جاباما
۱۰۲۳۵۶۸
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

بادامکی: برای کسب سهمیه ناامید نیستیم

مربی تیم شهرخودرو گفت: انتظار مردم مشهد از کسب سهمیه آسیایی افزایش یافته، اما باید شرایط سایر تیم‌های مدعی را سنجید.

ایسنا: حسین بادامکی در خصوص دیدار آتی تیم شهرخودرو خراسان مقابل استقلال، اظهار کرد: با توجه به جایگاه دو تیم در جدول، بازی حساسی در پیش داریم و هر دو تیم نیاز مبرمی به سه امتیاز این دیدار دارند. خداراشکر شرایط خوبی داریم و مصدومان‌ آماده بازی هستند. بازیکنان نیز انگیزه بالایی برای پیروزی در این دیدار دارند.

مربی شهرخودرو در خصوص شرایط مرادمند گفت: مرادمند به بازی می‌رسد و مشکلی ندارد. او مقابل صنعت نفت هنوز به آمادگی کامل نرسیده‌بود و ترجیح دادیم از او استفاده نکنیم. در خصوص حسن جعفری اما هنوز شرایط مشخص نیست.

وی در خصوص شرایط استقلال و آنالیز خط حمله این تیم خاطرنشان کرد: استقلال مهره‌های خیلی خوبی دارد و برای کسب سهیمه می‌جنگند. برد هفته گذشته این تیم مقابل سپاهان، روحیه خوبی به حریف تزریق کرده‌است. روی نقاط ضعف و قوت‌ استقلال به خوبی کار کرده‌ایم. با تمرکز بالا بازی خوبی به نمایش خواهیم گذاشت و استقلال قطعا بازی سختی مقابل ما خواهدداشت.

مربی شهرخودرو یادآور شد: با توجه به آسیایی شدن شهرخودرو در فصل گذشته، انتظارات مردم مشهد برای کسب سهمیه در این فصل افزایش یافته است، اما باید توجه داشته باشیم که سایر تیم‌ها نیز بیکار ننشسته‌اند و در یک سال اخیر روی مسائل مختلف کار کرده‌اند. باید شرایط تمام تیم‌ها را سنجید، اما فراموش نکنید که تیم خصوصی شهرخودرو توانسته باز هم در این جدال در کورس باقی بماند. تمام تلاش‌مان را برای کسب سهیمه انجام خواهیم داد، هرچند کار سختی خواهیم‌داشت.

بادامکی عنوان کرد: از کسب سهمیه آسیایی ناامید نیستیم و با دو رقیب اصلی‌مان برای کسب سهمیه، بازی مستقیم داریم. با توجه به شرایط جدول لیگ، باید هر سه بازی آتی را ببریم. با توجه به اختلاف چهار امتیازی با استقلال، اگر در این رقابت پیروز نشویم، شرایطمان سخت‌تر خواهدشد. امیدوارم نخستین برد سهراب بختیاری‌زاده مقابل استقلال رقم بخورد تا بتوانیم با روحیه‌ای بهتر، در دو بازی آتی حداکثر امتیازات را جمع کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کردایرانی.

      اقاحسین گل.فقط مراقب باشیدمثل دوبازی گذشته ی کیسه که مقابل نساجی حتمامیباخت اگه داورابراشون پنالتی ناحق نمیگرفتن ومقابل سپاهان هم که همه دیدن داورنامردعوض جریمه کردن اون دکل کیسه هایک پنالتی کثیف براشون گرفت که بازی روبرگردوندوگرنه کیسه الان باید42 امتیازداشت والبته جلوی شهرخودروایشالاکیسه بازنده س بردمتعلق به شماس. فقط اجازه ندیدداوربازم یاراصلی ودوازدهم کیسه باشه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جوش نیار سکته میزنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج