتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج