جاباما
۱۰۲۳۷۳۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

جدال شهرخودرو و استقلال با چاشنی سهمیه

هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران با ۲ دیدار آغاز خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران با ۲ دیدار آغاز خواهد شد.

لیگ برتر فوتبال ایران با دو دیدار مهم امروز(پنج‌شنبه) وارد هفته بیست و هشتم خود خواهد شد که در مهم‌ترین دیدار استقلال در مشهد مهمان شهرخوورو است و سپاهان باید رو در روی نساجی قرار بگیرد.

شهرخودرو - استقلال، ورزشگاه امام رضا(ع)، ساعت ۲۰:۰۰

شاگردان بختیاری‌زاده و مجیدی حساس‌ترین دیدار هفته بیست و هشتم را در مشهد برگزار می‌کنند. میزبان با سهراب بختیاری‌زاده حال و اوضاع خوشی ندارد و در ۳ بازی که این مربی، روی نیمکت مشهدی‌ها نشسته است که حاصل آن یک باخت و ۲ تساوی بوده است و هنوز رنگ برد را ندیده است. پیروزی برابر استقلال می‌تواند دوباره شهرخودرو را به سهمیه آسیا نزدیک‌تر کند. در ۵ دیدار اخیر دو تیم سهم استقلال یک پیروزی( بازی رفت) و سهم شهرخودرو ۲ پیروزی بوده است و ۲ بار هم دو تیم تن به تساوی داده‌اند.

در سوی دیگر میدان آبی‌ها، در حالی به مصاف رقیب مشهدی خود می‌روند که حال بهتری نسبت به سایر مدعی‌ها دارند. شاگردان مجیدی هفته گذشته دست به کار بزرگی زدند و سپاهان را ۱۰ نفره را در آزادی شکست دادند. رضاوند و شجاعیان اصلی‌ترین غایبان استقلال هستند و فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ کارت بازی شماره ۲۳ آبی‌ها را صادر نکردند. استقلالی‌ها در ۵ دیدار اخیر خود ۳ پیروزی و ۲ تساوی کسب کرده‌اند و با ۴۸ امتیاز در رده دوم قرار داردند. شهرخودرو نیز با با ۴۴ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

سپاهان - نساجی، ورزشگاه نقش جهان، ساعت ۲۰:۳۰

نماینده اصفهان که این روزها حال و اوضاع خوشی ندارد باید در اصفهان میزبان نساجی باشد که در ۷ هفته‌ای که محمود فکری روی نیمکت آن نشسته، تا به حال شکست نخورده و حتی از تیم‌هایی چون تراکتور، پرسپولیس و استقلال امتیاز گرفته است. قلعه‌نویی که این روزها حال جسمی مساعدی ندارد، برای از دست کرفتن سهمیه تیمش محکوم به میروزی برابر نساجی است. سپاهان در ۵ بازی آخر خود، تنها یک برد کسب کرده است و با ۴۵ امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

در سوی دیگر نساجی زده نهمی با فکری روند رو به رشدی داشته و شکست ناپذیر بوده است. آن‌ها در ۴ دیدار اخیر خود برابر سپاهان هرگز موفق به شکست این تیم نشده‌اند و باید دید معجزه فکری در قائمشهر می‌تواند با شکست دادن طلایی‌پوشان همراه شود یا خیر.

فولاد - نفت مسجدسلیمان، ورزشگاه شهدای فولاد، ساعت ۲۱:۰۰

جدال خوزستانی‌ها در حالی به میزبانی فولاد برگزار می‌شود که فولاد برای بازگشت به کورس سهمیه و صعود به رده چهارم محکوم به کسب ۳ امتیاز است. شاگردان نکونام در حالی در دیدار معوقه هفته بیست و پنجم پذیرای نفتی‌ها هستند که با ۴۳ امتیاز در رده ششم قرار دارند و در ۵ بازی اخیر خود ۲ برد، ۲ باخت و یک تساوی کسب کرده است.

شاگردان تارتار نیز با ۳۴ امتیاز در رده هشتم قرار دارند و در ۵ دیدار آخر خود ۳ تساوی، یک برد و تنها یک شکست که کسب کرده‌اند. در ۵ تقابل اخیر دو تیم، ۲ پیروزی سهم فولاد و یک پیروزی نفت مسجدسلیمان بوده است و ۲ بار هم تلاش دو تیم برنده‌ای نداشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج