۱۰۲۳۵۹۴
۱۴۱ نظر
۵۰۱۰
۱۴۱ نظر
۵۰۱۰
پ

مدرک رئیس سازمان هواپیمایی کشور جعلی است

روزنامه حامی دولت در گزارشی به چرایی زمزمه‌های تغییر رئیس سازمان هواپیمایی کشوری پرداخته و مدعی شده مدرک وی جعلی بوده و در پرونده فلایت چک علیه رئیس کنونی حکم صادر شده است.

خبرگزاری دانشجو: روزنامه حامی دولت در گزارشی به چرایی زمزمه‌های تغییر رئیس سازمان هواپیمایی کشوری پرداخته و مدعی شده مدرک وی جعلی بوده و در پرونده فلایت چک علیه رئیس کنونی حکم صادر شده است.

مدرک رئیس سازمان هواپیمایی کشور جعلی است

روزنامه شرق در مطلبی با استناد به سخنان یک منبع مطلع در قوه قضاییه مدعی شد مدرک تحصیلی رئیس سازمان هواپیمایی کشوری جعلی است. در این گزارش همچنین به موضوع خرید فلایت چک کینگ ایر اشاره شده که چند برابر قیمت واقعی خود خریداری شده بود.

در بخشی از گزارش روزنامه امروز شرق آمده است؛ «زمزمه‌های جابجایی رئیس سازمان هواپیمایی کشوری این روز‌ها صنعت هوایی کشور را تحت تأثیر قرار داده است. گفته می‌شود علی عابدزاده پس از چهار سال ریاست در این سازمان، صندلی خود را به تورج دهقانی‌زنگنه، مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) خواهد سپرد. منابع آگاه خبر می‌دهند که احکام برای ابلاغ ازسوی هیئت‌وزیران، ارسال شده است. اما چرا اکنون این جابه‌جایی تا این اندازه پررنگ شده است؟ این جابه‌جایی در شرایطی‌که زمان چندان طولانی‌ای تا پایان دولت باقی نمانده است، چرا رخ می‌دهد؟

پاسخ این سؤال به سخنان اخیر سخنگوی قوه قضائیه باز‌می‌گردد. غلامحسین اسماعیلی از صدور حکم قطعی برای یکی از متهمان پرونده خرید هواپیمای فلایت‌چک خبر داده بود. غلامحسین اسماعیلی به مهر گفته بود: «برای یکی از این مواد رأی صادر شده و رأی صادره هم قطعی است». او درباره آخرین وضعیت پرونده هم گفته بود: «این پرونده و حکم صادره در مرحله اجرای حکم است»، اما او اعلام نکرده بود این فرد کیست؟

یک منبع مطلع در قوه قضائیه در گفتگو با «شرق» خبر می‌دهد: «حکم قطعی که از سوی سخنگوی قوه قضائیه اعلام شد، مربوط به علی عابدزاده، رئیس کنونی سازمان هواپیمایی کشوری وقت است. بخش‌های نظارتی دریافته‌اند که مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد این مقام مسئول که از فیلیپین اخذ شده، جعلی است».

عجیب آنکه پیش‌تر، شک‌و‌شبهه‌هایی درباره ریز نمرات (نه مدرک) دیپلم این مقام مسئول در سال ۱۳۵۳ مطرح شده بود و سازمان بازرسی کل کشور به آن ورود کرده بود. جالب‌تر آنکه پیش‌تر این سازمان بر جعلی‌بودن مدرک یکی از کارشناسان رسمی دادگستری در پرونده سقوط هواپیمای تهران- یاسوج، تأکید داشت و آن را نشانه‌ای از بی‌اعتباری نظرات کارشناسی در این پرونده عنوان می‌کرد.

در پیگیری این موضوع که در گفتگو با مقامات آگاه به دست آمد، چند نکته جدی مطرح است. براساس قرائن و شواهد موجود در پرونده‌های پرسنلی این معاون وزیر، در ۴۰ سال اخیر (از سال ۵۹ تا ۹۹) منحصرا یک گواهی تحت عنوان ارزش‌نامه تحصیلات خارجی که «فاقد ریز نمرات تحصیلی» نیز هست، در رشته «مهندسی مدیریت» مربوط به یکی از دانشگاه‌های کشور فیلیپین وجود دارد که در تاریخ ۱۲/۸/۱۳۵۹ مورد ارزشیابی قرار گرفته است.

براساس اظهاراتی که از سوی علی عابدزاده در مراجع رسمی موجود است، او اعلام کرده در سال‌های ۵۶ تا ۵۷ اقدام به اخذ مدرک مهندسی هواپیما در مقطع کارشناسی کرده است. حال چند سؤال مطرح می‌شود؛ عابدزاده چگونه توانسته در طول دو سال‏‏، در دانشگاهی در فیلیپین، مدرک کارشناسی خود را دریافت کند؟ از آنجا که مقام‌های مسئول باید مدارک خود را کامل ارائه دهند، علت اینکه اصل مدرک و ریز نمرات تحصیلی مربوط به مقطع کارشناسی به مرجع مربوطه جهت ارزشیابی مدارک خارج از کشور تودیع نشده، چه بوده است؟

همچنین گفته می‌شود مدرک کارشناسی‌ارشد او در سال‌های ۵۸ تا ۵۹ در رشته «مدیریت مهندسی» اخذ شده است. تاریخ اخذ این دانشنامه، مورخ ۲۳ مِی ۱۹۸۰ مقارن با ۲/۳/۱۳۵۹ است. منابع آگاه خبر می‌دهند او از یک‌سو مدت‌زمان تحصیل در مقطع فوق‌لیسانس حد فاصل سال‌های ۵۸ تا ۵۹ قید شده و همچنین از سوی دیگر زمان صدور دانشنامه خارجی، به تاریخ دوم خرداد ۱۳۵۹ بوده است. حال پرسش این است که چگونه این مدرک در بازه زمانی یک‌ساله اخذ شده؟ با این اوصاف، می‌توان گفت او توانسته در طول سه سال، مدرک لیسانس و فوق‌لیسانس خود را باهم دریافت کند.

در بخش دیگری از گزارش روزنامه شرق به موضوع بازنشستگی رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اشاره شده است؛ «نکته دیگری که درباره مدیریت این مقام مسئول و نه مدرک او مطرح است، مربوط به سنوات خدمتی و قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان است. علی عابدزاده، در قالب مدیرعامل هواپیمایی آسمان، در تاریخ ۳۰/۲/۱۳۸۸ صراحتا اعلام کرده که سابقه پرداخت بیمه بیش از ۳۰ سال را دارد. همچنین این نامه نسبت به بازخریدکردن ۱۰ سال از سنوات خدمتی خود برابر با اقرارنامه محضری مورخ ۳۰/۳/۱۳۸۸، اقدام کرده و درخواست او نیز اجابت شده است، اما نکته جالب آنکه در سال‌های بعد و تا امروز، اساسا سوابق و سنوات مندرج در احکام کارگزینی نام‌برده (بدون احتساب سنوات خدمت نظام وظیفه) با اقرارنامه محضری او انطباق ندارد؛ زیرا براساس مدارکی که در اختیار «شرق» قرار گرفته، این مقام مسئول پس از بازخرید از حقوق و مزایای دو ایرلاین بهره برده است.

برای عابدزاده در سال‌های ۹۵ تا ۹۷، درست زمانی که در سمت ریاست سازمان هواپیمایی کشوری حضور داشت، در یکی از شرکت‌های خصوصی، هر ماه به‌صورت تمام‌وقت بیمه و سنوات پرداخت می‌شد. سؤال این است؛ باتوجه به نقش حاکمیتی و نظارتی سازمان هواپیمایی کشوری در صنعت هوانوردی و همچنین از حیث تضاد منافع، دریافت حقوق از یک شرکت خصوصی، عملی قانونی است؟ جالب‌تر آنکه این اتفاق سابقه دارد و او در سال‌های ۹۱ تا ۹۴ با وجود اینکه در هواپیمایی آسمان حضور نداشته، اما برای او حق بیمه و سنوات پرداخت شده است.

یک منبع آگاه دیگر درباره جزئیات این پرونده به «شرق» خبر می‌دهد: «یک پرونده مربوط به خرید هواپیمای فالکون ۲۰۰۰ است که علی عابدزاده، مدیرعامل وقت شرکت هواپیمایی آسمان، در خلال سال‌های ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۰، ۲۵ میلیون دلار (با دلار ۷۰۰ تومانی) وجوهات دولتی از سازمان هواپیمایی دریافت کرده تا اقدام به خرید یک هواپیمای فلایت‌چک کند، اما به‌جای آن، یک هواپیمای فالکون ۲۰۰۰ آن‌هم بدون پنل فلایت‌چک خریداری می‌کنند که اکنون نیز کارایی‌ای برای وارسی ندارد».

او می‌افزاید: «در پرونده دیگری که برای فلایت‌چک‌ها از سوی سازمان بازرسی کل کشور تهیه شده، علی عابدزاده یک هواپیمای کینگ‌ایر ۲۰۰۰ با پنل فلایت‌چک را به سه‌برابر قیمت خریداری کرده است، درحالی‌که در روند بررسی این موضوع روشن شد که این هواپیما تنها ۲.۵ میلیون دلار می‌ارزیده، اما ۱۱ میلیون دلار فاکتور شده است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یک ایرانی ( کاربر قدیمی )

      جاااالبهههههه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شک نکن اکثر مدارک مسعولان جعلی یا بدون ارزشه..

      • بدون نام

        عوضش امنیت داریم

      • بدون نام

        همونیه که گزارش غلط هواپیمای اکراینی میداد

      • بدون نام

        ریش هاشو زده چند ماه قبل بلبل زبونی میکرد

      • بدون نام

        جای تعجب نیست اینها اگر لیاقت و سواد داشتند که به مقام مدیریت نمی رسیدند !!

      • بدون نام

        همون موقع که گفت اصلا امکان نداره موشک به هواپیما اکراین خورده باشه و سقوط فنی بوده. باید برکنار میشد.. باید اخراج میشد. بایدحتی حق وارد شدن به سازمان هواپیمایی نداشت.

      • بدون نام

        میخوان داستان اکراین رو بندازن گردنش تابلوس زمینه تخریبش رو با هماهنگی خودش انجام میدن

      • بدون نام

        در یک برهه از زمان ارایه مدرک تحصیلی جعلی مسئولین ، نه یک کار فردی ، بلکه کارسیستماتیکی بود که برای ان ارزش قائل بودن .

      • انسانم آرزوست

        الان بخندیم یا گریه کنیم یا مثل ملا نصرالدین رفتار کنیم !

      • بدون نام

        کدام مسؤل مدرک واقعی داره که این داشته باشه.

      • بدون نام

        بزرگوار به کم هم قانع نبوه. دو و نیم رو یازده فاکتور گرفته. کلکسیونی از خلافه

      • ماه خورشید رسید@

        داداش مدرک میخواهی چه کار تمام مسعولان وزرا و نمایندگان و دولتی ها همه سیاهی لشکر هستن

      • بدون نام

        مملکت داغونه از دست رفته

      • ماه خورشید رسید@

        اصلا مهم نیست بنده خدا را بیکار نکنید

    • لاکی لوچیانو

      توو این مملکت جایی نیست که فساد رخنه نکرده باشه ، سانسور چی سانسور نکن

      پاسخ ها

      • روزگار تنهایی

        لاکی هزار تا لایک داری متاسفانه سیستم فاسد شده

      • بی نام

        از سال های قبل می دونستند منتها گذاشتند یک روزی که اشتباهی بزرگ را گردنش بیندازند و حسابی زمین بخورد به هر حال قضیه هواپیمای اوکراینی یک قربانی خوب میخواد

      • بدون نام

        صدر تا ذيل ، جعل و ريا و خيانت و دزدي و دروغ و وطنفروشي !؟

      • بدون نام

        نه پس ما فکر میکردیم ایشون مثل دانشجوهای شهرستانی با هزارزحمت کنکور قبول شده اومده تهران بعدم مینشسته سرکلاس ها درس میخونده!!!!

    • بدون نام

      مال کدومشون معتبره؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دکتر قالیباف
        دکتر رضایی
        دکتر روحانی
        ماشالا چیزی که زیاد داریم دکتر

      • محمدی

        ما که کلی هزینه کردیم تا مدرک گرفتیم، اما متاسفانه اعمال نمیکنند ولی بعضیا با مدرک جعلی پستهای بالا رو گرفتند. حقوق با مدرک جعلی، از حرام، حرامتره

      • بدون نام

        همه بیسواد ولی عنوان دار

      • بدون نام

        کی پشتش بوده و حالا میخان باهاش چکار کنن چهل سال مردم را گول ده الانم خوش وخرم به ریش همه می‌خندن واین آقا هم فلنگو میبنده وتشریف میبره پیش مابقی دزده چی فکر کردین

      • بدون نام

        اونهایی که مدرک واقعی هم دارن , درس نخوندن ، کیلویی و با پارتی نمره گرفتن

      • بدون نام

        گر حاکم شود کی مست گیرند در شهر هر آنکه هست گیرند

    • بدون نام

      هر دم از این باغ ؟؟؟؟؟،،

    • بدون نام

      کشور متقلب ها ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این بیچاره هم مهره ی سوخته شده لوش دادن وگرنه تو این سیستم انگشت شمار ادم تحصیلکرده پیدا میشه.

    • بدون نام

      ایران تنها کشور غنی از سرمایه و معادن طبیعی است که بهترین شغلی که در ان به خوبی تعلیم داده میشود پرورش اختلاس گر ،دزد ،و کسانی که با مدرک جعلی پست گرفته و یا اینکه سمت های مهم متعلق به پیران است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایران کشور نق نقوهای تنبل

      • بدون نام

        دمت گرم

    • بدون نام

      همه فاسدن. شک نکنید فساد خیلی بیشتر و بالاتر از این حرفاست

      پاسخ ها

      • انشیتن

        مدرک تو ایران کیلوییه پول بده مدرک میاد دم در

    • بدون نام

      اگر مدرک درست حسابی داشتن و چیزی حالیشون بود که وضعمون این نبود

    • بدون نام

      اصلا توی دولت خیلی ها هستند که مدرک جعلی زیادی دارند یارو سیکل نداره بهش میگن دکتر رئیس جمهور فکر کنم پنجم دبستان رو داره خدا به بخیر کند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        راست میگه، روحانی دکترای حقوق از،انگلیس داره ولی دو کلمه انگلیسی نمیتونه حرف بزنه ،
        دیگه تو خودت تا تهش،رو بخون

      • بدون نام

        مثل رایفی پور که بیسواد شده استاد دکتر..

    • بدون نام

      جان ن ن ن !!!!!!!!!!!؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • فرخ انتظار

        اگر مدرک داشتن باعث تعجب بود

      • بدون نام

        تعجب نداره اگه درس خونده و متخصص بودن که کشور و به این روز نمی انداختن

    • بدون نام

      من نمی دونم هوش اینها چقدره که نمی تونن یه مدرک دکترا از دانشگاه آزاد در یک رشته من درآوردی مخصوص این دانشگاه بگیرند ، آخه در این حد استعداد چطور مدیر شدی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برای کسانی که این پست هارو به این ها می دن اصلا مدرک مهم نیست فقط یکی باشه که از خودشون باشه تو مشتشون باشه اتفاقا هرچی دروغگوتر بهتر مگه ندیدین چه قشنگ تو تلویزیون می گفت امکان نداره در اون ارتفاع موشک به هواپیمای اکراینی خورده باشه

    • mehran

      مبارکه...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نحوست از سر تا پاي همشون ميباره ........

    • توحید

      عجب بخور بخوریه این مملکت

    • بدون نام

      وقتی قراره یک کشور به قهقرا بره و به خاک سیاه بشینه ، باید چنین افرادی بالاترین و حساس ترین موقعیت های شغلی را با رانت و نفوذ ، اشغال کنند و افراد نخبه و تحصیلکرده واقعی ، به شغل شریف مسافرکشی و دلالی و .... رو بیاورند . از این دست در کشور ما بسیار است .

      پاسخ ها

      • روزگار تنهایی

        برای نابود کردن یه کشور.... کار کوچکی به آدمای بزرگ‌ بسپار ...وکار بزرگ به آدمای کوچک

    • آرمان عظیمی

      اگر صداقتی در کار باشه که در ایران محاله، اکثر مدیران یا مدرک جعلی دکترا دارند یا از دانشگاه های دوست و آشنا، مدرک دریافت کرده اند. یارو بلد نیست آمار چیه بعد دکترای ریاضی داره!!!

      پاسخ ها

      • هومن

        استاد كسی كه دكتری ریاضی داره ممكنه فقط دوتا كتاب آمار در دوره كارشناسی خونده باشه، ریاضی با آمار كلی فرق داره تازه ریاضی گرایش های متفاوت داره مثلا نباید از كسی كه دكتری ریاضی جبر داره انتظار داشته باشی محاسبات عددی خوبی انجام بده چون كارش و تخصصش تحلیله، پس یادت بمونه دكتری آمار میتونه در مورد آمار صحبت كنه

      • آرمان عظیمی

        مخاطب 15:39 این یک مثال بود.

    • چنگیز

      دزدحقه بازدرپرونده سقوط هم همه را
      سرکارگذاشت دوروغ گویی جزذات بر

      خی شده.

    • بدون نام

      واقعاً اینا به فکر آخرت نیستن که این همه دروغ خلاف می کنندو سرهمه را کلاه می زارن یا شاید ما راه اشتباه می ریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اخرت مال فقیر فقراس اخرت کجا بود

      • بدون نام

        اینا هیچکدوم به آخرت ایمان ندارن . وگرنه پول مدرک تقلبی مثله دزدی حرامه . ولی میخورن و خیالشون هم نیست

    • بدون نام

      تازه فهمیدی! اونی که باید مدیر بشه درس خونده و شده راننده تاکسی! اما اونی که باید یه کاره دیگه ای کنه! با پارتی بازی شده مدیر

    • بدون نام

      باید مدارک تمام مسیولین بررسی بشود.خیلی ها سیکل هم ندارند که الان بهشون دکتر هم میگن

    • فرت غلیظ

      گر حکم شود که مست گیرند در شهر هرآنکه هست گیرند

    • بدون نام

      خدا به دادمان برسد از دست شما حیله گران

    • نورس

      هر دم از این باغ بری میرسد
      تازه تر از تازه تری میرسد....
      علی برکت الله....

    • سیبو

      از همون اول معلوم بود این اکابر درس خونده خخ

    • بدون نام

      دزد بازار

    • بدون نام

      قيافه اين آقا به حاجي بازاري بيشتر ميخوره تا به رييس هواپيمايي كشور

    • بدون نام

      از این دزدی ها این قدر عصبانی نیستم ، از این عصبانی میشم چطور این کسان با دروغ و دقل بازی مهر در پیشانی به درگاه خداوند نماز می خوانند و قیافه حق به جانب هم میگیرند .خدایا تا کی تا کجا باید تحمل کنیم و از این همه دزدی ها راحت بیشیم.

    • سلطان

      هر دم ازین باغ بری میرسد تازه تر از تازه تری میرسد

    • محمد علی

      یک قطره از یک دریا

    • سلطان

      واسه کارمند بانک شدن از صد جا استعلام میگیرن از هفت خوان باید بگذری چه جوری میشه اینا میشن رییسسسسسسسس؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همین و بگو برای یه کارمندی معمولی از مردم کلی مدرک می خوان و حراست و بازرسی باید بررطی بشه بعد این پست های مهم معلومه از قبل هماهنگ بودن و استعلام نشده

    • بدون نام

      مدارک روحانی چیه

    • بدون نام

      آقا چه بخور بخوریه؟به کجاداریم میریم.فساد همه جاراگرفته.

    • حسن حسنی

      مدرک بذرپاش چی؟!

    • علیرضا

      این همونیه که با کمال وقاحت برخورد موشک به هواپیمای اوکراینی رو رد میکرد.....

    • بدون نام

      تمام اموال خودش وخاناده اش وتمام حقوق ومالی که در دوران به دست اورده ازش بگیرید وبه بیت المال بر گردانید وشدیدا مجازات شود

    • الی

      حالا اینا رو کار ندارن اما اگه یه کارگردانی توی یه فیلمی اشاره کرد به این موضوع ممنوع کار میشه

    • بدون نام

      این شخص خیانت وکلاه برداری ازملت وسوئاستفاده کرده, باید آقای رئیسی ایشان را محاکمه کند در رابطه باایشان هم حتما افراددیگری هستند که مجرمند.

    • بدون نام

      مسئولین. ....آخرت کیلویی چنده...ها؟

    • بدون نام

      ملت ایران حقشونه

    • بدون نام

      کجاشو دیدین هاهاهاهاها

    • بينام

      حالا مجازات ايشون چيه ؟ بازنشسته ميشه ؟

      پاسخ ها

      • من

        کانادا

    • بدون نام

      همه مسئولین بی سوادن

      پاسخ ها

      • من

        برا خوردن اخه سواد لازمه؟؟؟؟؟

    • اصل جنس

      اقای برترینها ترا خدا منو نیگاه کن ببین جعلی نباشم ‌.

    • بدون نام

      دانشگاهای وابسته به نهادها چقدر دکتر داده بیرون ی امار بگیرن بد نیست چقدر بیسواد دکتری داریم از دانشگاهای نهادهای وابسته

    • بدون نام

      مدرک اکثر مدیران بالایدولتی جعلی این یکی گندش درامده ...

    • کریم امیری

      بقول حضرت حافظ علیه الرحمه
      آسمانا دلم از اختر و ماه تو گرفت
      آسمان دگری خواهم و ماه دگری

      دلمون خوشه مملکت داریم......

    • بدون نام

      هواپیمایی جای پارتی داراس!! با مدارک بی‌ربط و کیلویی دانشگاه‌های ...

    • بدون نام

      بخدادربعضی ازپستهابابت مدرک آن مدیرچیزهایی میشنویم یاددوران دفاع مقدس می افتم که درشناسنامهادست می بردیم که بریم جنگ وازناموس وخاکمان دفاع کنیم ولی حالابرای یک عده برای مقامشان دست درمدرکشان میزنن تا ....

    • بدون نام

      .. پس مدرک جعلی داشت که سقوط هواپیماباموشک راانکارمیکرد!!

    • بدون نام

      این همونی نیست همش دورغ درمورد هواپیمای اکراینی میداد

    • کهنه سرباز

      آنوقت پسربنده بامدرک فوق لیسانس ازدانشگاه سراسری بیکاره خاک برسرمن رزمنده

    • بدون نام

      ناراحت نباشید ایران کشور گل وبلبله شب میخوابند وصبح یک دکتر بنافش میبندند پک پست مدیر کلی بهش میدن

    • sali

      دکتر جلیلی،رائفی پور،رحیم پورخخخخخخخ.....

    • امیرعلی

      بله ایشون وامثال ایشون کم نیستن ۲۹ سال این ادم رییس شرکت اسمان بوددرحالی که هیچ اطلاعی واگاهی ازکاروتخصص هوانوردی نداشت

    • طاهررحمتی

      حالا مدارک باقیه مسئولین درسته؟
      ...

    • مرتضی

      تو رو خدا تا ریال آخر بیت المال رو از این بگیرید
      ...
      به نظر من خیانت کرده به همه مردم ایران

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره حتما میگیرن

    • بدون نام

      دکترای افتخار با ۳۰ درس خونده یکی ولی این کجا اون کجا

    • بدون نام

      ماشاالله چه پرونده اعمال پری داره

    • سالار

      اکثر مدیران کنونی دارای مدرک جعلی هستند
      همین داشتن مدرک جعلی و نداشتن سواد وتجربه کافی هست که مملکت به این روز افتاده

    • بدون نام

      ایرانه دیگه.... هیچ چیز سر جای خودش نیست؟

    • بدون نام

      اون از وزیر و نماینده و این هم اط مسول هواپیمایی کشور !!!!یه مشت بی سواد مسئول!!!!

    • بدون نام

      یه مشت بیسواد
      اخ به این روزگار

    • بدون نام

      همه از دم که این مملکت آباد رو به ویرانه تبدیل کردن.

    • پرستار بخش اورژانس

      سه برابر دو ونیم میشه هفت و نیم این وسط پیدا کنید پرتقال فروش را ظاهرا ۳و نیم رو هم جهت هزینه های جانبی مصرف کردن !!!!!

      پاسخ ها

      • کریستیانو

        از مصاحبه و صحبتهاش معلوم بود سیکل هم
        نداره،اگه روحانی بگه من دکترا دارم اینم معلومه
        میگه فوق لیسانس دارم.

      • بدون نام

        سلام. به هموطنان عزیزم. سلام بر آقا. بنده به عنوان مسلمان خجالت میکشم. در کشور اسلامی این ووووزلا وجود داره. فقط راه چاره اعدام مفسدین والسلام.

    • بدون نام

      دانشگاه فیلیپین: مهران غفوریان در سریال درحاشیه.

    • بدون نام

      اصلا تبپش تو مایه دزدو کلاهبردارای این رکزای مملکته

    • در به در

      چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است . اگر مدیریت واقعی داشتیم مملکت به این حال و روز نبود. همه جعلی

    • بدون نام

      دادن پست و مقام که به داشتن مدرک و تخصص نیست باید تعهد داشته باشی و ی کم استعداد تو وعده دادن و دروغ گفتن مابقی با ی ماشالا ایشالا درست میشه والااااا

    • بدون نام

      مدرک کدومشون جعلی نیست اگه مدارک درست بود با این همه دکتر که ما الان جلوتر از امریکا بودیم

    • فاطمه

      مشکل کشور نبود مدیران حرفه ای و وطن دوست برای همین اوضاع ما همیشه بدتر از قبل

    • بدون نام

      الان فهمیدین ما خودمون میدونستیم

    • منوچهر

      خدالعنت کند شما مسئولین بی لیاقت اختلاسگر وبی کفایت را بابابمیرید مردم از دست شما راحت شن همش دروغ همش کلک همش پشت هم اندازی اقای مدیر چرا نظرات من را نمایش نمیدی

    • با عشق

      بابا مدرک دانشگاهش قلابیه بنده خدا سیکل که داره.

    • با عشق

      بابا مدرک دانشگاهش قلابیه بنده خدا سیکل که داره.

    • بدون نام

      چه باحال!!!!!!

    • بدون نام

      شما بفرمایید کدام مسعول مدرک واقعی دارد

    • بدون نام

      هیچ تعجب نکردم

    • حسین

      خداخوب رسواش کرددروغگوی ترازیک رو

    • بدون نام

      پست به این مهمی واقعا باید گریه کرد به حال ایران و مردم،،

    • م.ح

      ادرس بیت المال کجاست .که از دزدا بگیرن و به بیتالمال برگردونن

    • بدون نام

      خدایا خودت قضاوت کن چون ما جز تو کسی رو نداریم چهار تا بچه های من همه دارای مدرک فوق دارن از دانشگاه ملی ودر استانهاي دور دست از محل زندگی تحصیل کردن و الان همه بیکار وروزهها خون دل میخورن در بک کلام کاش تو ایران بدنیا نمی امدیم

    • بدون نام

      مسول 120 ساله داریم که از مقابل دانشگاهم رد نشده

    • ابوجهل

      مدرک کدومش درسته که مال این جعلی هستش.مدرک رییس جمهور مملکت جعلی است اینکه دیگه جای خود دارد

    • ابوجهل

      متاسفم براتون که هرنظری که باب میل تون نباشه منعکس نمیکنید.تعطلیش کنید لطفا مثل همه جا که تعطیل است.

    • بدون نام

      ۹۹درصد مسولان مدرکی بالای سیکل ندارن

    • بدون نام

      جعلیه؟ خب کجاش عجیبه؟
      اینها همشون جعلی هستند
      اگه جعلی نبود جای تعجب داشت

    • بدون نام

      خوبه راجع به مدرک خلبانی قالیباف هم سازمان بازرسی کل کشور ورود کند گمان کنم به نتایج خوبی میرسن به خصوص که درتمام مدت در خدمت بوده است

    • بدون نام

      خیلی از رییس رو اساها مدرک ندارند یا اگه دارند جعلی جای تعجبی نداره

    • با عشق

      ایشون با مدرک قلابی خلبان بوده یا نظافتچی فرودگاه؟

    • با عشق

      حتما مدرک پرفسوری هم داشته.

    • با عشق

      چقدر با سواد زیر دست این بودند.

    • بدون نام

      وقتی همه چی با سهمیه شاهد و پارتی بازی و... باشه خروجی وضع حال مملکته.... جالبه... والا ما چلغوز آبادم بریم واس کار جد و آباد مونو در میارن اونوقت پست های مهمه مملکتی رو.... عجب بابا...

    • با عشق

      الان مدرک کارشناسی ارشد چقدر قیمت داره؟

    • بدون نام

      خجالت نمیکشی تو اسم خودت چی میزاری ؟حقوق عالی پست عالی دزدیت چه بود!!! گراز .... جالب اینجاست که علی عابدزاده پیشونیش با مهر داغ کرده که اطرافیانش بگن این خیلییییییی باخداست عجب خدارا هم دور میزنیدمثل قانون گریزی... حاجاقایی یا مهندس حالا یا خلبان چه میدونم یا کاپیتان

    • بدون نام

      به حال خودمان گریه کنیم که همه مسولین کشور یا مدرک جعلی دارند یا بی سوادن یادزدن از بالا تا پایین

    • A20

      بابا چه اشکال داره... بعداز این پست بکنیدش رییس سوادآموزی یا لااقل اگه راضی بشه بکنیدش وزیر آموزش و پرورشششششش تا...

    • بدون نام

      این همون مسئول محترم نظامه که برای هواپیمای اوکراینی پنهانکاری میکرد و گزارش غلط میداد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج